וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משתדרג לטורבו ומתחזק בבטיחות: הוצג סוזוקי ויטארה המחודש

31.7.2018 / 8:14

סוזוקי מרעננת את הג'יפון הקומפקטי ויטארה עם מנועי טורבו ומערכות בטיחות חכמות, לצד שינויים ויזואליים קטנים בפנים ובחוץ. בקרוב גם בישראל

סוזוקי ויטארה 2019. יצרן, אתר יצרן
סוזוקי ויטארה המחודש/אתר יצרן, יצרן

סוזוקי פרסמה הלילה פרטים ראשונים אודות ה-ויטארה 2019 לאחר שזכה למקצה עדכונים קוסמטיים וטכנולוגיים. הג'יפון הקומפקטי של המותג היפני, שהינו בין רכבי הכביש-שטח הפופולריים בישראל, נושא שתי בשורות מרכזיות עם השקתו המתוכננת בסתיו: מנועי טורבו קטני נפח ומערכות בטיחות חכמות שנעדרו ממנו עד עתה.

בדומה לאחיו לקבוצת הקרוסאוברים, ה-סוזוקי "'קרוסאובר" גם הויטארה כאמור מופנה להשתמש במנועים מוגדשים בעלי יכולת גבוהה יותר וחסכון בדלק נוכח השינויים בתקני זיהום האוויר. המשמעות היא, שהדגם שלאחר מתיחת הפנים נושא בקרביו שתי אופציות אטרקטיביות במקום יחידת ה-1600 סמ"ק היוצאת: מנוע 1.0 ל' טורבו (בוסטר-ג'ט) וכן מנוע 1.4 ל' טורבו חזק יותר.

גרסת ה-1.0 ל' טורבו מפיקה 111 כ"ס וזמינה גם בגרסאות עם הנעה כפולה אלקטרונית (אול-גריפ) ותיבה ידנית, ומעליו מנוע ה-1.4 ל' טורבו המוכר בעל הספק מרבי של 140 כ"ס ו-22 קג"מ הזמינים מטווח של 1,500 סל"ד ותיבה אוטומטית. פרטים טכניים נוספים, טרם דווחו מטען היצרן.

סוזוקי ויטארה 2019. יצרן, אתר יצרן
סוזוקי ויטארה 2019/אתר יצרן, יצרן

לויטארה ליטושים ויזואלים באזור הפנסים מלפנים ומאחור, השבכה הקדמית, החישוקים ומעט בחלל הפנים וכן זוג גוונים חדשים ובולטים, אבל זו ערכת הבטיחות המתקדמת שסוף סוף מצטרפת למשפחה ומאפשרת לו (פוטנציאלית) גם לשפר את ציוניו במבחני הריסוק במתכונתם המחמירה ביותר בשנים האחרונות.

הגרסאות הבכירות של הויטארה תהיינה מצוידות בסייעני בלימה אוטומטיים עם חיישנים כפולים להתערבות במקרה חירום, בקרת סטיה מנתיב (אזהרה ו-תיקון אקטיבי), זיהוי תמרורים, פיקוח על שטחים "מתים" במראות הצד, והתרעה על תנועה צולבת מאחור. עם זאת, לא ברור מה מכך יהיה זמין בדגמים הבסיסיים.

סוזוקי, יצרן הרכב ה-8 בגודלו בעולם, משווק את הויטארה ב-191 מדינות, ומכירותיו של הדגם הצטברו עד כה ל-3.7 מיליון יחידות. בישראל, נמכרו בין ינואר-יוני 2018 כ-540 דגמי ויטרה, או חמישית מהיקף המסירות של סוזוקי קרוסאובר טורבו.

סוזוקי תחל לשווק את הדגם רשמית קצת לפני תערוכת הרכב הקרובה בפריס שתפתח ב-4 באוקטובר. מיבואנית סוזוקי לישראל, קבוצת 'מכשירי תנועה', נמסר לוואלה! רכב כי הויטארה המחודש יגיע לארץ לקרבת אוקטובר-נובמבר הקרוב, ובו תהיינה כל מערכות הבטיחות החדישות.

עוד באותו נושא

סוזוקי סוויפט 1.2 ל' GLX במבחן: מעגלת פינות

לכתבה המלאה
סוזוקי ויטארה 2019. יצרן, אתר יצרן
סוזוקי ויטארה 2019/אתר יצרן, יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • סוזוקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully