וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוביל נוסעים עוצמתי: אינפיניטי QX60 מחודש כבר בארץ

13.3.2017 / 11:23

קרסו מוטורס החלה לשווק גרסה מרועננת של המיניוואן הספורטיבי אינפיניטי QX60, עם מנוע חזק וצמד רמות אבזור מפוארות. למחפשי ריגושים בדרך לקניון

אינפיניטי qx60. אתר יצרן
אינפיניטי QX60. טנק מהיר, עם 7 מושבים/אתר יצרן

יבואנית דגמי אינפינטי לישראל קרסו מוטורס הכריזה היום (שני) על התחלת מכירותיו של מוביל הנוסעים המפואר אינפיניטי QX60, שמגיע לארץ אחרי עדכונים קלים מארה"ב. המיניוואן הספורטיבי של ניסאן זכה לשדרוגים קטנים בשנה האחרונה וימשיך להיות משווק במחוזותינו הצנועים ללא שינויים במחירו, שעומד על 399 אלף שקלים.

האינפיניטי QX60, שחולק פלופורמה עם ניסאן מוראנו בין היתר, נכנס בסך הכול לשנה החמישית שלו על הכבישים (בעקבות קונספט שהוצג ב-2009). זהו הרכב היחיד של אינפיניטי עם שבעה מושבים והוא מיוצר בטנסי, ארה"ב. שיווקו בישראל ממשיך לאחר מתיחת פנים שטיפלה נקודתית ביחידות ה-LED, הפגושים וקשתות הגלגלים, אבל בסך הכול אינו שונה מהותית מהדגם שלפני מקצה העדכונים הקוסמטי.

עוד בנושא:
מבחן מהיר: אינפיניטי Q70 - טעם חדש

גם בתא הנוסעים אין חדש תחת השמש מלבד הצהרה על שימוש בחומרים איכותיים יותר לטובת בידוד הרעשים. הוא נמכר בישראל בצמד רמות אבזור - 'עלית' ו-'אלגנס', הבכירה שבהן כוללת בנוסף לכל הרכיבים הרגילים, מערכות ראיה היקפיות לזיהוי עצמים נעים, מערכת שמע משופרת של BOSE עם 14 רמקולים וכן צג 7 אינטש כולל מסכים בגבי המושבים הקדמיים, חלון גג כפול, חישוקי 20 אינטש ועוד.

בחרטום של ה-QX60 מנוע משודרג עם הספק גבוה ב-30 כ"ס מקודמו. נפח היחידה הוא 3.5 ל' בנזין ששה צילינדרים המפיקה כעת 295 כ"ס בחיבור אל תיבת הילוכים רציפה עם מספר הילוכים קבועים מראש והנעה כפולה. את ההאצה ל-100 קמ"ש מסיים מוביל הנוסעים היפני בזמן של 8.5 שניות. צריכת הדלק הממוצעת (יצרן) היא כ-9.3 ק"מ לליטר.

מחירו יחל כאמור ב-399 אלף שקלים והוא זמין באולמות של החברה בהרצליה ובירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully