וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיה, סיאט ופיג'ו: התחממות בגזרת הקטנות

10.7.2018 / 13:41

סיאט איביזה מציעה רמת גימור חדשה שתימכר און-ליין, קיה ריו משדרגת את מערך הבטיחות שלה ופיג'ו מעמידה גרסה סופר מאובזרת ל-208. כל הפרטים בפנים

התחממות בגזרת הסופר מיני. יצרן, ניר בן טובים
פיג'ו, קיה וסיאט עם שלוש סופר מיני מחממות את הגזרה/ניר בן טובים, יצרן

שוק מכוניות הסופר מיני הוא אחד הסגמנטים היציבים יחסית בתוך השינויים בטעם הקהל. בעוד המשפחתיות והמשפחתיות הגדולות כבר עזבו ידיים אל מול הג'יפונים והקרוסאוברים, מכוניות הסופר מיני ממשיכות להציע את החבילה המאוזנת לצרכן שפשוט רוצה מכונית קטנה ויעילה, שתסתדר בעיר ותצא לגיחות בין עירוניות בלי יותר מדי עניינים. אבל זה לא אומר שהתחרות שם קלה, דווקא מול לקוחות שמסתכלים על תג המחיר והתמורה - המאבק קשה יותר.

כדי להישאר רלוונטיות מציעות שלוש מכוניות סופר מיני מקומיות גרסאות ועדכונים. סיאט איביזה עם מסלול מכירה חדש של הזמנת רכב דרך אתר ייעודי, פיג'ו 208 עם חבילת אבזור מתקדמת וקיה ריו, שהצטיידה במערכות בטיחות מתקדמות שחסרו לה עד כה.

התחממות בגזרת הסופר מיני. יצרן, ניר בן טובים
סיאט איביזה, אפשר לקנות דרך המחשב, כדאי לראות ולנהוג לפני/ניר בן טובים, יצרן

סיאט איביזה אקסלנס - 91,000 שקלים

את האפשרות של רכישת מכוניות און-ליין, ללא ביקור באולם התצוגה, ראינו כבר במותגים אחרים, אבל אצל צ'מפיון מוטורס, זו סיאט שפותחת את המהלך עם האיביזה, רבת המכר שלה ומציעה רמת גימור חדשה בשם אקסלס המיועדת להימכר במסלול זה.

את תהליך הרכישה מבצעים הלקוחות באתר ייעודי של סיאט, בו ניתן לאפיין את הרכב מבחינת צבע חיצוני ופנימי, להוסיף אבזור ובכללו את מערכת הקונקט-איט החדשה של צ'מפיון עם וויז מובנה, רדיו לוויני, ספוטיפי ועוד (עלות המערכת 2,285 שקלים), לשלם את המקדמה ולקבוע מקום מסירה ולבסוף להשלים את תהליך הרכישה עם תשלום הסכום המלא.

כמובן שהמלצתנו היא שלא משנה אם אתם קונים את המכונית דרך האתר, באמצעות הדואר או בפקס - אין תחליף להתרשמות פיזית ונסיעת מבחן.

רמת הגימור הזו, מתייחסת לאיביזה עם מנוע ה-1.0 ליטר, שלושה צילינדרים טורבו בהספק 115 כ"ס ותיבת הילוכים כפולת מצמד בת 7 יחסי העברה. תאוצה ל-100 ב-9.4 שניות ומהירות מירבית של 193 קמ"ש.

המחיר הבסיסי של 91 אלף שקלים מתייחס לצבע הלבן, עבור צבעים אחרים נדרשת תוספת תשלום של 1,500 שקלים. המכונית מגיעה עם חישוקי סגסוגת 15 אינץ', תאורת יום מסוג לד, פנסי ערפל עם תאורת פניה, מראות צד אפורות וספוילר אחורי משולב פנס בלימה. בתא הנוסעים האבזור כולל בין השאר עור על ההגה, ידית ההילוכים ובלם היד, מערכת מולטימדיה עם דיבורית, מסך 8 אינץ', שישה רמקולים, כניסה ללא מפתח, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד.

תחום הבטיחות כולל מערכת התראה על אי שמירת מרחק כולל בלימה עצמאית ומערכת מובילאיי שבנוסף לאי שמירת מרחק וסטייה מנתיב מציעה זיהוי הולכי רגל, תמרורים ורכב דו גלגלי, יחד עם שש כריות האוויר שלה, היא מקבלת את הציון הבטיחותי 6 לפי מדד משרד התחבורה.

עוד באותו נושא

מגמה ריאלית: סיאט איביזה 1.0 ל' 'סטייל' במבחן

לכתבה המלאה
התחממות בגזרת הסופר מיני. רונן טופלברג, ניר בן טובים
קיה ריו, מגיעה מעתה מקוריאה, עם מערכות בטיחות מתקדמות/ניר בן טובים, רונן טופלברג

קיה ריו - עכשיו עם מערכות בטיחות מתקדמות

הסופר מיני של קיה, הריו שהושקה בישראל לפני כשנה, נאלצה להסתפק עד כה במפרט בטיחות בסיסי, זאת בשל ההגעה אלינו ממפעלי החברה במקסיקו מה שבלט עוד יותר על רקע הקפדת היבואנית לצייד את מכוניות קיה בחבילת אבזור בטיחות עשירה כמו במקרה של ספורטאג' ונירו.

כעת, עם הגעת המכוניות מהמפעלים בקוריאה, סוגרת הריו את הפער, עם השלמת הציוד הבטיחותי בגרסת 5 הדלתות של המכונית. המערך החדש כולל מערכת התראה ותיקון סטייה מנתיב, מערכת התראה על אי שמירת מרחק עם תגבור בלמים ובלימה אוטונומית, כמו כן היא כוללת זיהוי הולכי רגל ושליטה על אלומת האור. מערכות אלו מצטרפות לבקרות בטיחות דינאמיות שכבר נמצאות במכונית, בהן בקרת חלוקת מומנט במערכת הבלמים לשיפור היציבות בבלימה ותאורה עוקבת פניה.

תוספת אבזור הבטיחות מגיעה בגרסת ה-5 דלתות של הריו, אין שינוי במנוע ה-1.4 ליטר עם 100 כ"ס ו-13.6 קג"מ וכן בתיבת שישה ההילוכים האוטומטית.
גם שאר האבזור נותר כבעבר וכולל בין השאר חישוקי 15 אינץ', חיישני חניה מקוריים ומצלמת רוורס, מערכת מולטימדי 7 אינץ' עם קישוריות אפל ואנדרואיד ועוד.

מחיר הריו נשאר כמעט כשהיה, הוא עולה ל-97 אלף שקלים לעומת 96 אלף שקלים עד כה.

התחממות בגזרת הסופר מיני. יצרן, ניר בן טובים
פיג'ו 208, מוסיפה מערכת חניה אוטומטית ראשונה בקבוצה/ניר בן טובים, יצרן

פיג'ו 208 - סופר מיני טכנולוגית

קבוצת לובינסקי, יבואנית פיג'ו לישראל מציגה גרסה חדשה לפיג'ו 208 בשם TECH EDITION. בהתאם לשם המפוצץ, המכונית מצוידת בחבילה טכנולוגית ועיצובית וכוללת מערכת בלימה עצמאית, שליטה אוטומטית על עוצמת התאורה, פנסי ערפל עם הארה לתוך פניה, חיישני חניה אחוריים וקדמיים ומצלמת רוורס. מערכת מובילאיי עם התראה על אי שמירת מרחק וסטייה מנתיב, זיהוי הולכי רגל אך ללא תיקון אקטיבי.

באבזור הנוחות מקבלת המכונית מערכת חנייה ויציאה מחניה אוטומטית, הגה מצופה עור, בקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת, לוח מחוונים בגימור סיבי פחמן וכיתוב TECH EDITION בספי הדלתות. חיצונית היא מובדלת מרמת הגימור הסמוכה ה"אקטיב" עם חישוקים קלים בעיצוב ספורטיבי, מראות ומסגרות כרום, גריל קדמי שונה וחלונות אחוריים כהים.

מבחינה מכאנית אין שינוי, והמכונית מגיעה עם מנוע ה-1.2 ליטר, שלושה צילינדרים טורבו, בהספק 110 כ"ס, 20.9 קג"מ ותיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית בת שישה יחסי ההעברה של אייסין.

מחיר ה- TECH EDITION עומד על 105 אלף שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully