וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשם הקישוטים לשטח: סקודה קארוק סקאוט, אבד בתרגום

5.8.2018 / 7:54

סקודה תציג בתערוכת פאריס, את גרסת הסקאוט לקארוק. אבל אם מישהו ציפה שגרסה בשם "סקאוט" והנעה כפולה תהייה אפילו משהו שקרוב לשטח, שיחשוב שוב

סקודה קארוק סקאוט. יצרן, אתר יצרן
סקודה קארוק סקאוט, למה יש לך חישוקים כל כך גדולים?/אתר יצרן, יצרן

פעם, לפני אי אלו שנים, עוד בטרם הציגה סקודה את הייטי אללה ירחמו מנוחתו עדן, היו לה את גרסאות ה"סקאוט" לאוקטביה, לרומסטר ואפילו לסופרב. הן היו מוגבהות מעט, בדרך כלל עם הנעה כפולה וחיפויי פלסטיק קשיח ושחור באיזורים מועדים לפורענות. אלו לא היו מכוניות לשטח, אבל כאלו שיכולת להוריד איתן קאנו לשפת האגם או להגיע עם האופני הרים ממש לתחילת הסינגל.

אבל מאז נכנסו הג'יפונים והקרוסאוברים, גרסאות אלו כבר לא רלוונטיות כל כך, אבל זה רק עד שסקודה מחליטה להחזיר לחיים את השם הזה, אבל הפעם בהפוך על הפוך. אז נכון שהיגיון הוא לא הצד החזק באופנה של הג'יפונים, אבל הפעם, קשה להבין מה הולך פה.

סקודה קארוק סקאוט. יצרן, אתר יצרן
רמת הגימור הגבוהה ביותר נמצאת כאן/אתר יצרן, יצרן

אם בסיבוב הקודם היו אלו מכוניות כביש שקיבלו גרסה מסוקסת, הפעם הם לוקחים את הקארוק ועושים פחות או יותר את הדבר ההפוך. הג'יפון הקטן מקבל הופעה שאמורה להפוך אותו לקשוח והרפתקני, עם חצאיות נמוכות בגימור כסוף מלפנים בצדדים ומאחור, קשתות מודגשות לבתי הגלגלים, כיתובי "סקאוט" מסביב והמסמר האחרון - חישוקי 18 אינץ עם צמיגי חתך נמוך, אבל אל דאגה, אפשר לקבל אותו גם עם 19 אינץ'... מה יהיה?

בתור הגרסה הבכירה של הקארוק הוא מקבל תא נוסעים מהודר, עם לוח המחוונים הווירטואלי של סקודה, ריפודים בשילוב צבעים של שחור וחום ומה שנראה כמו דיפון דמוי עץ בדלת.

על הכוח מופקדים שלושה מנועים, בנזין 1.5 ליטר עם 150 כ"ס שמגיע עם תיבת 7 הילוכים כפולת מצמד, ושני מנועי דיזל שניהם בנפח 2.0 ליטרים אבל נבדלים בהספקים. הראשון עם 150 סוסים יהיה זמין עם תיבת הילוכים ידנית שישה הילוכים או כפולת מצמד עם שבעה הילוכים. המנוע הבכיר יותר בהספק של 190 כ"ס יגיע עם תיבת הילוכים כפולת מצמד. ההנעה היא כאמור כפולה קבועה, עם בורר מצבי נהיגת שטח.

עוד באותו נושא

הוזלת מחירים ודיזל חדש: רענון בסגל סקודה קארוק בישראל

לכתבה המלאה
סקודה קארוק סקאוט. יצרן, אתר יצרן
תוספות החצאיות מגבילות את זווית הגישה והנטישה, ואלו ממש לא הצמיגים שתרצו להיכנס איתם לשביל טרשי/אתר יצרן, יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully