וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוקף מהשוליים: הנהגים שאתם לא רוצים לפגוש בכביש

6.9.2017 / 8:09

השבוע בפינת השיימינג המוטורי שלנו אנחנו פוגשים מפריסי פרסה, נהגי שוליים, מישהו שממהר לשום מקום וגם עקיפה אחת שכמעט נגמרה רע

שיימר - הנהגים שאתם לא רוצים לפגוש בכביש. צילום מסך YOUTUBE, ניר בן טובים
צילום מסך youtube/ניר בן טובים, צילום מסך YOUTUBE

פינת סרטוני הנהיגה "שיימר" חוזרת. כרגיל, אנחנו מלקטים עבורכם כמה מסרטוני הנהיגה שמציגים את המציאות המוטורית העגומה שלנו בכבישי ישראל 2017.

הסרטונים, הועלו לרשת על ידי מספר רב של גולשים בפורום הרכב "קארספורום", בו מתנהל שרשור ענף של קטעי וידאו מסוג זה.

אנחנו לא באים להטיף מוסר, לא תמצאו אותנו מנופפים באצבע צדקנית או מנסים לעשות את עבודת המשטרה. האחריות על סיום הנסיעה שלנו ושל הסובבים אותנו בחיים אינה באחריותו של שר התחבורה, הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים או המשטרה - היא באחריות של כל אחד מאיתנו.

הסרטונים שאתם רואים כאן, הם תזכורת לכך שהכביש אינו מקום סטרילי. הכביש הוא מקום דינאמי בו המציאות היא רצף אירועים בעלי סיכוי גבוה מאוד להשתבש וכאשר זה קורה - זה יהיה במקום הכי פחות צפוי.

אז רגע אחרי שאנחנו מצקצקים על תרבות הנהיגה בישראל, קחו איתכם לקח אחד מהקטעים האלו לנסיעה הבאה שלכם.

להוסיף חטא על פשע

הגולש elkanamol מעלה סרטון שמוכיח שב.מ.וו שחותכת במערכה הראשונה תעשה פרסה במערכה השנייה. גם מתפרץ לנתיב בלי לאותת, גם מבצע פרסה במקום אסור, אבל היי - לאותת הוא דווקא מקפיד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

השוליים הסהרוריים

ממש כמו הגולש bigfoot שהעלה את הסרטון, גם אנחנו מאוד הופתענו לגלות שההצלחה של הנתיב המהיר הביאה לפתיחה של אחד כזה על השוליים...

ממהר לשום מקום

מאחורי משתמש הפורום Eli C נוסע מישהו שמאוד, אבל מאוד דחוף לו לעקוף כדי לעמוד קדימה יותר בפקק. אז הוא נצמד ומתעצבן וזה נורא, כי זה עושה קמטים.

הפוך גוטה, הפוך

הפעם נתקל Caveman בטיפוס מיוחד, שכדי לחמוק מהעמידה בתור פשוט נוסע את הרחוב ברווס. אנחנו לא רוצים לדעת איזה טעויות הוא עושה בנסיעה קדימה.

ימנים, שמאלנים - כולם מסוכנים

כן אנחנו מסכימים, מבין הנהגים הגרועים, לאלו שנתקעים בנתיב השמאלי שמור מדור מיוחד בגיהנום. אבל גם כשאין ברירה ועוקפים מימין - צריך לעשות את זה כמו שצריך...

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully