וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשיפה: מיצובישי אקליפס קרוסאובר החדש

28.2.2017 / 10:24

מיצובישי פיזרה את הערפל מעל הקרוסאובר החדש אקליפס שיתחרה בסגמנט C מול דגמי הפנאי המשפחתיים. בחזית, מנוע בנזין טורבו, דיזל ותיבה הילוכים רציפה. בישראל, אולי בסוף השנה

מיצובישי אקליפס קרוסאובר. אתר יצרן
מיצובישי אקליפס קרוסאובר החדש/אתר יצרן

קצת אחרי הקדימון המסורתי, חשפה היום (שלישי) מיצובישי את הקרוסאובר הקומפקטי החדש "אקליפס" לקראת בכורתו בתערוכת ז'נבה. דגם זה, יחבור למשפחת הפנאי המתרחבת של מיצובישי שכבר כוללת את מוביל החבורה אאוטלנדר ואאוטלנדר הייבריד, ובאירופה גם את ה-ASX הצנום. לדברי היבואנית כלמוביל, האקליפס עשוי להגיע לארץ כבר בסוף השנה, אולם המועד המדויק אינו ידוע.

עוד בנושא:
עכשיו בארץ: מיצובישי אאוטלנדר עם בטיחות אקטיבית

מהתמונות הרשמיות שפורסמו לכלי התקשורת, עולה כי האקליפס חולק את זהותו החיצונית עם אאוטלנדר,, אבל מאמץ פרופורציות קצת יותר קטנות המותאמות לסגמנט C, מול רכבי פנאי פופולריים בהם ניסאן קשקאי ופיג'ו 3008 בין היתר. במיצובישי תכננו אותו על פי גישת ה-Dynamic Shield concept, המעניקה לו נוכחות דרמטית בזכות חלק קדמי מודגש וקו אחורי דמוי מרכב קופה על בסיס 5 דלתות.

תמונת תא הנוסעים טרם הופצה, אולם במיצובישי מדברים על הנדסת אנוש נגישה עם קווים אופקיים לאורך קו הקונסולה הראשית ותרכובות איכותיות. במרכז יותקן צג ראשי עם תאימות למערכות הפעלה של אנדרויד ואפל, תצוגת עלית וכלל הפונקציות החשובות ללקוח של המאה ה-21 (כניסות USB ובלוטות' מקורי, פקדים מגלגל ההגה ועוד). המידות צפויות להיות דומות ליריביו, עם סידור הושבה ל-5 אנשים.

מערכת ההנעה הכפולה של האקליפס מבוססת בקרת ויסות כוח אלקטרוני שמזרימה את מרב המומנט לגלגלים האחוריים בהתאם לתנאי הדרך; בחזית, תשבץ מיצובישי מנוע 2.2 ל' טורבו דיזל 150 כ"ס, וכן מנוע בנזין 1.5 ל' טורבו בנזין 120 כ"ס ו-22 קג"מ בחיבור אל תיבה רציפה עם שמונה הילוכים קבועים מראש.

במיצובישי מקווים שהכותר "אקליפס" שהתנוסס בעבר על מכונית ספורט GT יעורר מחדש את הצעירים ויצוק תוכן אל קטגורית רכבי הפנאי של היצרן במסגרת חגיגות 100 השנים של החברה שתערכנה ב-2017 במספר אירועים בינלאומיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully