וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרצדס A קונספט סדאן: העולם שייך לצעירים

23.4.2017 / 11:24

מרצדס מוחקת את הקווים הריבועיים של דגמיה הנגישים ביותר ומאמצת נוסח חדש שישפיע על ה-A קלאס הבאה ו-CLA. "תם עידן הקפלים"

אתר יצרן

אור הזרקורים אולי הופנה בשבוע הקודם לחשיפתה של מרצדס S קלאס המחודשת בתערוכת הרכב בסין, אבל היצרנית מגרמניה דאגה לטפח גם את קהל הלקוחות ה"עממי" שלה עם מכונית רעיונית שמסמנת את הכיוון העיצובי של ה-A קלאס, B קלאס וה-CLA הבאות, שתיחשפנה בשנתיים הקרובות.

עוד בנושא:
מרצדס AMG חושפת מכונית היברידית ראשונה בתולדותיה

הקונספט A, פרי מוחו של גורדן וואגנר, ראש המחלקה, מאותת על שינוי כיוון חד בתפישה הנוכחית של צוותי העיצוב של מרצדס. "היא מראה לכולם שעידן הקפלים הסתיים", כך הוא מציין. "היא בעלת פרופורציות מושלמות והענקנו לה טיפול חושני למשטחים ולקווי המתאר. זהו ציון דרך בתולדות החברה".

במרצדס שאבו הרבה השראה ממכוניות הספורט הבכירות של המותג, בהן ה-AMG GT החדשה שהוצגה בז'נבה. המבנה האגרסיבי של ה-A קלאס וה-CLA הומר בתצורה מעוגלת עם מרחב חלונות קטן (יחסית) ופרופיל קצת יותר גבוה (בתקרה וכנראה גם בסידור ההושבה הפנימי בעתיד). המידות רומזות על צמיחה חלקית לעומת ה-CLA היוצאת, עם אורך של 4.57 מ', רוחב של 1.87 מ' וגובה של 1.46 מ'.

מרצדס ממעטת בהסברים טכניים אודותיה מפאת היותה מכונית אב-טיפוס (רחוקה כמה צעדים מטרום ייצור), אך מוסיפה כי טכנולוגיית התאורה בשני צידיה שודרגה עם חיפוי מיוחד שמשנה את גוון תאורת LED ביום ובלילה וכי העוצמה גבוהה יותר בתנאי חשכה מגבילים.

מרצדס מסרה בחמש השנים האחרונות מעל 2 מיליון מכוניות מסדרות הבית הנגישות (A קלאס ו-CLA, בעיקר), ומבחינת קברניטי החברה, ה-A קונספט סדאן תהווה קפיצת מדרגה נוספת. "ההצלחה שלהן הוכיחה שהנהגים אוהבים את הדור הנוכחי של המכוניות הקומפקטיות. אנחנו סמוכים שהדרך הזו תוביל אותה להצלחה גדולה עוד יותר", כך בריטה סגר, מנהלת הבכירות הבכירה בדיימלר.

  • עוד באותו נושא:
  • מרצדס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully