וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה צילינדרים ונורות LED: סקודה ראפיד מתרעננת

23.2.2017 / 8:08

תת המשפחתית של סקודה, ראפיד מעודכנת עם מתיחת פנים קלה ומצרפת להיצע מנוע שלושה צילינדרים טורבו. גם ספייסבק מיישרת קו ויזואלי והשתיים תיחשפנה רשמית בתערוכת ז'נבה. בארץ, בסוף השנה

סקודה ראפיד. אתר יצרן
סקודה ראפיד המחודשת. נורות LED/אתר יצרן

סקודה מסיימת בימים אלו חלק מההכנות שלה לשנת 2017-2018. קצת אחרי השקת קודיאק החשוב ומתיחת הפנים של אוקטביה, היא מפנה את תשומת לבה למשפחתית העממית סקודה ראפיד ואחותה הקטומה סקודה ראפיד ספייסבק. צמד הצ'כיות מעודכנות בצד הקוסמטי מבפנים ומבחוץ, וכן מוסיפות לסגל המנועים יחידה קטנת נפח וחסכונית.

עוד בנושא:
סופר סקודה: נחשפה האוקטביה החזקה בכל הזמנים
חשיפה רשמית: כל הפרטים על סקודה אוקטביה החדשה

הראפיד והספייסבק הן נגזרת של האוקטביה, אבל במידות קומפקטיות. העיצוב החיצוני שומר על המבנה הקלאסי הריבועי, אבל בחזית השתמשה סקודה בנורות LED כדי להעניק לה פרצוף מעט יותר "יוקרתי" ופנסי בי-קסנון עם חיישני תאורה יהיו סטנדרטיים. לכך, התווספו גם חישוקי 15, 16 ואפילו 17 אינטש חדשים בגרסת 'מונטה קרלו' הבכירה.

בסקודה אומרים שנעשו מגוון שינויים גם בחלל הפנים, בעיקר בעיצובם של פתחי המיזוג, לוח המחוונים ופיזור הפקדים בקונסולה, אבל בסך הכול לא מדובר ברפורמה משמעותית בקבינה. בתוך כך, הראפיד ממשיכה להיות אחת המכוניות המרווחות בקבוצתה, עם אורך של 4.48 מ' ונפח תא מטען של 550 ל'.

מלבד מנוע ה-1.4 ל' 125 כ"ס בלוגמות הבנזין וגרסאות הדיזל 1.6 ל', הראפיד תשווק מ-2017 עם מנוע 3 צילינדרים TSI בנפח של 1.0 ל' טורבו, בעל הספק מרבי של 95 כ"ס או 110 כ"ס בחיבור אל תיבה דו-מצמדית. היא תאיץ ל-100 קמ"ש ב-11 שניות, מהירותה המרבית היא 187 קמ"ש וצריכת הדלק הממוצעת לפי היצרן עומדת על 22 קילומטרים לליטר.

תוספות חשובות תמצאנה בקו ההגנה של הראפיד; מערכות בטיחות חדישות וסטנדרטיות כמו בקרת יציבות משופרת (עם פיקוח משודרג על זווית גלגול) וכן בקרת בלימה אוטומטית במהירות עירונית תהיינה זמינות זמינות בשני הדגמים, כמו גם התרעה על הרדמות בנהיגה. ברשימת האופציות, תאורת דרך עוקבת פניה, חיישני קרבה לעצמים ועוד.

זאת ועוד, הראפיד עודכנה עם שתי כניסות USB בספסל האחורי לטובת הטענת סמארטפונים, מגרד קרח מובנה בדלת כיסוי מכל הדלק (חלילה להתקע בלעדיו), תאי אחסון מוגדלים, מטריה אינטגרלית ואופציה לאינטרנט אלחוטי (נקודות "חמות" בחלל הפנים).

מיבואנית סקודה לישראל, צ'מפיון מוטורס נמסר לוואלה! רכב כי הראפיד 2017 תגיע לארץ בסוף השנה הנוכחית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully