וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב.מ.וו M5 החדשה מושקת בישראל: הכוח הגרמני מתעורר

4.6.2018 / 7:48

ב.מ.וו M5, עבור מי שמכיר לא צריך יותר מזה, עבור כל השאר, המספרים: מנוע V8, 4.4 ליטר מוגדש טורבו, 600 כ"ס, 3.4 שניות למאה ואפשרות להסרת מגבלת המהירות שתביא אותה ל-305 קמ"ש מירביים. בשביל היום יום: יש גם דגמי מיני חדשים

הוצגה: ב.מ.וו M5 החדשה. יצרן, ניר בן טובים
ב.מ.וו טרחו לפרסם את התמונה של ה-M5 על הצד, למי שחושש מאובדן חדוות החוליגניות אנחנו נחכה להזדמנות לבדוק את זה בעצמנו/ניר בן טובים, יצרן

ב.מ.וו M5, היא חוד החנית הטכנולוגית של היצרנית הגרמנית היא המתוחכמת והמתקדמת ביותר בשושלת הדורות שלה, אבל עם הנעה כפולה - היא גם ללא ספק השנויה ביותר במחלוקת. כאשר משני צידי המתרס ניצבים המהנדסים שלה ושוחרי הביצועים המוחלטים המנופפים ביכולת הגבוהה מאי פעם לנצל את הפוטנציאל שלה, ומן הצד השני עומדים טהרני הנהיגה האחורית המבכים את לכתו של אחד המעוזים האחרונים שייחדו אותה לאורך השנים.

מערכת ההנעה הכפולה המתוחכמת, או כמו שמכנים אותה בב.מ.וו ה- M xDrive יודעת לעבור בין מצב הנעה כפולה רגילה לנהיגה יום יומית, הנעה כפולה ספורטיבית שמאפשרת גם מצב "דריפט" מפוקח וכן מצב הנעה אחורית, כי זה הכסף שלכם ומה אכפת לנו שתשברו אותה ותקנו אחת חדשה.

הוצגה: ב.מ.וו M5 החדשה. יצרן, ניר בן טובים
הזדמנות אחרונה למנוע בנזין טהור אוקטן/ניר בן טובים, יצרן

מתחת למכסה המנוע הארוך, אבולוציה של מנוע ה-V8 הקודם, עם יותר כוח (40 סוסים תוספת) ומומנט בזכות מגדשי טורבו גדולים יותר. זו אגב תהייה גם הזדמנות אחרונה לקבל מנוע בנזין טהור לאור כוונות היצרנית לשלב יחידה היברידית בדור הבא. עוד שינוי בדור זה הוא השימוש בתיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית בת שמונה הילוכים, במקום בתיבה כפולת המצמד של הדור הקודם.

לדור הנוכחי גם משקל מופחת שמגיע למרות מערכת ההנעה הכפולה. הדבר מושג בזכות שימוש בשימוש בפאנלים מסיבי פחמן וקיזוז משקל ממערכת הפליטה שלה. אגב סיבי פחמן, את הבלמים הקדמיים בעלי שש הבוכנות הכחולים ניתן לקבל גם בגרסה של סיבי פחמן קראמיים מוזהבים ולחסוך 23 ק"ג.

ההנעה הכפולה, המנוע החזק והפחתת המשקל מביאים לביצועים מרשימים במיוחד. למאה קמ"ש היא תגיע בתוך 3.4 שניות, ל-200 קמ"ש ב-11.1 שניות. המהירות המירבית מוגבלת כברירת מחדל ל-250, אך ניתן לקבל את המכונית עם חבילת ה- Driver's package המסירה את המגבלה ומעלה את המהירות ל-305 קמ"ש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
הוצגה: ב.מ.וו M5 החדשה. יצרן, ניר בן טובים
חזרה בתשובה לתיבה פלנטרית במקום התיבה כפולת המצמד/ניר בן טובים, יצרן

כמובן שה-M5 מגיעה עם רשימת אבזור נוחות ופינוקים ארוכה, החל בחישוקי 20 אינץ' ועד לוגו M5 מואר על משענות הראש - לבריאות. כמובן שגם מערך שלם של מערכות בטיחות מתקדמות לשמור על הנהג ועל סביבתו מהמכונה הכחולה.

מחיר ה-M5 החדשה עומד על 1,150,000 שקלים. הצצה מקומית ראשונה למכונית אפשר יהיה לקבל באולם התצוגה המרכזי בתל אביב באירוע המכירות של ב.מ.וו ומיני ב-6-7 ביוני.

ב.מ.וו M5 ומיני חדשות בישראל. יצרן, אתר יצרן
מיני החדשה, עדיין עם הפרצוף המופתע הזה. מה יהיה.../אתר יצרן, יצרן

חדש גם במיני

לצד ה-M5 מגיעה לאולמות התצוגה גם מיני החדשה. כבעבר, גם מיני החדשה תשווק בגרסאות 3 ו-5 דלתות, קבריולה וגרסאות ה-JCW הספורטיביות.

העיצוב החיצוני נותר אבולוציה של גלגולי המיני הנוכחית, לטובה ולרעה. מי שעברו עדכון מקיף הן רמות הגימור והאבזור, הן החיצוני, הפנימי וזה בחטיבות ההנעה. שלוש גרסאות הספק ולהן שלוש רמות גימור מרכזיות ורמת גימור חדשה יעמדו לבחירת הלקוחות.

בבסיס ההיצע, המיני ONE, עם מנוע ה-1.5 ליטר בהספק 102 כ"ס גרסה זו תשווק עם תצורות שלוש וחמש דלתות. מעליה נמצאת ה-COOPER, גם הן עם מנוע ה-1.5 ליטר ובהספק 136 סוסים. גרסאות ה-COOPER S החמות מקבלות מנוע 2.0 ליטרים בהספק 192 כ"ס. מעל אלו נמצאת גרסת ה-JCW שמאותו מנוע מחלצת 231 כ"ס ותגיע בתצורת שלוש דלתות וקבריו בלבד. הבדל נוסף טמון בתיבת ההילוכים, שרק בגרסת ה-JCW הינה פלנטרית לעומת רובוטית כפולת מצמד באחרות.

בשורת העיצובים ניתן למנות תוספות כמו פנסי לד אחוריים, תאורת לד קדמית מרמת הגימור PEPPER ותאורת לוגו המותג מיני על הכביש עם פתיחת הדלתות. בתא הנוסעים מקבלת הגרסה החמה ה-COOPER S ברמת הגימור הגבוהה CHILI ריפודי עור. תוספת ייחודית לגרסאות ה-JCW הינה מתלים אדפטיביים.

בין שלל רמות הגימור נוספה גם גרסת ה-URBAN ל-COOPER, הגורעת אבזור כמו בקרות מצבי הנהיגה, תאורת לד ובקרת אקלים ועוד ומציעות מחירי כניסה נמוכים מבעבר.

ב.מ.וו M5 ומיני חדשות בישראל. יצרן, אתר יצרן
כן, גם בלי גג היא מופתעת./אתר יצרן, יצרן

מחירים ורמות גימור

מחירי תצורת שלוש הדלתות מתחילים ב-147 אלף שקלים ל-ONE. עבור ה-COOPER ברמת הגימור URBAN תשלמו 160 אלף שקלים ועד ל-272 אלף שקלים ל-JCW.

בתצורת חמש הדלתות המחירים מתחילים ב-157 אלף שקלים ל-ONE. 170 אלף שקלים ל-COOPER ברמת הגימור URBAN ועד 250 אלף שקלים ל-COOPER S.

תצורת הקבריולה מתחילה ב-204 אלף שקלים ל-COOPER ברמת הגימור URBAN ומאמירה עד ל-308 אלף שקלים ל-JCW.

קיבלנו חום, ועוד לא התחיל הקיץ בכלל...

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully