וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכב הפנאי אודי Q2 החדש נחת בישראל

11.12.2016 / 12:03

צ'מפיון מוטורס משיקה בישראל את אודי Q2, רכב הפנאי הקטן ביותר בסדרת הקרוסאוברים היוקרתית. מצויד במנוע 1.4 ל', מספר רמות אבזור ובמחיר החל מ-180 אלף שקלים

צלמים זמניים מורשים

באירוע שנערך היום (ראשון) בתל אביב, חשפה יבואנית דגמי אודי לישראל צ'מפיון מוטורס את הקרוסאובר הקומפקטי Q2. רכב הפנאי הגרמני יתברג מתחת ל-Q3 עם שתי רמות אבזור, מנוע בנזין ותיבה דו-מצמדית. הוא פונה ללקוחות חדשים שמחפשים אלטרנטיבה אופנתית במחיר נמוך יותר מיתר סדרות ה-Q, מהן נמסרו השנה בישראל מעל 1,500 יחידות.

ל-Q2 עיצוב מעט שונה מאחיו, במיוחד בחלקו האחורי שבמובן מסוים חולק דמיון דווקא לפולקסווגן פולו. במידותיו, מדובר בקרוסאובר בגודלם של רכבי הפנאי הקומפקטיים העירוניים העממיים, כמו למשל רנו קפצ'ור או שברולט טראקס. אורכו מקצה לקצה 4.20 מ', רוחבו 1.8 מ', גובהו 1.51 מ' ובסיס הגלגלים הוא 2.60 מ'. נפח תא המטען מציע חלל אחסון של 405 ל'. מרווח הגחון סמלי - 14.5 סנטימטרים.

בחזיתו של ה-Q2 בישראל שוכן מנוע 1.4 ל' TFSI עם הספק מרבי של 150 כ"ס ב-5,000 סל"ד ו-25.5 קג"מ המושגים מטווח של 1,500 סל"ד. בחיבור אל תיבת הילוכים דו-מצמדית 7 מהירויות, הוא מאיץ ל-100 קמ"ש ב-8.5 שניות ועד 212 קמ"ש מרביים. למנוע טכנולוגיית ניתוק צילינדרים לחסכון בדלק, מה שמניב נתוני יצרן של כ-18 ק"מ לליטר. בשנה הבאה, יחוזק גם עם מנוע 2.0 ל' טורבו והנעה כפולה. מנוע ה-1.0 ל' אינו על הפרק בשלב זה בשל מגבלת כמויות.

צ'מפיון מוטורס תשווק את ה-Q2 בישראל עם צמד רמות אבזור - Beat ו-Design. הציוד התקני כולל כבר את מערכת ה-MMI החדישה עם צג 7 אינטש, חיישני גשם ותאורה, מערכת אודי סאונד סיסטם עם 10 רמקולים, בלוטות' מקורי, בקרת אקלים מפוצלת, ריפודי בד סקריפט ועוד. מפרט 'דיזיין' בסדרה מוסיף תאורת אווירה משתנה, חישוקי אלומיניום 17 אינטש, ריפודי בד אספקט, דיפונים שונים ועוד. לרוכשי הגרסה הבכירה, ניתן להוסיף את חבילת ה'לקשרי'; זו כוללת גם גג-שמש, חבילת תאורה פנימית משופרת, מפתח חכם וחישוקי 17 אינטש בעיצוב מובחן עם 5 חישורים ועוד קישוטים מחמיאים. בחברה מציינים כי ניתן להוסיף אבזור נוסף בתמורה לתשלום (לוח מחוונים וירטואלי וכדומה).

באגף הבטיחות, ה-Q2 מצויד במערכת ה-Front Assist עם המנטרת את המרחק מהרכב שלפנים, כולל האטה ושמירת מרחק קבוע ללא התערבות הנהג. בנוסף לכך, ל-Q2 שש כריות אוויר, בקרות יציבות, בלימה, נעילת דפרנציאל אלקטרונית, סיוע לזינוק בעליה ועוד. מערכות נוספות תוצענה גם הן כאופציה בתשלום.

אודי Q2 בישראל. יואל שוורץ, רמי גלבוע, מערכת וואלה! NEWS
אודי Q2 בישראל/מערכת וואלה! NEWS, יואל שוורץ, רמי גלבוע

מרחיבים את המשפחה

ניב אורון, מנהל חטיבת Audi: "הביקוש לסגמנט פנאי-שטח הולך וגובר, זאת הסיבה שמותג Audi בחר להרחיב את משפחת ה-Q עם דגם הפונה במקביל לקהלים מגוונים בעולם ה-SUV פרימיום... הרכב מציע פרשנות רעננה לשפת העיצוב של משפחת ה-Q, כשבמקביל הוא מציע את כל מה ש-Audi יודעת להציע בסגמנט הפנאי שטח, אבזור טכנולוגי מתקדם, ושפע של מרחב פנים. עוד אומר אורון, כי להערכתו יש ל-Q2 את הנתונים להפוך לרכב הנמכר ביותר של המותג בישראל.

המחירים בישראל:
מפרט ביט - 179,900 שקלים.
מפרט דיזיין - 189,900 שקלים.

עוד בוואלה! רכב:
באיחור אופנתי: נחשף אודי Q5 החדש
מבחן: אודי S8 פלוס - הרבה יותר מהמון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully