וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טויוטה קאמרי החדשה בישראל

30.4.2018 / 11:04

פלטפורמה חדשה, חבילת בטיחות מקיפה, מנוע היברידי עם 208 כ"ס והרבה אבזור. הדור השמיני של המשפחתית הגדולה של טויוטה - הקאמרי מגיע לישראל. המחיר: החל מ-175 אלף שקלים

טויוטה קאמרי החדשה בישראל. יצרן, אתר יצרן
שתי רמות גימור, הנבדלות גם בסוג הסוללה החשמלית/אתר יצרן, יצרן

טויוטה עדיין מאמינה במשפחתיות גדולות, למרות שהסגמנט הזה נמצא בנסיגה מתמדת אל מול שפע הג'יפונים והקרוסאוברים, על אחת כמה וכמה בשוק היעד המרכזי שלה - ארצות הברית, היצרנית היפנית שיודעת שתואר "מכונית הנוסעים הנמכרת ביותר בארצות הברית" משמעותו הרבה מאוד לקוחות שמחכים לעוד דור של הדבר אליו הם רגילים.

טויוטה קאמרי החדשה, היא אכן דור חדש לגמרי ובנויה על בסיס פלטפורמת ה-TNGA של טויוטה. פלטפורמה שעל פי הפילוסופיה החדשה של טויוטה מאפשרת לא רק גמישות בבניית מספר רב של דגמים על אותה שלדה, אלא גם קלות משקל וקשיחות שמטרתן לייצר מכונית שהיא באמת מהנה לנהיגה.

טויוטה קאמרי החדשה בישראל. יצרן, אתר יצרן
גדילה בכל המימדים, כולל 5 ס"מ בבסיס הגלגלים/אתר יצרן, יצרן

כדי לבלוט בשוק לא פשוט היא מצטיידת בעיצוב בולט הרבה יותר מבעבר, אפילו ספורטיבי.

עם 488 ס"מ לאורך היא נשארת באותו האורך של הדור היוצא (טוב נו, מ"מ אחד יותר), הרוחב הוא 184 ס"מ (תוספת של כמעט שני ס"מ), והגובה הוא 145 ס"מ (3 ס"מ פחות מאשר הדור היוצא). בסיס הגלגלים צמח ל-283 ס"מ (תוספת של 5 ס"מ). נפח תא המטען הוא 427 ליטרים. נתון המשקל שונה בין שתי רמות הגימור שגם עושות שימוש בסוללות שונות למערכת ההיברידית. ה-LE שהיא גרסת הכניסה שוקלת 1,575 ק"ג בעוד ה-XLE המאובזרת שוקלת 1,620 ק"ג.

על ההנעה, מנוע ארבעה צילינדרים בנפח 2.5 ליטרים שיחד עם מנוע חשמלי מניע את הגלגלים הקדמיים בהספק משולב של 208 כ"ס ו-22.5 קג"מ. תיבת ההילוכים היא רציפה והביצועים עומדים על 8.2 שניות ל-100 קמ"ש ו-180 קמ"ש מירביים. כאמור, אחד ההבדלים המרכזיים בין שתי הגרסאות הוא השימוש השונה בסוללות. ה-LE עושה שימוש בסוללות ליתיום יון, בעוד ה-XLE בסוללות ניקל מטאל.

כמה מילים על ההבדלים בין סוגי הסוללות: מעבר לשימוש בחומרים השונים, שזה ההבדל הברור יותר. ישנם עוד ארבעה הבדלים מרכזיים.
משקל - סוללות הניקל מטאל כבדות וגדולות יותר.
כוח - בעוד יכולת אגירת האנרגיה של שני סוגי הסוללות דומה מאוד, לסוללות הליתיום יון להיטען ולפרוק את המטען מהר יותר.
עמידות - למרות ששני סוגי הסוללות נמצאים בשימוש מזה שנים, לסוללות הניקל מטאל עמידות טובה יותר בתנאים של טמפרטורה גבוהה.
מחיר - סוללות הניקל מטאל הן נכון לעכשיו זולות יותר לייצור. אם כי עם ההתרחבות בשימוש בסוללות ליתיום יון - לשם הולכת התעשייה המצב עתיד להשתנות.

עוד באותו נושא

להיט מכירות: הוצג הדור החדש של טויוטה ראב 4

לכתבה המלאה
טויוטה קאמרי החדשה בישראל. יצרן, אתר יצרן
אבזור עשיר ברמת הגימור הגבוהה, תצוגה עילית על השמשה בשתי רמות הגימור/אתר יצרן, יצרן

בהיבט של אבזור, הקאמרי החדשה מגיעה עם רשימת אבזור סבירה ברמת הגימור LE. תאורת לד, פתיחה ללא מפתח, מערכת מולטימדיה עם מסך מגע 8 אינץ' ותצוגת נתונים על גבי השמשה, בקרת אקלים מפוצלת ועוד.

רמת הגימור XLE מרימה את הרף עם מערכת שמע של JBL בת 10 רמקולים (6 ב-LE), חלון שמש, כיוון חשמלי למושבים הקדמיים וכן חימום, גג שמש, ריפודי עור, טעינה אלחוטית לנייד, הקראת הודעות ודוא"ל מהנייד, פתחי מיזוג למושב האחורי ועוד.

מפרט הבטיחות כולל את מערך Toyota Safety Sense המקורי וכולל התראה על התנגשות אפשרית ברכב או הולך רגל ובלימה עצמאית, שליטה אוטומטית על התאורה, התראה ותיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית. כמו כן למכונית 10 כריות אוויר.

מחיר הקאמרי עומד על 175 אלף שקלים לרמת הגימור LE ו-195 אלף שקלים לרמת הגימור XLE.

טויוטה קאמרי החדשה בישראל. יצרן, אתר יצרן
עיצוב ספורטיבי ביחס לעבר ושימוש בפלטפורמה חדשה, קלה וקשיחה יותר/אתר יצרן, יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully