וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודי RS3 – מותחת שרירים

12.2.2017 / 15:49

אנחנו לא בטוחים שסוסים זה מה שהיה חסר לאודי RS3, אבל היי, אנחנו לא מתלוננים על עוד מזה. RS3 המחודשת מקבלת עדכון קוסמטי קל ותגבור של 33 סוסים לאורווה

אודי RS3 – מותחת שרירים

אודי 3RS חיצוני. אתר יצרן
אודי RS3 המחודשת, מחחדדת מבחוץ, מתחזקת מבפנים/אתר יצרן

אחרי שבתערוכת פאריז ב-2016 הציגה אודי את RS3 בתצורת הסדאן, היא תעמיד על הבמה בתערוכת ז'נבה בחודש הבא את תצורת הספורטבק הנאה והשימושית בגרסת השרירים.

מתחת למכסה המנוע, אותם חמישה צילינדרים בנפח 2.5 ליטרים, אבל הפעם הם מנפקים 400 סוסים שהם תוספת של 33 סוסים ביחד ל-RS3 הנוכחית ו-48.9 קג"מ (לעומת 47.4 קג"מ בנוכחי).
לצד העלייה במומנט וההספק המנוע קל יותר ב-26 ק"ג בזכות שימוש בבית גל ארכובה מאלומיניום.

כל השיפורים הללו לצד כמובן ההנעה הכפולה הקבועה שלה מאפשרים לה לשפר את זמן התאוצה ל-100 קמ"ש מ-4.3 שניות ל-4.1 שניות, באודי גם הסירו את מגבלת המהירות המירבית והיא תעמוד על 280 קמ"ש במקום 250.

מערכת ההנעה הכפולה המנהלת את העברת הכוח בין הציר הקדמי לאחורי מתוכננת להעביר יותר כוח לגלגלים האחוריים כעת במצב הספורט בבורר מצבי הנהיגה של אודי. תיבת ההילוכים נותרה כפולת מצמד בת 7 יחסי העברה.

כדי לשפר ולחדד את ההתנהגות, אודי גם מטפלת במעטפת הדינאמית של המכונית. המכונית נמוכה ב-2.5 ס"מ ביחס ל-A3הרגילה ורחבה יותר בשני ס"מ. החישוקים הסטנדרטיים איתם היא תגיע יהיו 19 אינץ' וצמיגי 235/35, את הדיסקים הקדמיים בקוטר 310 מ"מ יוכלו הלקוחות להחליף בסט דיסקים מסיבי פחמן קרמים.

עוד באותו נושא:
אודי SQ7 בישראל - בריון דיזל
מבחן דרך - אודי A5 קופה קוואטרו
אודי Q2 - ג'יפון הפרימיום הקומפקטי בישראל

חיצונית מתעדכנת ה-RS3 במראה חד יותר לחרטום, בעיקר הגריל ויחידות התאורה שמעתה יציעו כאופציה את מערכת המטריקס לד של אודי. פתחי יניקת האוויר גדלו וגם הספוילר מאחורה והדיפיוזרים הנתונים בין שתי יציאות האגזוז האובליות.

בתא הנוסעים ל-RS3 מושבי ספורט מעור נאפה כסטנדרט ואפשרות למשבים בעלי תמיכת צד משופרת בעיצוב שמשלב בין גב המושב ומשענת הראש ליחידה אחת. מול הנהג ניתן יהיה להזמין כאופציה את לוח המחוונים הווירטואלי שמוסיף פה תצוגה ייחודית למצב הספורט עם מחוון סל"ד גדול במרכז ובצדדיו נתונים נוספים כמו כוח G וכמות הניצול של המומנט הזמין ועוד. עוד ברשימת האופציות הוא משטח המגע בחוגת ה-MMI המאפשרת הגדלה של התצוגה בתנועת צביטה בדומה לסמארטפון, כתיבה במנוע החיפוש של המערכת.

תחילת השיווק של אודי RS3 באירופה צפויה להתחיל לאחר התערוכה באפריל 2017.

  • עוד באותו נושא:
  • אודי
  • rs
  • r1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully