וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודף ממאה: ארבע מכוניות מצוינות בסכום של חמש ספרות בלבד

15.3.2018 / 7:45

איך תקנו מכונית שעולה יותר ממאה אלף שקלים בסכום שנמוך ממאה אלף שקלים? הנה כמה אפשרויות טובות, שיחסכו לכם כסף רב ויאפשרו לכם לשדרג את הפרייבט

מאה אלף שקלים הם ללא ספק סכום מרשים. הם יכולים לממן חופשות רבות, לשמש מקדמה בקניית דירה ועוד. אך עם זאת, בישראל עדיין נמכרות לא מעט מכוניות פופולריות שמחירן הוא מעל 100 אלף שקלים. כלומר - מחירן הרשמי, המחיר שתידרשו לשלם באולם התצוגה של יבואן הרכב. מכיוון שמחיר זה כולל כמובן את נתח הרווח של היבואן. אך אפשר גם אחרת - אפשר בהחלט לרכוש בישראל מכונית חדשה לחלוטין בלי "אותיות קטנות" בפחות ממאה אלף שקלים - בלי להתפשר. אלה הן המועמדות המובילות:

סיטרואן קקטוס FUN

מחיר רשמי: 106,900

מחיר: 84,900

סיטרואן קקטוס הוגדרה על ידי מגאזינים רבים בעולם כגלגול המודרני של סיטרואן דה שבו - אך במרכב אופנתי של רכב כביש שטח. הקקטוס תוכננה להיות אביזר אופנה שימושי לא פחות משתוכננה להיות ג'יפון אופנתי - לכן צדי הקקטוס מכוסים בדיפון מיוחד שסיטרואן מכנה AIRBUMP - בו משולבות בועות אוויר שסופגות מכות ושריטות. הפנים נחשב לאחד האופנתיים והנוחים ביותר בקטגוריה עם מושבים דמויי כורסה ושליטה על המערכות העיקריות באמצעות צג מגע. גולת הכותרת היא מנוע הטורבו החסכוני והחזק של סיטרואן אשר מפיק 110 כוחות סוס וכמובן התיבה האוטומטית מתוצרת אייסין היפנית.

סיטרואן קקטוס במבחן ארוך טווח: דיווח שלישי. קינן כהן, ניר בן טובים
ג'יפון אופנתי ומעוצב מבפנים ומבחוץ. סיטרואן קקטוס/ניר בן טובים, קינן כהן

הונדה ג'אז

מחיר רשמי: 106,900

מחיר: 98,348

הונדה ג'אז נחשבת לאחת ממכוניות הסופר מיני הטובות ביותר בשוק הרכב הישראלי - ה"סוד" נמצא באריזה: הג'אז היא אומנם מכונית סופר מיני, אך התכנון הוא של מיניוואן קטן, הודות לספסל אחורי שניתן להזזה ולקיפול מלא כדי להפוך את הג'אז תוך שניות לחלל העמסה שימושי. כמובן, כיאה להונדה הג'אז שמה דגש על חיסכון בדלק וביצועים, הודות למנוע בנפח 1.3 ליטרים אשר מפיק 102 כוחות סוס ותיבת הילוכים אוטומטית רציפה אשר מכוילת לחיסכון ולביצועים. הג'אז נהנית גם משמירת ערך מעולה, אמינות מופלגת וביקוש ערני תמידי בשוק המשומשות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
הונדה ג'אז נגד טויוטה יאריס. ניר בן-טובים, ניר בן טובים
אחת ממכוניות הסופר מיני הטובות ביותר בשוק הרכב הישראלי. הונדה ג'אז/ניר בן טובים, ניר בן-טובים

פיאט קובו

מחיר רשמי: 127,900

מחיר: 99,500

מה הופך את פיאט קובו לאחד המיניוואנים האישיים היותר מוצלחים בשוק? התשובה: מרווח פנימי, מרווח למטען ומנוע דיזל סופר חסכוני שנחשב לאחד הבודדים שמוצע עם תיבת הילוכים אוטומטית מתקדמת. פיאט קובו עצמו מלמשפחה גדולה אשר זקוקה לשפע של מרווח פנימי מאחור, החל בעגלת תינוק וכלה במצרכים, או כלים של טכנאי, אפילו מכונת כביסה הודות ליכולת מרשימה לקיפול של המושבים האחוריים. מנוע הדיזל של פיאט קובו נחשב לאחד המתקדמים בקטגוריה הודות לשילוב של נפח חסכוני - 1.3 ליטרים והספק גבוה של 75 כוחות סוס, ביחד עם תיבה אוטומטית מתקדמת בעלת חמש מהירויות המפיקים צריכת דלק מצוינת.

פיאט קובו 2017. אתר יצרן
אחד המיניוואנים האישיים היותר מוצלחים בשוק. פיאט קובו/אתר יצרן

פיג'ו 2008 ACTIVE G

מחיר רשמי: 119,900

מחיר: 99,000

פיג'ו 2008 הוא רכב הכביש שטח הקטן של פיג'ו, המבוסס על מכלולים מוכחים של פיג'ו 208, אך בעוד שה-208 היא מכונית סופר מיני, 2008 באמת מוכן לנסיעה בשבילים הודות למרווח גחון משופר, צמיגי שטח ובקרת אחיזה מיוחדת, אשר מדמה קיום מערכת ארבע על ארבע ומעבירה את כוח המנוע אל הגלגל הקדמי שאוחז יותר, כדי לאפשר התקדמות בשלג, בוץ וטרשים. פיג'ו 2008 מצויד במנוע הטורבו זוכה הפרסים של פיג'ו - בנפח 1.2 ליטרים אשר מפיק ב-2008 לא פחות מ-110 כוחות סוס, הספק של מנועים גדולים ממנו בהרבה, אך עדיין שומר על צריכת דלק של מנוע בנפח 1.2 ליטרים.

למידע ולמבצעים באתר CarBay הקליקו כאן

מבחן משווה ג'יפונים קומפקטיים: רנו קפצ'ר נגד סוזוקי ויטרה ו-פיג'ו 2008. רמי גלבוע, ניר בן טובים
אוהבת אתגרים. פיג'ו 2008/ניר בן טובים, רמי גלבוע
וואלה! NEWS בשיתוף CARBAY

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully