וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדה יותר, ממוקדת: הוצגה שברולט קמארו המחודשת

10.4.2018 / 14:01

שברולט משלימה את רענון דגמי המותג עם הצגת ה-קמארו 2019 שמגיעה לכבישים בתום מקצה שיפורים, הכולל לראשונה גם תיבת 10 הילוכים אוטומטית בדגמים הבכירים

שברולט קמארו 2019. יצרן, אתר יצרן
שברולט קמארו 2019/אתר יצרן, יצרן

שברולט נמצאת בעיצומה של מתקפת חידושים במשפחה המרכזית; אחרי שהציגה את מאליבו, קרוז ו-ספארק המלוטשות בימים האחרונים, היא משלימה את מסגרת המהלך עם חשיפת הקמארו 2019, שגם היא זוכה למקצה שדרוגים סמלי, אבל הכרחי לאבולוציה מול היריבה הנצחית, פורד מוסטאנג.

שברולט בחרו ליצור הבחנה יותר קוהרנטית בין רמות האבזור השונות, ה-LS, ה-LT, ה-SS וכן ה-RS, וזאת על ידי בידול תכנוני שבוצע במרכז השבכה, הפגושים ויחידות התאורה הקדמיות. כך למשל, גרסת ה-RS לה גריל מושחר, קורת LED צנומה, חישוקי 20 אינטש ומראה ייחודי בחלק העליון של הזנב. להבדיל ממנה, גרסת ה-SS הבכירה מקבלת שבכה עם פתחים מוגדלים ומראה קצת יותר נועז בחרטום.

תא הנוסעים לא השתנה דרמטית, אם בכלל, (תמונתו לא פורסמה), ועל כן הבשורה העיקרית בו היא עדכון של מערכת המדיה הראשית (צג 7 אינטש) או 8 אינטש כאופציה עם תאימות מלאה למערכות הפעלה של אפל ואנדרויד מדור שלישי, וכן חידוד מצלמת הראיה לאחור (רזולוציה גבוהה יותר) והוספה של בקרת התרעה מפני התנגשות חזיתית.

שברולט קמארו 2019. יצרן, אתר יצרן
שברולט קמארו 2019/אתר יצרן, יצרן

תחת מכסה המנוע הקמארו ממשיכה להציע מתכון מגוון על פני קשת בוכנות רחבה, החל ב-4 עם 275 כוחות סוס, 6 עם 355 כוחות סוס ו-8 עם 650 כוחות סוס, כאשר גרסת ה-SS, לראשונה מצוידת גם בתיבת 10 הילוכים אוטומטית מתופעלת פקדים מגלגל ההגה בדומה לגרסת הקצה, ה-ZL1.

חרף מספר פרסומים בארה"ב, מנוע ה-6.2 ל' V8 לו הספק מרבי של 650 כוחות סוס לא יקבל כנראה דחיפה כלשהי ביכולות שלו בשלב זה, אולם בכלי התקשורת טוענים שתיבת ההילוכים תשפר, במידה קלה את צריכת הדלק, אם הנהג יצליח לשמור על רגל ימנית קלה על המצערת.

תוספת שאולי תקסום לחובבי המסלול בארה"ב היא הוספת גרסת 4 צילינדרים לגרסאות התחרותיות של הקמארו (1LE), כלומר תמורת מחיר מעט יותר נורמלי, יוכלו לרכוש הנהגים מהדורה אתלטית עם בלמים מוגדלים, בולמים קשיחים יותר, בורר נהיגה סלקטיבי ומושבי ספורט 'רקארו', כחלק מחבילת הביצועים הממוקדת.

את הקמארו, יחד עם כל דגמי שברולט המחודשים, נראה בישראל (UMI) בתחילת השנה הבאה.

עוד באותו נושא

מבזק חדשות: נבחרת שברולט עוברת מתיחת פנים רוחבית

לכתבה המלאה
שברולט קמארו 2019. יצרן, אתר יצרן
שברולט קמארו 2019/אתר יצרן, יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • שברולט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully