וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב.מ.וו סדרה 8 מתחממת על הקווים

25.1.2018 / 14:47

ב.מ.וו שחררה היום סרטון ותמונות של מכונית הקופה הגדולה החדשה שלה, עדיין תחת הסוואה, אבל בהחלט בשלב מתקדם מאוד של מבדקים דינאמיים במסלול ניסויים

ניר בן טובים

צעד אחר צעד, חושפת ב.מ.וו עוד טפח ועוד רמז אודות מכונית הקופה הגדולה החדשה שלה, הסדרה 8. זו שעתידה להחליף את סדרה 6 הנוכחית ואגב כך להחזיר לחיים את הסדרה 8 שיוצרה בין השנים 1988 ל-1999.

אחרי הקונספט שהוצג במאי שנה שעברה, ממשיכה המכונית בדרך לפס הייצור. כאשר התחנה הנוכחית היא מסלול הניסויים אפריליה שבאיטליה. לשם, הביאה החברה אב-טיפוס "קרוב ליצור" כהגדרתה על מנת לכייל את המאפיינים הדינאמיים של המכונית.

המסלול שנמצא בקרבת רומא, מאפשר גם מבחני מהירות גבוהה בהיקף החיצוני שלו שמציע לולאה אובאלית בת ארבעה קילומטרים, וכן מספר מסלולים פנימיים בהם נבחנת המכונית בבדיקות תאוצה, בלימה, סלאלום וכביש מפותל.

אחת הנקודות המעניינות בסיפור הניסוי של המכונית היא העובדה שהמכונית מפותחת הן בשיתוף חטיבת "מוטורספורט" שאחראית על גרסת ה-M ובמקביל עם גרסת המירוצים שלה ה-M8 GTE. זו האחרונה תופיע בבכורה עולמית כבר בסוף השבוע הקרוב במירוץ 24 השעות של דייטונה.

גם תחת מדבקות ההסוואה המקושקשות שמטרתן לטשטש את קווי המתאר המדויקים של הגוף, ניתן לזהות דמיון לא מבוטל בין המכונית הסדרתית לבין מכונית הקונספט, החל בגריל הכליות הגדול, עבור במכסה המנוע המאורך, הצללית הנמוכה ואפילו קורות C האחוריות שמתחברות בצורה מאוד אופקית לתא המטען, באופן שמזכיר מאוד את הקו האחורי של מכונית אסטון מרטין.

מלבד העובדה שהמכונית תעשה שימוש בארכיטקטורת הבנייה המודרנית של ב.מ.וו המשלב שימוש באלומיניום וסיבי פחמן במרכב - לא הרבה ידוע על המכונית.

בדגם הקונספט, נעשה שימוש במנוע ה-V8 טורבו בנפח 4.4 ליטרים של המותג, אבל סביר להניח שגרסאות הבסיס יתחילו עם מנוע השישה צילינדרים בטור מוגדש הטורבו של הקונצרן ושגרסת ה-M תחלוק את המנוע שלה עם ה-M5 החדשה.

המכונית תוצג רשמית בעוד מספר חודשים ולפי דברי דלק מוטורס היבואנית צפי ההגעה לישראל הוא ברבעון האחרון של השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully