וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאחז באוויר: סיטרואן חשפה את C3 אייר-קרוס

13.6.2017 / 6:07

סיטרואן מתגברת את ה-C3 החדשה עם גרסת פנאי אטרקטיבית שהדגש בה הוא על מרחב מחיה, עיצוב וביצועים. איירקרוס הקטן נוחת בארץ בסוף שנת 2017

סיטרואן סי 3 איירקרוס. אתר יצרן
סיטרואן C3 איירקרוס החדש/אתר יצרן

מספר חודשים לאחר השקת ה-C5 איירקרוס, מציגה השבוע החברה הצרפתית את האח הקטן לסדרה האופנתית, ה-C3 איירקרוס. כנגזר משמו, הוא מבוסס על הסופר מיני התוססת ומחזק את המשפחה עם מרכב מוגבה ותוספות ייחודיות. הוא יגיע לארץ בסוף השנה הנוכחית, כך על פי היבואנית דוד לובינסקי.

ה-C3 אייקרוס הבשיל מרכב ראווה שהוצג בתערוכת הרכב בז'נבה. מדובר ברכב פנאי עירוני שיצא להתחרות בדגמים מבוססים כמו ניסאן ג'וק, פיג'ו 2008, אופל מוקה ועוד. הוא ינסה לפתות את הקליינטים עם מידות מרווחות ועיצוב מקורי; אורכו 4.15 מ', רוחבו 1.76, בסיס הגלגלים 2.60 מ' וגובהו 1.67 מ'. יש לו תא מטען מרשים בנפח 415 ל' (כ-100 ל' יותר מניסאן ג'וק) ועד 1,289 ל' בקיפול שורה שתיים. ניתן להגדיל את חלל האחסון הבסיסי על ידי הזזת השורה קדימה (עד 520 ל' במקסימום).

עוד בנושא:
ממתק על הכביש: נהיגת מבחן בסיטרואן C3 החדשה

הוא יימכר בשמונה גוונים חיצוניים, ארבעה גוונים לתקרה וארבע חבילות צבע, בהתאמה לחישוקי 16 או 17 אינטש. בתא הנוסעים תכננו המעצבים מראה נקי יותר וזורם עם צג ראשי 7 אינטש דרכו שולטים גם על מערכת המיזוג. בסיטרואן מצביעים גם על איכות מעט גבוהה יותר במרקם החומרים וכמובן כל ההתקנים המודרניים (בלוטות', USB ומערכת שמע עם שליטה מגלגל ההגה, טעינה אלוטית לטלפון החכם והקרנת סמארטפון במסך). בקו ההגנה, לא פחות מ-12 מערכות בטיחות חכמות (חלקן אקטיביות), בהן בלימה אוטונומית, פיקוח על שטחים "מתים" במראות הצד, בקרת סטיה מנתיב, חיישנים היקפיים, תאורה אדפטיבית ועוד.

את הכוח הוא יקבל מצמד מנועי בנזין 'פיור-טק' שלושה צילנדרים טורבו, בהספקים של 110 ו-130 כ"ס בחיבור אל תיבת 6 הילוכים אוטומטית או ידנית, וכן תהיה גרסה צנועה עם 82 כ"ס אטמוספריים מעט עירומה באבזור. גרסאות דיזל תהיינה ה-בלו HDI בהספקים של 100 או 120 כ"ס.

להבדיל מאחיו הגדול, ה-C3 איירקרוס אינו מצויד בדור החדש של מערכת המתלים הסיטרואנית, ה-Progressive Hydraulic Cushions, אלא משתמש בסט בולמים וקפיצים קונבציונליים שאמורים להעניק ליושבים נוחות נסיעה דומה לזו של ה-C3 הרגיל. ההנעה תהיה קדמית בלבד ועם יכולת עבירות דומה ליריביו בשבילים ובגבעות.

באירופה, מעריכים כי מחירו יחל באיזור ה-19 אלף יורו.

סיטרואן סי 3 איירקרוס. אתר יצרן
סיטרואן סי 3 איירקרוס/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully