וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היסטוריה, גם בארץ: הושקו אופנועי הכביש החדשים של הוסקוורנה

15.3.2018 / 14:20

שבוע האופנה של תל אביב היה התפאורה בה בחרה יבואנית הוסקוורנה לישראל להשיק את שני אופנועי הכביש החדשים שלה, ה-Vitpilen וה-Svartpilen בנפחי 375 ו-693 סמ"ק. מחירי הכלים: 40 אלף שקלים לחץ הקטן ו-70 אלף לגדול

דגמי הוסקוורנה החדשים בשבוע האופנה. תומר פדר, יח"צ, ניר בן טובים
צמד ה-Svartpilen 401 סקרמבלר בנפח 375 סמ"ק/ניר בן טובים, תומר פדר, יח"צ

זה היה אוסקר ווילד שאמר על אופנה כי היא דבר כל כך מכוער, שיש להחליף אותו בכל חצי שנה. אני מבין באופנה כמו שמישהו שמבין באופנה מבין באופנועים, ואני ממש מחמיא למבינים באופנה כשאני אומר את זה.

אבל כאשר זה מגיע לאופנועים כמו שני דגמי הכביש הראשונים והחדשים של הוסקוורנה (אם נשים בצד את אפיזודת הסופרמוטו נודה) - שבוע האופנה הוא בהחלט תפאורה ראויה. השקת הדגמים נחתמה בתצוגת האופנה של קולקציית SS18 של STUDIO MYOR, שהתמקדה באכלוסיות מוחלשות, כל כך מוחלשות שאין להם כסף למספיק בד בבגדים שהם לבשו...

שני האופנועים החדשים של הוסקוורנה, הם חלק מקונספט חדש לגמרי עבור החברה שבחרה לעצב את אופנועי הכביש שלה באופן שלא דומה לשום דבר אחר. מבט ראשון, שני, שלישי בכלים האלו ואתה עדיין לא בטוח אם מדובר בדגם קונפסט או אופנוע כביש סדרתי למהדרין.

האופנועים הקרויים Vitpilen ו-Svartpilen שפירוש השם הוא "חץ לבן" ו"חץ שחור" בשוודית נחלקים לשתי סדרות המקיפות שלושה דגמים שמגיעים אלינו מאוסטריה, בעוד המנועים מגיעים מהודו, שם הם מיוצרים בשותפות עם בג'אג' האחראית גם ליצור הכלים הקטנים של קי.טי.אם.

דגמי הוסקוורנה החדשים בשבוע האופנה. תומר פדר, יח"צ, ניר בן טובים
ה-Vitpilen 401 קפה רייסר בעיצוב מינימליסטי/ניר בן טובים, תומר פדר, יח"צ

חצים מדויקים

סדרת ה- Vitpilen כוללת שני דגמים ה-401 וה-701. שניהם במראה קפה רייסר, עם קליפאונים נמוכים, בעלי שלדת צינורות ועם מנועי סינגל שמקורם בקי.טי.אם - בעלת הבית של הוסקוורנה. ל-401 מנוע בנפח 375 סמ"ק בהספק 43 כ"ס ו-3.8 קג"מ, עם מצערת אלחוטית. הבולמים מלפנים ומאחור מתוצרת WP. הבלמים מתוצרת ByBre, מותג-בן של ברמבו בהודו ועם מצמד מחליק ומערכת ABS. המשקל עומד על 148 ק"ג קלילים וניתן לקבל אותו בכל צבע כל עוד הוא לבן.

מחיר הדגם עומד על 40 אלף שקלים לתקופת ההשקה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דגמי הוסקוורנה החדשים בשבוע האופנה. תומר פדר, יח"צ, ניר בן טובים
כאן ה-Vitpilen 701, עם מנוע סינגל 693 סמ"ק/ניר בן טובים, תומר פדר, יח"צ

האח הגדול, ה-701, מקבל את מנוע הסינגל בנפח 693 סמ"ק ולו 75 כ"ס ו-7.4 קג"מ. גם כאן ישנה מצערת אלחוטית, תיבת שישה הילוכים. למצמד המחליק, מערכת ה-ABS (שניתנת לניתוק), בולמי ה-WP נוספת כאן בקרת משיכה וכן הבלמים הם מתוצרת ברמבו. המשקל עומד על 157 ק"ג והוא ניתן גם להזמנה בגרסה מוגבלת המתאימה לבעלי רישיון A1. גם אותו ניתן לקבל בכל צבע, כל עוד הוא אפור פנינה.

מחיר ה-701 עומד על 70 אלף שקלים לתקופת ההשקה.

דגמי הוסקוורנה החדשים בשבוע האופנה. תומר פדר, יח"צ, ניר בן טובים
ה-Svartpilen 401 הוא הסנונית הראשונה במשפחה זו, דגם 701 יצטרף בקרוב/ניר בן טובים, תומר פדר, יח"צ

הדגם השלישי, שייך לסדרת ה-Svartpilen שנכון לעכשיו כוללת רק את גרסת ה-401, אך תתרחב לדברי החברה גם לגרסת 701. זהו למעשה דגם הסקרמבלר של היצרנית, כלי מופשט ותכליתי, עם כידון שטח לתנוחת רכיבה זקופה וצמיגי קוביות בשרניים. אליהם מצטרפים בולמי WP עם מהלך של 142 מ"מ מלפנים ו-150 מאחור. המנוע ושאר המכלולים זהים ל- Vitpilen 401. משקל הכלי עומד על 150 ק"ג, כאן בחירת הצבע היא שחור מבריק בלבד.

מחיר החץ השחור יעמוד על 40 אלף שקלים בתקופת ההשקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully