וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדכון של אמצע החיים: מתיחת פנים למאזדה CX3

1.4.2018 / 13:37

הקרוסאובר הקומפקטי של מאזדה, ה-CX3 מיישר קו עם עיצוביהם של יתר דגמי הסדאן ודגמי הכביש-שטח עם חידושים חיצוניים, פנימיים וכן בהיבט הדינמי. בארץ לקראת תחילת השנה הבאה

אתר יצרן

(בסרטון: מאזדה CX5)

זמן לא רב אחרי שהגיעה לארץ גרסת ה'ספורט' של מאזדה CX3, הציגה החברה בתערוכת הרכב בניו-יורק מתיחת פנים קצת יותר שורשית לקרוסאובר הקומפקטי בכל רמות הגימור. זהו הרענון העיקרי שלו מאז הושק לפני כשלוש שנים ובמאזדה מדווחים כי טיפלו ברמות המפרט, יכולות הניהוג ובמידה מסוימת גם באיכות הפנימית.

במאזדה אומרים כי במסגרת ההכנות למתיחת הפנים, ביקשו משוב מהלקוחות כיצד לעדכן את ה-CX3, במטרה לשמור על המיצוב האסטרטגי שלו. "איך הייתם משפרים קרוסאובר מפנק ויוקרתי?", כך הם שאלו את חוג הנהגים של המותג. התוצאה, כפי שניתן לראות אינה דרמטית במיוחד, אולם בוצעו כמה ליטושים ביחידות התאורה האחוריות, השבכה, תאורת ה-LED והחישוקים (18 אינטש), והכול בהתאם לנוסח ה-"קודו" של היצרן היפני. עוד אפשר להבחין בעיטורים נוספים על הדלתות וכן התווסף גוון חדש (אדום נשמה-קריסטל-מטאלי).

כל הגרסאות מגיעות כעת עם בקרת ה-G וקטורינג ליציבות משופרת בסיבובים על ידי הזרמת מומנט מבוקרת, באמצעות ההיגוי והמצערת, במיוחד בתנאי אספלט בעלי אחיזה מוגבלת. בחזית בכל אופן אין שינוי, כאשר מאזדה ממשיכה עם אותו מנוע ה-2.0 ל' המפיק 156 כוחות סוס ו-21 קג"מ, בחיבור אל תיבת 6 מהירויות אוטמטית.

מאזדה CX3. יצרן, אתר יצרן
יותר מפואר. מאזדה CX3 המחודש/אתר יצרן, יצרן
מאזדה CX3. יצרן, אתר יצרן
מאזדה CX3/אתר יצרן, יצרן

בחלל הפנים ניכרים מספר חידושים בולטים לעין. ראשית, הוחלף בלם היד המכאני בבלם יד אלקטרוני כך שנפער מקום למשענת יד גדולה. שנית, למודי נסיון עם ה-CX3 אמורים להרגיש הרבה יותר נוח בזכות מושבים חדשים בעלי תמיכה משופרת, וכן יוכלו לדווח על בידוד טוב יותר מן הסביבה בזכות שיפורים שנעשו בדיפונים. עוד נאמר כי רמות אבזור גבוהות תגענה עם חבילות עור מפוארות במיוחד.

גם בספסל האחורי טיפלו מאזדה, והוסיפו משענת יד בין הנוסעים עם זוג מחזיקי כוסות והקדישו גם שם תשומת לב לסביבת מחיה שקטה יותר על ידי שימוש בתרכובות איכותיות יותר בחלונות ובדלתות.

מהיבואנית דלק מוטורס נמסר לוואלה! רכב כי ה-CX3 המחודש יגיע לארץ לקראת תחילת שנת 2019.

עוד באותו נושא

האם זה הג'יפון הכי טוב שאתם לא מכירים? פורד קוגה במבחן ארוך טווח

לכתבה המלאה
מאזדה CX3. יצרן, אתר יצרן
מאזדה CX3/אתר יצרן, יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • מאזדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully