וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירוץ ה"סיקס דייז" דיווח אמצע

ניר עמוס, קינן כהן

29.8.2017 / 13:44

נבחרת הרוכבים הישראליים במירוץ השטח המפרך סיקס דייז נמצאים כבר עמוק בתחרות ומגלים שמירוץ ששת הימים הוא תחרות מול עצמם יותר מאשר כל דבר אחר

מירוץ הסיקס דייז: דיווח אמצע. ניר עמוס, ניר בן טובים
דרור כהן מדהיר את ה-KTM בספיישל טסט/ניר בן טובים, ניר עמוס

מירוץ אופנועי השטח המפרך בעולם, הסיקס דייז, אליו זינקו ביום ראשון האחרון שמונה רוכבים ישראליים, הולך ומתגלה כאתגר עצום שלא מבייש את השם שיצא לו ב-92 שנות קיימו.
על המירוץ עצמו סיפרנו לכם בכתבה המקדימה שפרסמנו, וכעת, יומיים לתוך התחרות אנחנו מעבירים בעזרת הצלם ניר עמוס שנלווה לקבוצה את "עדכון המחצית" על הרוכבים הישראליים.

נתחיל ביום המירוץ הראשון, שמעבר לעומס של כל אירוע תחרותי כזה, הן בפן הפיזי והן המנטלי – דרש מהרוכבים להתאקלם לתנאים השונים לחלוטין מאלו המוכרים להם בישראל.

תומר שמש, רוכב קבוצת KTM שיצאה למירוץ בתמיכה רחבה של היבואנית ד.ל.ב מוטורספורט מספר על היום הראשון:
"הטסטים (קטעי הרכיבה המיוחדים ק.כ) מהירים ופתוחים ואני מוצא את עצמי צועק בקסדה מרוב שזה כיף", אבל חשוב לציין שהכיף הזה הוא 99 אחוזים אדרנלין שכן את התחרות ביום הראשון ליווה מזג אוויר חם ולח במיוחד שלדברי תומר גובה מחיר לא מבוטל מהגוף. את היום הראשון הוא מסיים במקום ה-54 בקטגוריה C1 ובמקום ה-113 הכללי, כזכור מתוך כ-750 רוכבים.

דרור כהן, גם הוא רוכב KTM מספר:
"זינקנו מאוחר אחרי הרבה רוכבים, מה שגרם לכך שהקרקע הייתה "חרושה" לגמרי ללא אחיזה. קוליסים בגובה חצי אופנוע, קטעי הספיישל היו גמורים לגמרי וזמן ההתשה היה לחוץ מאוד". זמן ההתשה, למי שלא מכיר הם קטעי הקישור שמטרתם אחת – להתיש את הרוכבים לקראת האתגרים האמיתיים.

נמרוד חמו, רוכב הונדה למירוץ גם הוא זוכה למימון מהיבואנית "מאיר" מספר על החוויות שלו:
"יום מטורף, ארוך מאוד וקשה במיוחד. זמנים צפופים והרבה עליות וירידות תלולות. לאי באופן אישי היה מאוד כיף, האופנוע עבד מעולה וצוות הסיוע גם. אכלתי משהו לא טוב במהלך היום הראשון מה שהביא לפינוי לבית החולים ב-23:00 בלילה לצורך בדיקות. הכל בסדר, נראה כמו קלקול קיבה.... היום עוד יום ארוך, מנסה להשלים את החסר מבחינת אוכל. אני רוכב היום עם דרור, אז בטח יהיה כיף".

מירוץ הסיקס דייז: דיווח אמצע. ניר עמוס, ניר בן טובים
נמרוד חמו וההונדה מסתערים קדימה/ניר בן טובים, ניר עמוס

שאר הרוכבים הישראלים עושים חיל גם הם, יואב שפירא רוכב ההוסקוורנה סיים את היום הראשון במקום ה-81 והיה לישראלי המהיר ביותר. כאשר 22 מאיות אחריו בר נוב גם הוא על ההאסקי.

צוק סלע במקום ה-196 עם עונש של דקה על הקדמה בזינוק, רון קדשאי במקום ה-318 עם עונש של 11 דקות ואת הרשימה הישראלית סוגר עומר עפרוני במקום ה-344 עם 13 דקות עונשין.

בהצלחה לשגרירים הכי טובים שיש לנו בשטח, תרתי משמע, בדרך להישגים הספורטיביים המוטוריים של ישראל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מירוץ הסיקס דייז: דיווח אמצע. ניר עמוס, ניר בן טובים
תומר שמש - נחוש/ניר בן טובים, ניר עמוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully