וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודי R8 ספיידר מקבלת טיפול 'פלוס' - הקבריו המהירה בתולדות המותג

15.6.2017 / 9:55

אודי חשפה את גרסת הספיידר 'פלוס' - מכונית הספורט-קבריו המהירה ביותר בתולדותיה של החברה הגרמנית. כל מה שחסר לכם עכשיו, זה קצת מעל 200 אלף יורו

אודי R8 ספיידר 'פלוס'. אתר יצרן
אודי R8 ספיידר 'פלוס'/אתר יצרן

"רף חדש של חירות", כך מתארת אודי את היצירה האחרונה של החברים מאינגשלוטט - גרסת ביצועים משופרת של ה-R8 ספיידר הנוכחית הנקראת, פשוט מאוד 'פלוס'. בארץ נמכרת כיום אודי A8' פלוס' עליה תוכלו לקרוא בהרחבה במסגרת מבחן דרכים שביצענו לה לפני כשנה.

עוד בנושא:
כל החידושים על אודי בארץ ובעולם

ה'פלוס', משמעו תוספת, או במילים אחרות - למי ש-540 כ"ס הם לעג לרש, קבלו עוד ערימה של סוסים שתוכלו לשחרר לכל הגלגלים (קוואטרו). על הפרק, מדובר במנוע ה-V10 המרכזי בנפח 5.2 ל' אטמוספרי המפיק כאן 610 כ"ס ו-57 קג"מ ב-6,500 סל"ד. בהשוואה לספיידר הרגילה, התגבור נאמד ב-70 כ"ס.

בסיועה של תיבת הילוכים דו-מצמדית אס טרוניק עם שבע מהירויות, מאיצה ה-R8 ספיידר פלוס ל-100 קמ"ש בזמן של 3.3 שניות בלבד - מהירה ב-0.3 ש' מהספיידר נטולת ה'פלוס' הנחשק. מהירות מרבית? 330 קמ"ש, 10 קמ"ש יותר ממנה, עבור מי שנתקל במכוניות על באוטובאהן הגרמני.

חיצונית מגיעה הפלוס עם חישוקי 19 אינטש, הגוון הירוק שמופיע לפניכם ועוד אזכורים סמליים לכוח שמייחד אותה בתא הנוסעים. רוב המערכות ממשיכות כפי שהיו, לרבות בקרת MMI וכן לוח מחוונים וירטואלי. תקרת הבד מתקפלת ב-20 שניות במהירות מוגבלת ל-50 קמ"ש.

מוכנים לקיץ? נראה שאודי כן. בגרמניה, מחירה הרשמי עומד על 208 אלף יורו. נוכל רק לדמיין לאן יעפיל המחיר הסופי בישראל לאחר מיסוי מלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully