וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירות VIP למוסך: כך מבצעים קריאת תיקון למכונית ב-2.5 מיליון אירו

29.7.2018 / 10:39

בוגטי תזמן 2 מכוניות של סדרת שירון בארה"ב כדי לטפל בתקלה בכריות האוויר עקב חשש מתפקוד לקוי בזמן תאונה. אשתקד, נקראה כל הסדרה למרכזי השירות כדי לפתור בעיה במושבים. אל תדאגו, הנהגים לא יצטרכו לשרוף יום "עבודה" כדי לתקן את הרכב

בוגטי Chiron. אתר יצרן
בוגטי שירון. תקלות כבר מהשנה הקודמת/אתר יצרן

לאחרונה פרסמה בוגטי כי תשיב 2 מכוניות של השירון למוסכים כדי לטפל בתקלה בכריות האוויר הצידית. לפי ה-NHTSA, מינהל הבטיחות בכבישים האמריקני, זה כנראה אחד ה"ריקולים" (קריאות התיקון) הקטנים ביותר שהופצו בהסטוריה של ענף הרכב בארה"ב מאז החלו לבצע אותן בשקיפות מלאה לציבור.

במינהל אומרים שמקור הבעיה במיקום התקנת יחידת התפקוד של כריות האוויר, שכן לאחר מספר בדיקות התגלה כי אלה מותקנות במקום הלא נכון ועלולות לגרום לחור בדופן המושב עקב עוצמת הפיצוץ, ועל כן גם נפגע מהותית תפקודה של הכרית בזמן תאונת דרכים.

זו איננה הפעם הראשונה שהשירון, לה מנוע המפיק 1,500 כ"ס ומהירות מרבית של 420 קמ"ש נקראת לתיקון; אשתקד הוחזרו למרכזי השירות של בוגטי כל יחידות השירון שנמכרו אחרי שהתגלו ליקויים בתופסני המושבים של ספקית הכסאות של המותג, חברת 'ספארקו'. כאן המקום לציין, כי בוגטי כמעט ולא מייצרת אף חלק בעצמה, רוב הרכיבים נרכשים מספקים חיצוניים, עוברים דרך הצינורות של פולקסווגן (בעל הבית) ומשם ישירות למטה הראשי בצרפת.

בבוגטי דיווחו שהספקית של יחידת הפיקוד, קי-סיפטי-סיסטמס הצליחה לאתר את שורש הבעיה - אחד מהפועלים במפעל הרומני של החברה לא התקין כנדרש את מגן החום שאמור להגן על הנוסעים. בוגטי הבחינה בליקוי במסגרת מבחנים שביצעה לכריות האוויר בטמפרטורת גבוהות.

עבור צמד בעלי ה-שירון לא מדובר בטרחה שתשבש את שגרת יומם, חס וחלילה. 17% מרוכשי השירון נמצאים באמריקה (בסך הכל נמכרו שם 12 יחידות), ולכן בוגטי תטיס ישירות לביתם מומחים ("רופאים מעופפים") שיפרקו את המושב (בתוכו נמצאת יחידת הפיקוד) והם יטוסו איתו ישירות למפקדה במולצהיים, יבצעו את התיקון ויטוסו בחזרה אל הקליינטים.

מושבים של בוגטי שירון. יצרן, אתר יצרן
המושבים נארזים ונשלחים חזרה לצרפת לבדיקות נוספות/אתר יצרן, יצרן

כשמשלמים תמורת מכונית אולטרא-קיצונית סכום נאה של 2.5 מיליון יורו מקבלים שירות VIP מורחב, ובבוגטי לוקחים ברצינות תהומית את נוחיות הנהגים שלהם; מאז הויירון, מצוידות המכוניות במערכת טלמטריה מקוונת המחוברת כל הזמן למרכז השירות המרכזי, ואם לצורך הדוגמא, אחד מצמיגי הרכב מאותת למחשב על איבוד לחץ אוויר, נציג מה"רופאים" של החברה מייד יוצר קשר עם בעלי המכונית כדי לוודא שהכול בסדר.

תשאלו את כריסטיאנו רונאלדו אם הוא מרוצה מהשירות.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
בוגטי Chiron. אתר יצרן
בוגטי Chiron/אתר יצרן
בוגטי chiron. אתר יצרן
בוגטי chiron/אתר יצרן
בוגטי chiron. אתר יצרן
בוגטי chiron/אתר יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • בוגטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully