וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 דברים על: פורשה קאיין E-Hybrid בישראל

3.5.2018 / 12:27

גרסת הפלאג אין ההיברידית של פורשה מצטרפת להיצע הגרסאות של הכביש-שטח הספורטיבי ומביאה לא רק 462 כ"ס, טכנולוגיה מתקדמת והמון אבזור, אלא גם תג מחיר ירוק במיוחד. אלו 5 דברים שאתם צריכים לדעת עליו

פורשה קאיין הייבריד פתיחת הזמנות. יצרן, אתר יצרן
יותר מהכל, בפחות כסף. פורשה קאיין E-Hybrid/אתר יצרן, יצרן

את הגרסה מונעת הבנזין של פורשה קאיין החדש פגשנו כבר בהשקה העולמית שלו בסוף נובמבר. אז נהגנו בשלוש הגרסאות שלו, הרגילה, ה-S ובגרסת הטורבו החזקה. בשבוע הבא אנחנו הולכים לנהוג בו שוב, הפעם בהשקה העולמית של גרסת הפלאג אין ההיברידית. אבל בינתיים, קיבלנו מהיבואנית לישראל, אורכיד ספורטס קארס, את המפרט והנתונים של הגרסה הישראלית, שזמינה מהיום ותגיע בפועל בחודש יוני.

אז הנה 5 נקודות על פורשה קאיין פלאג אין הייבריד החדש.

פורשה קאיין הייבריד פתיחת הזמנות. יצרן, אתר יצרן
עושה שימוש במנוע ה-V6 בנפח 3.0 ליטרים טורבו החדש/אתר יצרן, יצרן

1. חזק יותר

מתחת למכסה המנוע שלו, נמצא מנוע ה-V6 טורבו החדש, שמספק כמו בגרסת הבנזין הרגילה 340 כ"ס. אליו משולב מנוע חשמלי בן 136 כ"ס. ההספק המשולב עומד על 462 כ"ס, מה שהופך אותו נכון לעכשיו לחזק ביותר בגרסאות מבוססות מנוע ה-V6. נתון המומנט המשולב עומד על 71.4 קג"מ שזמינים בזכות המנוע החשמלי כבר מ-1,000 סל"ד ועד 3,750 סל"ד.

2. חכם יותר

מערכת ניהול טעינת הסוללות של הקאיין ההיברידי, נשענת על זו של מכונית העל ה-918 ספיידר. בעוד במצבי החיסכון והמצב הרגיל היא מכוונת לשילוב המיטבי של חיסכון בדלק. במצבי הספורט והספורט פלוס, יודעת מערכת הטעינה לנהל את מהירות הטעינה של הסוללות כדי להעמיד לרשות הנהג את תוספת הכוח מהמנוע החשמלי. גם הצימוד של מנוע הבנזין לזה החשמלי, יעשה שימוש במצמד אלקטרו מכאני במקום בציר אלקטרו הידראולי בדור הקודם. המשמעות היא חיבור מהיר ומדויק יותר בין מנוע הבנזין ומנוע החשמל. שליטה מרחוק על מערכת הטעינה מאפשרת לא רק קבלת מידע על מצב הסוללה, אלא גם להורות על הפעלת מיזוג/קירור וכו' לפני ההגעה לרכב.

פורשה קאיין הייבריד פתיחת הזמנות. יצרן, אתר יצרן
לפי ההצהרות, הוא ינוע עד 44 ק"מ בכוח הסוללה בלבד/אתר יצרן, יצרן

חסכוני יותר

על פי הצהרות החברה ובתלוי בסוג הצמיגים, ינוע הקאיין טווח של 44 ק"מ ללא טעינה בכוח הסוללות בלבד. צריכת הדלק המוצהרת היא 30.3 ק"מ לליטר בתנאים אופטימליים. משך הטעינה תלוי בסוג החיבור. טעינה משקע רגיל אורכת בין 8 שעות ל-2.3 שעות בהתאם לסוג המטען והחיבור החשמלי.

4. מהיר יותר

המנוע החשמלי המשופר, תיבת ההילוכים החדשה, ההנעה הכפולה והפחתת המשקל ביחס לדור היוצא, מביאים גם לשיפור בביצועים. התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 5 שניות במצב המשולב ו-6.3 שניות בכוח החשמל.

פורשה קאיין הייבריד פתיחת הזמנות. יצרן, אתר יצרן
גג פנורמי, מושבים חשמליים ומחוממים, מערכת שמע של BOSE ועוד כסטנדרט ברמת הגימור "אורכיד פק"/אתר יצרן, יצרן

5 מאובזר יותר

קאיין E-Hybrid החדש יציע בישראל את רמת הגימור אורכיד פק, עם גג פנורמי, תאורת לד, דלת תא מטען חשמלית, חישוקי 20 אינץ', פתיחה והנעה ללא מפתח וסגירה רכה לדלתות. בתוך הרכב מושבים חשמליים מחוממים, מערכת שמע של BOSE ועוד. מערך הבטיחות כולל התראה ושמירה אקטיבית על הנתיב, חיישני חניה ומצלמות היקפיות, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד.

בזכות הטבות המס לכלי רכב היברידים, עומד מחירו של פורשה קאיין E-Hybrid החדש על 615 אלף שקלים. כאמור, בעוד רשימת ההזמנות נפתחת היום, כלי הרכב הראשונים צפויים להגיע בחודש יוני. בין לבין, צפו לכתבת ההשקה בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully