וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיצובישי תיפרד מהלנסר המשפחתית בסוף השנה הנוכחית

8.1.2017 / 8:06

אחרי גניזת אבולושן מיצובישי תשלים את סגירת סדרת הלנסר בסוף שנת 2016 אחרי ירידה תלולה במכירות. אתם יכולים לנחש מי ימלא את מקומה

מיצובישי לנסר ספורטבק 2016. אתר יצרן
מיצובישי לנסר. סוף דרכה/אתר יצרן

מיצובישי מוטורס הכריזה על כוונותיה לסיים את ייצורה של מיצובישי לנסר המשפחתית באוגוסט הקרוב. המכונית העממית של היצרן היפני זכתה למספר עדכונים סמליים בשנים האחרונות, אולם נוכח ירידה במכירות והצמיחה לביקוש בסגמנט הקרוסאוברים, הלנסר עומדת להחתים כרטיס בפעם האחרונה.

הלנסר תחבור לאבולושן שנחתכה מהסגל לפני שנתיים, ותצטרף אליה לספרי ההיסטוריה. דון סוורינגון, סגן נשיא מיצובישי בצפון ארה"ב, אמר לאחרונה לכלי התקשורת בדטרויט כי שמכונית סדאן קומפקטית אינה על הפרק יותר, כלומר הלנסר לא תוחלף באופן ישיר ברכב דומה לה. "מיצובישי הבהירה היטב שהיא לא מעוניינת יותר לייצר מכוניות סדאן ולעבור רק לרכבי פנאי", כך מעיר. "זהו מהלך אסטרטגי נכון בשל העלייה החדה במכירותיהם של הקרוסאוברים", מוסיף סוורינגון.

הרכב שיחליף את הלנסר עשוי להיחשף כבר בתערוכת הרכב בז'נבה בחודש מרץ הקרוב. על פי דיווחים של כלי התקשורת בגרמניה, הוא ישאב השראה מרכבי הפנאי הרעיוניים XR-PHEV שהוצגו במספר תערוכות בשנתיים האחרונות. בה בעת, בהחלט ייתכן שמיצובישי תגייס את חטיבת הספורט שלה להמציא את כותר "אבולושן" מחדש, תחת מרכב קרוסאובר עם מערכת הינע היברידית, כפי שפורסם מדי פעם בפעם.

"המיצובישי סדאן היחידה שעתידה כנראה מובטח הוא המיראז' הקטנה", אומר סוורינגון, ומציין כי מתיחת פנים של הדגם תופיע כבר במהלך השנה הקרובה. "הלקוחות אוהבים אותה, אז נמשיך לייצר אותה".

הלנסר היחידה שנמכרת כיום בישראל היא הלנסר ספורטבק (5 דלתות), במחיר של 120 אלף שקלים. לדגם זה מנוע 1.8 ל' המפיק 143 כ"ס מחובר אל תיבת הילוכים רציפה.

עוד בנושא:
מיצובישי רומזת על אאוטלנדר הבא, בעוד 3 שנים
רוכשי מיצובישי אאוטלנדר היברידי יטעינו את הרכב בבית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully