וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תתקדמו: חמש סיבות שיגרמו לכם לרצות לשדרג את המכונית

וואלה! NEWS בשיתוף Lexus, וואלה! NEWS בשיתוף Lexus

26.7.2018 / 8:00

חסכון בדלק, חידושים טכנולוגיים והגשמת חלומות - יש כל כך הרבה סיבות שמניעות אנשים לשדרג את המכונית שלהם. חשבנו הרבה ובדקנו לעומק עד שמצאנו את חמש הסיבות החשובות באמת. אין בעד מה, רק סעו בזהירות

שינוי מהותי בחיים הוא הזדמנות טובה לקבל ערך מוסף לחיים. לקחת את כל מה שהיה לנו עד עכשיו ושימש כבסיס טוב והגיוני ולהפוך אותו לבסיס טוב יותר שמאפשר צמיחה ושגשוג. בין אם מדובר במעבר לדירה גדולה יותר, קידום בקריירה כמו משרה חדשה במקום עבודה אחר (או קידום במקום הנוכחי) או נישואין, החיים משתנים ויציקת התוכן לתוכם היא באחריותנו. באותה הדרך בדיוק יש גם להתייחס לרכישת רכב חדש. שדרוג רכב, דבר שרוב האנשים עושים כלאחר יד, יכול לשדרג גם את החיים אם עוצרים לרגע וחושבים לפני שמבצעים את הרכישה.

רגע לפני שאתם משדרגים את הרכב "כי כולם עושים את זה", הנה חמש סיבות טובות באמת לרכישת מכונית חדשה שגם ישפרו את חייכם:

כי חשוב לשמור על הסביבה

לא משנה מה המצב הכלכלי או המצב הזוגי, בסופו של יום כולנו חיים באותו המקום - כדור הארץ. ובכל פעם שאחד מבני האדם מזהם את הסביבה או לחלופין, לא פועל על מנת למנוע את הזיהום, כל בני האדם סובלים. שדרוג מכונית הוא הזדמנות נפלאה לעשות משהו טוב גם עבורנו וגם עבור כל בני האדם. הרכבים החדשים תוכננו עם מודעות להגנה על הסביבה ורכישת רכב חדש שכולל את הפיתוחים שנועדו לשמור על כדור הארץ היא ניצחון כפול: איכות הנסיעה משתפרת ואיכות החיים בכדור הארץ לא נפגעת. רכישת מכונית היברידית המשלבת מנוע חשמלי תפחית את פליטת המזהמים. ההיברידיות כיום היא מכפיל כוח. בחרטומה של ה-IS300h לדוגמה יש מנוע 2.5 ל' בנזין-היברידי עם תפוקה מרבית של 223 כ"ס בחיבור אל תיבת הילוכים רציפה עם ששה הילוכים קבועים. אם זה לא הספיק לכם הרי שהרכבים החדשים בדרך כלל גם מסייעים בחסכון כשמדובר בצריכת הדלק. למעשה מדובר בניצחון משולש, שכן בנוסף לשני היתרונות שדיברנו עליהם, גם הכיס שלנו מרוויח - פחות צריכת דלק שווה פחות כסף שיוצא על דלק.

לקסוס IS300. יצרן, אתר יצרן
איכות הנסיעה משתפרת והסביבה פחות נפגעת. לקסוס IS300/אתר יצרן, יצרן

כי צריך להגשים חלומות

מי לא מכיר את ההרגשה המצמררת שעוברת בגוף כשיושבים בבית קולנוע ורואים על המסך רכב פאר שקורע את הכבישים וגורם לכולם לסובב את הראש. בימינו, אפשר ללכת עם ולהרגיש עם גם כן - כלומר, להיות כוכבי קולנוע בחיים האמיתיים. שדרוג המכונית הישנה לרכב יותר מפואר היא דרך מופלאה להפוך את החיים לסרט אקשן רב פעלולים שלא מסתיים כשהקרדיטים עולים. ככלות הכול, אנחנו חיים רק פעם אחת, האם לא שווה לגוון את החיים ולהפוך אותם למרתקים?

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

כי כל העולם מתקדם

כל נהג יודע שבכל רגע נתון מתווספים לעולם הרכב חידושים טכנולוגיים שמשנים את חווית הנהיגה. ובואו נודה בזה, מי שלא מתעדכן ושומר על הקצב, נשאר מאחור. זה נכון לגבי כל תחום אבל חשוב עוד יותר כשמדברים על נהיגה. צלילים שמתריעים על תאונה אפשרית, מראות מתכווננות ומושבים נוחים - היום אלו דברים שנמצאים כמעט בכל רכב ומקלים על הנהיגה אבל פעם היו קיימים רק בדמיון (זוכרים איך כולם התלהבו מחלונות חשמליים בשנות התשעים?). אם אתם צריכים סיבה הגיונית אחת שתשכנע אתכם לשדרג את הרכב, הרי שזו הסיבה הזו.

כי הנהיגה צריכה להיות נוחה

נהיגה חוסכת זמן רב: במקום לצעוד ברגל שעות ארוכות, אפשר להיכנס לרכב, לקצר את זמן ההגעה ואולי גם לחסוך כמה טיפות זיעה. השאלה איך מה קורה בזמן הנסיעה. זה דבר אחד לנהוג ולקצר את הזמן וזה דבר אחר לגמרי לנהוג ולסבול מהגה שנוטה הצידה ומגלגלים שלא מצליחים להתאים את עצמם לכבישים. רכישת רכב חדש מאפשרת להפוך את הנהיגה לחוויה מהנה שאפשר להמשילה לחמאה רכה שנמרחת על לחם טרי. סביר להניח שמתכנני הרכב החדש לקחו בחשבון את מה שממתין לנהגים על הכביש ולכן הנהיגה צפויה להיות נוחה וקלה יותר.

גבר נוהג במכונית. ShutterStock
רכישת רכב חדש מאפשרת להפוך את הנהיגה לחוויה מהנה/ShutterStock

כי זה כיף

עם כל הכבוד לשאר הסיבות שכבודן במקומו מונח, הנימוק הכי משכנע לשדרוג הרכב הוא די בסיסי: אין דבר כיף ומהנה יותר מלהיכנס לרכב חדש, להסיר את הניילון ולהתמוגג על הריחות הטריים. שדרוג רכב הוא המקבילה המבוגרת ללונה פארק של הילדים. במקום לעלות על כל המתקנים ולצרוח בהנאה כשרכבת ההרים עולה ויורדת, אפשר לחייך חיוך גדול, לשלוף את הזרוע החוצה כשהחלון החשמלי יורד, לתת גז ולהתענג על הצליל הראשון שיוצא ממנוע חדש. כן, שדרוג רכב זה פשוט כיף.

וואלה! NEWS בשיתוף Lexus, וואלה! NEWS בשיתוף Lexus
  • עוד באותו נושא:
  • מכונית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully