וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוחות, מעוצבות ובטוחות: חמש משפחתיות מומלצות

27.3.2018 / 8:55

מכונית משפחתית חייבת להיות מרווחת, נוחה וכזאת שתספק את מגוון הצרכים שלנו ושל הילדים. על בטיחות איש לא יתפשר כמובן, וגם עיצוב יפה חשוב לנו. היצע המכוניות בישראל גדול ומבלבל מתמיד - הנה חמש מכוניות משפחתיות שיבטיחו את התמורה הטובה ביותר לכספכם

פיאט טיפו

מבחן פיאט טיפו 1.6. מרץ 2016. קובי ליאני
מתאימה לכל צרכי המשפחה המודרנית. פיאט טיפו/קובי ליאני

השם "טיפו", למי שעוד זוכר, הופיע על אחוריה של מכונית פיאט משפחתית אי שם בשלהי שנות השמונים. פיאט טיפו ההיא חוללה מהפכה, הודות לתא נוסעים מרווח במיוחד ושפע של אבזור במכונית עממית. פיאט טיפו החדשה אינה שונה: הדגם החדש תוכנן על ידי פיאט לשמש כ"מכונית עולמית", כלומר מכונית שמתאימה לשיווק במגוון גדול של שווקים ולהתאים לכל צרכי המשפחה המודרנית באמצעות שפע של אבזור סטנדרטי, החל במערכות בטיחות מקיפות וכלה במנוע בנפח 1.6 ליטרים המפיק 110 כוחות סוס.

תא הנוסעים של הטיפו נחשב מרווח במיוחד הודות לבסיס גלגלים נדיב: 269 סנטימטרים, המאפשרים גם לנוסעים מבוגרים להתרווח במושב האחורי - ותא המטען, בנפח 520 ליטרים מסוגל בקלות לאכלס את כל צרכיה של המשפחה. יתרון נוסף: למרות שמדובר במשפחתית בגודל מלא, פיאט טיפו תוכננה גם להיות מכונית נגישה, כלומר כזו שמאפשרת הנאה מיתרונותיו של רכב משפחתי מבלי להכביד על חשבון הבנק.

מאזדה 3

מאזדה 3 מתיחת פנים 2017, מנוע 2.0 ל' פרמיום במבחן דרכים. ניר בן טובים
ספורטיבית ובטוחה. מאזדה 3/ניר בן טובים

את מאזדה 3 אין צורך להציג לציבור הישראלי: הדור הראשון של המשפחתית הספורטיבית של מאזדה שלט בראש טבלאות המכירות שנים רבות. אך בניגוד לדור הראשון שנחשב לעממי, הדור הנוכחי מיועד לקהל יעד שווה לחלוטין ומתהדר בביצועים שמוכרים לחובבי מכוניות ספורט. כמובן, מאזדה 3 החדשה מאובזרת היטב וכוללת בקרת אקלים ובקרת שיוט, אך חשוב מכך - מאזדה 3 החדשה מצוידת במנוע ספורטיבי בנפח 2.0 ליטרים, שמפיק 165 כוחות סוס ההופכים אותה לאחת המכוניות החזקות בקטגוריה. מעבר לכך, מאזדה 3 החדשה נחשבת גם לאחת המכוניות הבטוחות בקטגוריה הודות למערכת בלימה אשר בולמת את המכונית באופן אוטונומי כאשר הרכב חש בסכנה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

מגאן גראנד קופה

רנו מגאן 2017. אתר יצרן
עיצוב יוקרתי ומנוע חזק. רנו מגאן/אתר יצרן

רנו מגאן גראנד קופה נחשבת למכונית משפחתית המיועדת למנהלים. הסיבה העיקרית היא כמובן העיצוב החיצוני, שעושה שימוש נרחב באלמנטים הלקוחים מדגמי היוקרה של רנו. גם העיצוב הפנימי תורם בכך שהוא כולל בין היתר תאורתLED צבעונית, המיועדת לייצר אווירה מיוחדת בתא הנוסעים.

מעבר לכך, המגאן גראנד קופה מתהדרת בתא נוסעים הנחשב לאחד המרווחים ביותר מבין המשפחתיות, הודות לבסיס גלגלים ברוחב 271 סנטימטרים. המגאן גראנד קופה נחשבת גדולה גם בחוץ ומשתרעת לאורך 461 סנטימטרים בדיוק - הרבה יותר ממשפחתית ממוצעת. מעבר לכך, יתרונה העיקרי של הגראנד קופה מסתתר תחת מכסה המנוע: זו אחת המשפחתיות היחידות שמשווקות בישראל כשהן מצוידות במנוע טורבו דיזל חסכוני וחזק, ובתיבת הילוכים אוטומטית.

יונדאי איוניק

יונדאי איוניק במבחן. יואל שוורץ, ניר בן טובים
יונדאי איוניק/ניר בן טובים, יואל שוורץ

יונדאי איוניק היא המכונית ההיברידית הנמכרת ביותר בישראל. למעשה, מדובר במכונית שהצליחה לייצר מהפכת שוק הודות לחיסכון מרשים בדלק ורשימת אביזרים מקוריים, שאינה מוכרת לרוכשי המכוניות המשפחתיות. ה"טריק" של האיוניק הוא המנועים: מנוע בנזין חסכוני שפועל רק חלק מן הזמן וכך חוסך דלק - ולצדו מנוע עזר חשמלי שמאפשר לאיוניק לנסוע במהירויות נמוכות באמצעות החשמל שנאגר בסוללת הרכב ולא לשרוף דלק. התוצאה היא צריכת דלק נמוכה בכחצי מזו של מכונית משפחתית רגילה.

איוניק היא גם אחת המכוניות המאובזרות ביותר, הודות למערכות בטיחות מקוריות אשר מסוגלות לבלום אותה בשעת סכנה, וגם להסיט את ההגה כדי למנוע "בריחה" מנתיב הנסיעה וגם למערכת רדיו אינטרנטי מקורית המסוגלת לקלוט מאות תחנות מכל רחבי העולם.

קיה סיד סטיישן

קיה סיד סטיישן.
תא אחסון גדול ומנוע דיזל חזק. קיה סיד סטיישן

מעטות הן המכוניות המשפחתיות שמוצעות בשוק הרכב הישראלי בתצורת סטיישן - וחבל שכך -מכוניות סטיישן הן המכוניות המושלמות עבור המשפחה הישראלית, שמחד מעדיפה לאחסן לא מעט מטען ברכב, כולל עגלות תינוק, מזרני ים ורהיטים - ומאידך גם צריכה רכב שיתאים למגוון עיסוקי פנאי, כגון רכיבה על אופניים. הפתרון של קיה מבוסס על הסיד, מכונית משפחתית ספורטיבית בעלת חמש דלתות, שזוכה לגרסת סטיישן שימושית במיוחד הודות לנפח תא מטען ענק של 1,660 ליטרים בקיפול מושבים אחוריים. עוד יתרון משמעותי: סיד סטיישן מצוידת במנוע טורבו דיזל שמותאם לנסיעות ארוכות ומצטיין בהספק גבוה במיוחד: 135 כוחות סוס.

למידע ולמבצעים באתר CarBay הקליקו כאן

וואלה! NEWS בשיתוף Carbay

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully