וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנוע 1.5 ל' ובטיחות מורחבת: טויוטה יאריס מחודשת בישראל

4.5.2017 / 16:10

במסיבת עיתונאים שערכה הבוקר "יוניון מוטורס" יבואנית טויוטה לישראל, הושקה יאריס המחודשת. מתיחת פנים לעיצוב החיצוני ותא הנוסעים, מנוע 1.5 ליטרים ואבזור בטיחות עשיר. החל מ-89 אלף שקלים

טויוטה יאריס המחודשת – תחילת שיווק. קינן כהן, מערכת וואלה! NEWS
טויוטה יאריס 2017 נחתה בישראל/מערכת וואלה! NEWS, קינן כהן

לקבוצת מכוניות הסופר מיני, מצטרף היום הדור השלישי של טויוטה יאריס, שהושק בשנת 2011 וקיבל מתיחת פנים ומתחיל את שיווקו בישראל.

עוד בנושא:
מבחן משווה: קיה נירו נגד טויוטה C-HR

עיצוב החזית הוא השינוי הבולט ביותר בהופעה החיצונית שלה, האף התחדד וכן היא קיבלה גריל חדש, ופנסים אחוריים חדשים ובאופן כללי נראית חדה יותר מאשר טרום מתיחת הפנים. בתא הנוסעים השינוי (בהתאם לרמת הגימור) מתבטא בגימור להגה, מערכת מולטימדיה חדשה, פתחי מיזוג בעיצוב חדש ומסך 4.2 אינץ' צבעוני בלוח המחוונים.

היא אינה מציגה שינוי במידות החיצוניות או הפנימיות של המכונית, ועדיין ממוקמת פחות או יותר במרכז הקבוצה שלה בהיבט הזה. האורך הכללי עומד על 395 ס"מ, הרוחב על 170 ס"מ, הגובה הוא 151 ס"מ ובסיס הגלגלים הוא 251 ס"מ. תא המטען בנפח 285 ליטרים.

מתחת למכסה המנוע יחידת כוח בנפח 1.5 ליטרים ובהספק 112 כ"ס ב-6,000 סל"ד ו-13.9 קג"מ. המנוע מחליף את זה בנפח 1.3 ליטרים עמו שווקה עד כה וסיפק 99 כ"ס. תיבת הילוכים ידנית בת שישה הילוכים תוצע לצד תיבה רציפה עם שליטה ידנית על 7 טווחי פעולה המדמים הילוכים. הביצועים הם 11.2 שניות למאה קמ"ש (11 שניות בידני) ו-175 קמ"ש מירביים לשתי הגרסאות.

לצד אלו תשווק גם הגרסה ההיברידית, גם לה מנוע 1.5 ליטרים (לא זהה למנוע הבנזין) והספק משולב של 99 כ"ס ו-11.3 קג"מ. התאוצה עומדת על 12 שניות והמהירות המירבית על 165 קמ"ש. ליאריס המחודשת שלוש רמות גימור, SOL הבסיסת, STYLE ברמת הביניים ו-BLACKTOP המאובזרת. שיווקה של גרסת ה-SKY עם הגג הנפתח נפסק בשל היעדר גרסה כזו בהיצע של היצרן לאחר מתיחת הפנים, בכל אופן בשלב זה.

רמת הגימור SOL המוצעת עם תיבה ידנית או אוטומטית מכוונת בעיקר לשוק ההשכרה וציי הרכב, נעדרת את מרבית פריטי האבזור ובעיקר אבזור הבטיחות המתקדמת. STYLE מגיעה עם מערכת המולטימדיה החדשה על גבי צג 7 אינץ', מסך מידע צבעוני בגודל 4.2 אינץ' בלוח המחוונים וחיישני גשם. רמת הגימור BLACK TOP מוסיפה צביעה בשני גוונים עם קורות A ו-C וכן הגג בשחור, גריל כוורת בגימור מבריק, חלונות כהים, פנסי ערפל, ספוילר אחורי, פנסי LED מאחורה ושני גוונים בתא הנוסעים. ההייבריד המאובזרת עוד יותר מקבלת הנעה בלחיצת כפתור, בקרת אקליפם מפוצלת וריפוד שונה.

טויוטה יאריס המחודשת – תחילת שיווק. קינן כהן, מערכת וואלה! NEWS
טויוטה יאריס המחודשת – תחילת שיווק/מערכת וואלה! NEWS, קינן כהן

מבחינת בטיחות להוציא רמת הגימור SOL המסתפקת ב-7 כריות אוויר ובקרות אלקטרוניות בסיסיות, כל רמות הגימור מקבלות את מערכת ה-TOYOTA SAFETY SENSE או בקיצור TTS. מערכת זו מרכזת שלל מערכות בטיחות מתקדמות העושות שימוש בלייזר ומצלמה לזיהוי, התראה, תגבור ובמידת הצורך גם בלימה עצמאית של המכונית, מערכת עמעום אלומת אור אוטומטית, התראה על סטייה מנתיב וזיהוי שלטי מהירות. ציון הבטיחות עומד על 7 למעט ה-SOL לה ציון בטיחות 1.

מחירי היאריס נותרו ללא שינוי עם הגעת מתיחת הפנים:

SOL ידנית – 89,000 שקלים
SOL אוטומטית – 101,000 שקלים
STYLE אוטומטית – 104,000 שקלים
BLACK TOP – 107,000 שקלים
הייבריד – 110,000 שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully