וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראשונה לחשוף: יגואר תציג תשובה לטסלה בתערוכת ז'נבה

7.12.2017 / 12:20

יגואר תקדים את פורשה ו-אודי עם בכורה רשמית של ה-I - PACE במסגרת תערוכת הרכב בז'נבה בחודש מרץ הקרוב. בתפריט - טעינה מהירה וטווח של כ-500 קילומטרים

אתר יצרן

לא פורשה, לא אודי וגם לא ב.מ.וו; יגואר תהיה יצרנית הפרמיום הראשונה ("לפני כולם") שתנוך מכונית משפחתית חשמלית במלואה שתוכל להתחרות ישירות בטסלה, כך עולה מכלי התקשורת בצרפת. על פי מקורבים למיזם, יגואר תחשוף את ה-I - PACE בתערוכת ז'נבה 2018.

יגואר חשפה את ה-I PACE כרכב אב-טיפוס (קדם ייצור) ב-2016 תוך שהיא מוסרת פרטים טכניים מוגבלים; היצרן הבריטי הצהיר שגרסת הייצור הסדרתית תפיק מעל 400 כ"ס מצמד מנועים חשמליים, תבוסס על הנעה כפולה וזמן ההאצה ל-100 קמ"ש הוא 4 שניות. כמו כן, היא תוכל לכסות מרחק נסיעה של 500 קילומטרים בין טעינות וכן מצוידות מערכת הזנת סוללה מותאמת לטעינת "בזק" בעמדות חיצוניות, מ-0 ל-80% בפרק זמן קצר במיוחד.

באודי עוסקים בקדחתנות במכוניות חשמליות במסגרת מיזמי ה-E טרון (ה-A3 ההיברדית החלה את דרכה לאחרונה בישראל). ואולם, למרות פרסומים לפיהם הקרוסאובר החשמלי של אודי יוצג גם הוא ב-2018, מסתמן כי השקתו נדחתה לתחילת שנת 2019. הקרוסאובר של אודי יעמיד נתונים דומים - 500 קילומטרים בין טעינות ומקום לחמישה נוסעים.

המכונית החשמלית של פורשה, ה-מישן E, עתידה לעלות לכבישים בסוף 2018, אולם כאן לא מדובר בקרוסאובר כי אם במכונית סאלון במידותיה של הפנמרה. היא תחלץ מ-2 מנועים חשמליים מעל 600 כ"ס, תאיץ ל-100 קמ"ש ב-3.3 שניות ומחיריה יחלו ב-90 אלף דולרים. יגואר יתמחרו את ה-I PACE ב-60 אלף לירות שטרלינג. היא תיוצר על ידי מגנה שטייר בגראץ, אוסטריה, שם יגלגלו החוצה מרצפת ההרכבה 13 אלף מכוניות בשנה.

בספטמבר, דיווחו יגואר כי צברו 25 אלף הזמנות למכונית החשמלית.

  • עוד באותו נושא:
  • יגואר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully