וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופר סקודה: נחשפה האוקטביה החזקה בכל הזמנים - RS245

5.2.2017 / 8:04

סקודה חשפה גרסת "צמרת" של RS שתהיה החזקה בתולדותיה של הסדרה המושחזת, עם 245 כ"ס רתומים לכרכרה המשפחתית. זאב בעור כבש, הדבר האמיתי

סקודדה אוקטביה RS245. אתר יצרן
סקודה אוקטביה RS בגרסתה החזקה ביותר/אתר יצרן

על אף שסקודה חשפה ממש לאחרונה את ה-vRS החדשה במסגרת מתיחת הפנים של האוקטביה, היא תגיע לתערוכת הרכב בז'נבה עם מהדורת "קצה" שתתברג בצמרת ההיצע - אוקטביה 245, על בסיס מרכב ההצ'בק הקלאסי והסטיישן השימושי.

כפי שנגזר מהספרות שיעטרו את תעודת הזהות שלה, האוקטביה RS245 נושאת בחרטומה מנוע בנזין עם 245 כ"ס - או 15 כ"ס בונוס על פני אחותה הרגילה. יחידת ה-2.0 ל' טורבו TSI תפיק 37.9 קג"מ הזמינים מ-1,600 סל"ד בחיבור אל תיבת הילוכים דו מצמדית 7 הילוכים. העוצמה, עוברת רק לגלגלים הקדמיים (אין מצמד הלדקס המווסת הנעה כפולה או וריאציה אחרת). אמצעים אלו, יעמידו לרשות הנהג מכונית משפחתית שמסוגלת להאיץ ל-100 קמ"ש ב-6.6 שניות ועד 254 קמ"ש מבוקרים אלקטרונית.

לאוקטביה 245 שלדה מכוילת לנהיגה ספורטיבית כמובן עם הנמכה של 1.5 סנטימטרים לעומת האוקטביה הרגילה, וכן הורחב מפשק הסרנים בסרן האחורי בכמה מילימטרים לעומת האוקטביה RS הסטנדרטית. היא תקבל גם את בקרת השיכוך האקטיבית עם מספר מצבי קשיחות למתלים (Dynamic Chassis) וכן דפרנציאל אלקטרוני מוגבל החלקה.

עוד בנושא:
מה כל כך טוב בסקודה סופרב החדשה?

סקודדה אוקטביה RS245. אתר יצרן
סקודדה אוקטביה RS245/אתר יצרן

לגרסת ה-245 התווספו מספר קישוטים מובחנים, בהם עיטורי כרום בשבכה, פגושים קצת שונים וכן חישוקי 19 אינטש בלעדיים. בתא הנוסעים אין שינויים מהותיים לעומת ה-RS הרגילה, משמע צג ראשי 9.2 אינטש, מושבי ספורט ושלל תכונות במערכת המדיה, המידע הניווט ועוד, כולל נקודת אינטרנט אלחוטית.

בצד הבטיחותי מגוון של מערכות התרעה בפני התנגשות, בהן בקרת סטיה מנתיב, פיקוח של שטחים מתים במראות הצד, זיהוי הולכי רגל, בקרת בלימה אוטומטית במצב חירום, בקרות משיכה, יציבות וסייעני בלימה.

פרטים נוספים אודותיה יחשפו במסגרת תערוכת הרכב בשוויץ. באירופה סוברים שמחיריה לא יהיו גבוהים בשיעור ניכר בהשוואה ל-RS הסטנדרטית. מהיבואנית לישראל צ'מפיון מוטורס נמסר לוואלה! רכב כי ה-RS245 תגיע לארץ ברבעון השלישי של שנת 2017.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully