וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאזדה CX3 בישראל

5.3.2017 / 11:42

דלק מוטורס, יבואנית מאזדה לישראל הכריזה הבוקר על תחילת שיווקו של הג'יפון הקטן שלה, ה-CX3. שתי רמות גימור במחיר של החל מ-134 אלף שקלים

מאזדה CX3   תחילת שיווק בישראל. אתר יצרן
מאזדה 2 על סטרואידים, ה-CX3 בקניון רמת אביב/אתר יצרן

אל סגמנט הג'יפונים הצפוף מצטרף הבוקר מתחרה נוסף - מאזדה CX3. הקרוסאובר הקטן שמגיע באיחור אופנתי מאוד של שלוש שנים מאז הוצג, התקשה לפלס דרכו לישראל בעקבות מחיר גבוה מדי וביקוש בשווקים אחרים. הוא מתבסס בפלטפורמה ובמראה שלו על מאזדה 2 מתייצב כדי להתחרות בשלל ג'יפונים וקרוסאוברים דוגמת שברולט טראקס, רנו קפצ'ור, סוזוקי ויטארה ואחרים.

המידות החיצונית של ה-CX3 הן 428 ס"מ לאורך, 177 ס"מ לרוחב והגובה הוא 154 ס"מ. בסיס הגלגלים הוא 257 ס"מ ונפח תא המטען 240 ליטרים.
כך שמבחינת המידות החיצוניות הוא קרוב לגדולים שבקבוצה שלו, אבל בכל הקשור לתא הנוסעים ותא המטען הוא לא במקום גבוה במיוחד.

בהיעדר מנוע אחר, ובאופן די חריג לקבוצה שלה, למאזדה CX3 מנוע גדול מהמקובל בנפח 2.0 ליטרים מסדרת הסקייאקטיב של מאזדה עם 156 כ"ס ב-6,000 סל"ד ו-20.8 קג"מ ב-2,800 סל"ד. תיבת ההילוכים היא פלנטרית בת שישה יחסי העברה והביצועים הם תאוצה ל-100 קמ"ש ב-9.1 שניות ומהירות מירבית של 197 קמ"ש.

מבחינת מאזדה הביצועים שלו הם קלף לזכותו מול המתחרים ועל הנייר אין ויכוח, השאלה האם ללקוחות שזהו להם רכב שני בבית הנפח הזה לא יהווה גורם מרתיע. רוב הקהל הישראלי עדיין אומד את מכוניתו על פי נפח המנוע שלה.

עוד באותו נושא:
מאזדה מבטיחה - מנוע חדשני וחסכוני ב-30 אחוזים
7 מכוניות רומנטיות - גם מאזדה מיאטה בפנים

ה-CX3 מגיע בשתי רמות גימור, Zoom הבסיסית ו-Pure White המאובזרת. בשתיהן שש כריות אוויר בקרות יציבות וסיוע בבלימה במהירות של עד 30 קמ"ש, התראת סטייה מנתיב וניטור לחץ אוויר בצמיגים. רמת הגימור הגבוהה מוסיפה לאבזור הבטיחות התראה על רכב ב"שטח מת", התראת תנועה חוצה בנסיעה לאחור ושליטה אוטומטית באור הגבוה.

בסעיפי האבזור, רמת הגימור Zoom מגיעה עם חיישני אורות וגשם, קיפול חשמלי למראות הצד, חישוקי 16 אינץ', מערכת המולטימדיה של מאזדה עם חוגת השליטה המרכזית ומסך 7 אינץ', מצלמת רוורס, בקרת אקלים ועוד.
ברמת הגימור Pure White הפנסים הקדמיים והאחוריים הם מסוג לד, גימור כסוף לגריל הקדמי, וקוטר החישוק מזנק ל-18 אינץ', ובתא הנוסעים יש תצוגה עילית, הכניסה וההנעה ללא מפתח, מושבי עור בשני גוונים ועוד.

מחירי הדגם מתחילים ב-134 אלף שקלים לרמת הגימור Zoom ואילו רמת הגימור Pure White תעלה 145 אלף שקלים.
שתי הגרסאות מצטרפות למעשה לפלח העליון מבחינת מחיר בקבוצה שלה. לצד טויוטה CHR והונדה HRV שמחיריהן סביב 140 אלף שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully