וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחיזים כשרונות: קייטנת המוטוקרוס לילדים חוזרת בסוכות

1.9.2017 / 8:18

ההתאחדות לספורט מוטורי מכריזה על קיום קייטנת מוטוקרוס לילדים ולנוער במכון וינגייט. הקייטנה תיערך בתאריכים 8-10 באוקטובר. המחיר, החל מ-1,400 שקלים

קייטנת מוטוקרוס ילדים בסוכות. יח"צ, ניר בן טובים
כידון במקום לולב, קייטנת המוטוקרוס חוזרת לסוכות/ניר בן טובים, יח"צ

לאור ההצלחה לה זכתה קייטנת המוטוקרוס שערכה ההתאחדות לספורט מוטורי ובשיתוף מכון וינגייט. מכריזה ההתאחדות יחד עם משרד הספורט על עריכת ימי רכיבה נוספים במתכונת הקייטנה לילדים ונוער בגילאי 8 עד 16 שיחולקו לשלוש קבוצות בהתאם לגיל ורמת הרכיבה.

הקייטנה תתקיים בימי חול המועד סוכות, בין התאריכים ה-8-10 באוקטובר. כבעבר, היא תכלול מעבר לאימוני רכיבה גם הרצאות עיוניות, טיפול באופנועים, חדר כושר ועוד.

המקומות בקייטנה מוגבלים ל-45 רוכבים בעלי אופנוע בעל רישוי אפור או צהוב ועלותה מסובסדת על ידי ההתאחדות. העלות היא 1,400 שקלים למשתתף או 1,600 שקלים כולל לינה במכון.

להרשמה לחצו כאן


עומר שושני, מנכ"ל התאחדות הספורט המוטורי:
"בשנה האחרונה אנו חוזים שוב ושוב בהצלחות של בני הנוער הרוכבים המייצגים אותנו בחו"ל. מגיל זרקו בצמרת טבלת הרוכבים באליפות גרמניה, דרך אייל עפרוני המוביל באליפות ספרד, ועד בן אלמגור שמתחרה באליפות איטליה. את דור העתיד צריך לחנך עכשיו ולהעניק לו את חוויות הרכיבה שיחברו אותו לספורט זה גם בעתיד. מטרת הקייטנה היא להעביר לקהל הצעיר את יסודות רכיבת המוטוקרוס והספורט המוטורי, כמו גם לחשוף את המשתתפים לענף. אנו מזמינים ילדים חובבי אתגר ושטח לבוא ולהתנסות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully