וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמש קטנות מומלצות: העסקאות הטובות ביותר למכוניות קטנות ברשת

13.2.2018 / 8:56

מכונית קטנה, מיני או סופר מיני, אפשר לקנות באולם התצוגה. או לבצע עסקה חכמה ובמקום אחד למצא את אותן המכוניות בהנחה של עשרות אלפי שקלים ועם מערך תמיכה כמו של יבואן גדול. הנה חמשת הקטנות המומלצות שלנו

פיג'ו 208

מבחן פיג'ו 208 מתיחת פנים: יולי 2015. קובי ליאני
מגיעה ממורשת ארוכה ומפוארת של מכוניות סופר מיני קטנות, מהנות לנהיגה ושימושיות. פיג'ו 208/קובי ליאני

זו מכונית השנה בישראל, המנוע שלה זכה בפרסים לא פעם אחת אלא שלוש פעמים ברציפות. מנוע ה-1.2 ל' עם שלושת הצילינדרים כשהוא מביס יצרנים כמו אודי, ב.מ.וו פיאט ואחרות. היא מגיעה ממורשת ארוכה ומפוארת של מכוניות סופר מיני קטנות, מהנות לנהיגה אבל גם שימושיות וחסכוניות והדור הזה - הנוכחי - של פיג'ו 208 הוא הטוב והמצויד מכולם. מנוע הטורבו מפיק 110 כוחות סוס - יש תיבת הילוכים אוטומטית עם 6 הילוכים ובעיקר אתם חוסכים המון כסף. מחיר היבואן הוא 99,900 שקלים אתם חוסכים 26,900 שקלים ומשלמים ב-CARBAY 73,000 שקלים.

קיה פיקנטו

קיה פיקנטו – נהיגה ראשונה. רונן טופלברג
חזקה, מאובזרת וכוללת מערכת שמע מקורית ומערכת בטיחות של מובילאיי. קיה פיקנטו/רונן טופלברג

קיה פיקנטו היא המכונית הקטנה הנמכרת ביותר בישראל - ולא בכדי: ראשית, היא נאה: החל בפגוש הקדמי המיוחד וכלה במרכב המעוצב. שנית, היא מרווחת מאוד בפנים ומיועדת להסיע לפחות משפחה קטנה. מעבר לכך, היא מאובזרת וכוללת מערכת שמע מקורית ומערכת בטיחות של מובילאיי - כמו גם מערכת בלימה אשר יודעת לבלום את הרכב בשעת חירום ללא מגע הנהג - ומעבר לכל - היא חזקה, הודות ל-85 כוחות סוס שמפיק מנוע ה-1.25 ליטרים. מחיר היבואן הוא 79,500 שקלים אתם חוסכים 11,600 שקלים ומשלמים ב-CARBAY רק 67,900 שקלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

ניסן מיקרה

ניסן מיקרה. ShutterStock
נבנתה לחיים העירוניים עם רדיוס סיבוב קטן וזריזות המחייבים החיים בעיר הסואנת. ניסן מיקרה/ShutterStock

כשמדברים על כלי תחבורה פשוט יעיל וזול מתכוונים לניסן מיקרה. מראשיתה היא סופר מיני שמוצעת ללקוח במחירים של מיני קטנה ממנה. היא נבנתה לחיים העירוניים עם רדיוס סיבוב קטן וזריזות המחייבים החיים בעיר הסואנת. איבזור הנוחות והבטיחות תכליתי וממוקד והדינאמיות שמפיק מנוע ה-1.2ל' עם 80 כ"ס יוצרת אופי זריז ונמרץ. האופי לא בא במחיר של צריכת דלק גבוהה ובזכות תיבת הילוכים רציפה - CVT _ מתקבלת גם צריכת דלק חסכונית מאוד בנהיגה מדודה. כדי לקנות ניסן מיקרה חדשה מהיבואן יהיה עליכם להיפרד מ-99,990 שקלים או לקבל הנחה של 34,090 שקלים ולקנות מ-CARBAY במחיר של 65,900 שקלים בלבד.

אלפא רומיאו מיטו

אלפא רומיאו מיטו. ShutterStock
מראה סקסי וספורטיבי וביצועים מסעירים. אלפא רומיאו מיטו/ShutterStock

אלפא רומיאו החלה את דרכה ביצור מכוניות עממיות קטנות בשנות ה-70 עם האלפא סוד. אלפא מיטו היא האלפא הקטנה הראשונה זה שנים רבות, לכן באלפא רומיאו הקפידו בעיקר על מראה סקסי וספורטיבי ועל ביצועים מסעירים ממנוע הטורבו, כיאה לאלפא רומיאו. המנוע עצמו מפיק 120 כוחות סוס באמצעות מגדש הטורבו, המאפשרים למיטו לזנק ל-100 קמ"ש תוך פחות מתשע שניות בסיוע תיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים - שבאלפא רומיאו מכנים TCT - וכמובן שהשלדה כוילה לביצועים מקסימאליים ופידבק מרבי מן הכביש, כפי שניתן לצפות ממכונית ספורט איטלקית אמיתית. זה יהיה חלום יקר אם תגשימו אותו אצל היבואן. שם יהיה עליכם לשלם 139,900 שקלים. או שתוכלו לנצל את כוח הקניה של CARBAY, לקבל הנחה של 25,000 שקלים ולשלם רק 114,900 שקלים עבור אותה אלפא רומיאו בדיוק.

מאזדה 2

מאזדה 2. קובי ליאני, ניר בן טובים
מאובזרת, חסכונית וחזקה. מאזדה 2/ניר בן טובים, קובי ליאני

מאזדה 2 היא המכונית האידיאלית לצעירים ולמשפחות קטנות. בגלל המראה, בגלל האבזור השופע הכולל מסך מידע גדול ומושבים מרווחים - ובגלל אביזרי הבטיחות המקוריים המסוגלים לבלום ללא סיוע מן הנהג במקרה חירום. והמנוע - הוא אחד החזקים ביותר בקטגוריית המכונית הקטנות, הודות ל-111 כוחות סוס המופקים מנפח של ליטר וחצי בלבד. גם תיבת ההילוכים של מאזדה 2, שפותחה על ידי מאזדה לפי עקרונות ה- SKYACTIVE, פילוסופיית חיסכון המשקל של מאזדה, מיועדת לחיסכון ועוצמה הודות לשישה יחסי העברה ומנגנון ההופך את העברות ההילוכים למהירות מחד וחסכוניות מאידך. המאזדה 2 החדשה - אחרי מתיחת הפנים - עולה אצל היבואן 105,000 שקלים. תוכלו לקבל 13,100 שקלים הנחה אם תקנו את אותה המכונית בדיוק ב-CARBAY במחיר של 91,900 שקלים.

עד 35% הנחה על מגוון רכבי מיני: ניסאן מיקרה ב-65,900 שקלים

עד 25% הנחה על מגוון ג'יפונים: פיג'ו 2008 ACTIV GO ב-102,900 שקלים

עד 25% הנחה על מגוון רכבי סופר-מיני: פיג'ו 208 ב-74,900 שקלים

עד 15% הנחה על מגוון רכבי SUV: קיה ספורטאז' ב-138,500 שקלים

למידע ולמבצעים באתר CarBay הקליקו כאן

וואלה! NEWS בשיתוף Carbay

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully