וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו בארץ: מיצובישי אאוטלנדר "פרמיום" עם מערכות בטיחות אקטיביות

9.1.2017 / 14:47

כלמוביל תשווק את מיצובישי אאוטלנדר בגרסת "פרמיום" עם מערכות בטיחות אקטיביות, כולל בקרת שיוט אדפטיבית חכמה עם זחילה בפקקים. המחיר, ללא שינוי

מיצובישי אאוטלנדר. אתר יצרן
מיצובישי אאוטלנדר, מעכשיו בגרסת פרמיום עם מערכות הגנה חכמות/אתר יצרן

יבואנית דגמי מיצובישי לישראל חברת כלמוביל, הכריזה היום (שני) על תחילת שיווקו של מיצובישי אאוטלנדר מתוגבר עם מעטפת הגנה אקטיבית הכוללת שלל מערכות בטיחות חכמות. המחיר לדגם זה, שמגיע עם חבילת 'פרמיום' נותר ללא שינוי, ויעמוד על 185 אלף שקלים.

במסגרת העדכונים, האאוטלנדר לו 7 מושבים כולל מעתה מספר מערכות בטיחותיות הקיימות בחלק ממתחריו אך עם שיפור מסוים; קו ההגנה מורכב מבקרת שיוט אדפטיבית עם מנגנון "זחילה" המאפשר נהיגה בפקק אפילו מתחת ל-8 קמ"ש, כאשר בעצירה מוחלטת המערכת מנותקת באופן אוטומטי. המערכת השניה היא בקרת – Forward Collision Mitigation המתריעה על קרבה מסוכנת לעצמים והולכי רגל ובולמת את רכב הפנאי אוטומטית במהירות של עד 65 קמ"ש מול הולכי רגל ו-80 קמ"ש מול כלי רכב. לכך, מתווספת בקרת תאורה אדפטיבית מונעת סינוור ומערכת המתריעה על סטיה מנתיב.

פרט לכך, מצויד אאוטלנדר כסטנדרט עם 7 כריות אוויר, בקרת יציבות, סייעני בלימה, ניטור לחץ אוויר בצמיגים ועוד. מהיבואנית מוסרים כי גם דגמי 'עלית' וכן דגם ה'לימיטד' מצוידים בכל מערכות הבטיחות החדישות ושם נוספו גם חיישני חניה היקפיים, מערכת למניעת האצה פתאומית לא רצויה וובקרת משיכה. דגם ה'לימיטד' מצויד מעתה גם בבלם יד חשמלי.

לאאאוטלנדר מנוע 2.0 ל' 150 כ"ס מחובר אל תיבת הילוכים רציפה, וצריכת דלק ממוצעת של 13 ק"מ לליטר. האבזור התקני בדגם הפרמיום כולל מערכת ראשית עם בלוטות', כניסות USB ו-AUX, מושבים מעור, חיישני נסיעה לאחור, בקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת, מצלמת נסיעה לאחור ועוד רכיבים למערכת השמע והמידע מסדרת הקרוסאובר המשפחתי.

עוד בנושא:
השוואתי 2.0 ל': מיצובישי אאוטלנדר נגד טוסון וספורטאז'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully