וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלה ומאובזרת: החל שיווקה של סוזוקי סוויפט החדשה

11.7.2017 / 11:15

סוזוקי סוויפט מבוססת על פלטפורמה חדשה. היא קלילה על רגליה עם 870 ק"ג, האבזור מרשים ובחזית מנוע 1.2 ל' מחובר אל תיבת הילוכים רציפה. המחיר לדגם הידני, החל ב-78,990 שקלים

אתר יצרן

חיזוק אסטרטגי נוסף ליבואנית סוזוקי בישראל, קבוצת מכשירי תנועה. קצת אחרי שנהגנו עליה באירופה, בימים אלו מתחיל שיווקה המוקדם של הסופר מיני סוויפט 2017 אחרי הצגת הדור החדש בשנה הקודמת. היא תחבור אל באלנו, ויטרה וכן אל סוזוקי איגניס החדשה שהגיעה לאחרונה לאולמות. ביבואנית מציינים, כי בקצב המכירות הנוכחי היקף כלל המסירות של המותג בארץ יגיע ל-16 אלף מכירות בשנה - שיא חדש. סוויפט היא המכונית הנמכרת ביותר של מכשירי תנועה עד היום - 45 אלף מסירות.

עוד בנושא:
תעלול עירוני: סוזוקי איגניס החדשה במבחן דרכים

הסוויפט החדשה, על אף שהיא חולקת דמיון וויזואלי רב לקודמתה משדרת עיצוב מודרני, והיא נשענת על פלטפורמה חדשה לחלוטין - HEARTECT, בסיועה הצליחו להפחית ממשקלה של הסופר מיני כמה עשרות ק"ג ולהתייצב על נתון של 870 קילוגרמים בלבד. היא קצת יותר גדולה מהדור שנחשף ב-2004 עם תוספת של 31 ל' בתא המטען ל-242 ל', ויתר המידות מספרות על 3.84 מ', רוחב של 1.73 מ' ובסיס גלגלים של 2.45 מ' - תוספת של 2 ס"מ.

מכשירי תנועה משווקת את סוויפט ברמת אבזור אחת - GLX, משותפת לדגם הידני וכן לדגם הרציף. בתא הנוסעים ניצב במרכז הקונסולה צג ראשי 8 אינטש בהתקנה מקומית עם תאימות לטלפונים החכמים, לוח מחוונים דיגיטלי, בלוטות' מקורי, מערכת שמע עם שליטה מגלגל ההגה, כניסת USB, בקרת אקלים דיגיטלית ועוד. היא מגיעה ללא בקרות בטיחות אקטיביות, אך כוללת התרעה מפני התנגשות בעזרת מערכת 'מובילאיי' ו-6 כריות אוויר, בקרת יציבות וסייעני בלימה.

בחרטום שוכן מנוע ה-1.2 ל' דיואלג'ט בנזין הזרקה כפולה המוכר עם הספק מרבי של 90 כ"ס (לעומת 94 כ"ס בדור היוצא), בחיבור אל תיבת הילוכים רציפה. צריכת הדלק הממוצעת של היצרן עומדת על כ-21 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת ומיאוץ ל-100 קמ"ש בכ-13 שניות. בסוזוקי טוענים עוד לשיפור בבידוד הרעשים מהמנוע ומהכביש על ידי שימוש בחומרי דיפון איכותיים מבעבר.

המחירים לסוויפט החדשה יחלו ב-78,900 שקלים לדגם הידני ועד 92 אלף שקלים לדגם הרציף. בימי ההשקה, תינתן הטבה מיוחדת ל-300 היחידות הראשונות: סוויפט ידנית במחיר השקה של 76,990 שקלים יחד עם מערכת מולטימדיה הכוללת וויז, מצלמה אחורית ואפליקציות ייעודיות לסוזוקי. סוויפט אוטומטית, במחיר השקה של 89,990 שקלים עם חבילה זהה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully