וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנתר מעופף בשטח: טרקטורון ווילדקאט XX החדש נחת בישראל

9.8.2018 / 13:39

אחרי קאן אם ופולאריס, עוד יצרנית מאמריקה מצטרפת למירוץ החימוש של כלי ה-SBS הקיצוניים. הכירו את ווילדקאט XX של טקסטרון. המחיר: 148 אלף שקלים

אתר יצרן

אל קבוצת כלי ה-side by side הצטרף לאחרונה מתחרה חדש ושאפתני. הכירו את הווילדקאט XX מתוצרת טקסטרון האמריקנית והמשווק בישראל על ידי מטרו מוטור.

כמו שני מתחריו המרכזיים, המאבריק X3 של קאן אם והפולאריס RZR 1000 הוא מביא לשבילים המהירים מכלולים ותצורה שלפחות על הנייר מתאימים לזנק איתו למירוץ באחה מדברי היישר מאולם התצוגה.

כחלק ממכלולים אלו, אפשר לציין את זרועות A הקדמיות תצורה בה עושים שימוש גם מתחריו, אלא שכאן אורך הזרועות לא שווה, כך שזרוע אחת תמיד "דוחפת" את הגלגל למקום. לטענת החברה סידור זה מפחית את התנועה הצידית של הזרוע בכך שהיא מגבילה אותה לתנועה מעלה-מטה בלבד. כל מערכת המתלים מחוברת לגוף בשתי נקודות עיגון כדי להפחית את העומס עליהן.

המתלים הם מתוצרת FOX מדגם 2.5 Podium QS3 עם בוכנה כפולה, כאשר המשנית מבין השתיים אחראית לשיכוך סוף המהלך כדי למנוע חבטה של סגירת בולם. מהלך המתלים הוא 45.7 ס"מ מלפנים ומאחור.

טקסטרון ווילדקאט XX בישראל. יצרן, אתר יצרן
125 כ"ס ממנוע שלושה צילינדרים/אתר יצרן, יצרן

על ההנעה, מנוע שלושה צילינדרים בנפח 998 סמ"ק ובהספק 125 כ"ס. קצת יותר מ-120 הסוסים של המאבריק X3 והפולאריס RZR 1000 שלו 110 כ"ס והרבה פחות מגרסאות הטורבו של RZR ומאבריק עם 168 ו-172 סוסים בהתאמה.

הכוח עובר דרך תיבת הילוכים רציפה לגלגלים האחוריים עם אפשרות לשילוב ונעילה להנעה כפולה. על המגע עם הקרקע אחראיים צמיגי 30 אינץ' של CST על חישוקי 15 אינץ'. מרווח הגחון עומד על 33.8 ס"מ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
טקסטרון ווילדקאט XX בישראל. יצרן, אתר יצרן
נשמע כיף, בקרוב ננהג ונוכל להחליט עד כמה/אתר יצרן, יצרן

מאחורי דלתות הצד הסטנדרטיות, בתוך בתא הנוסעים מושב נהג מתכוונן, ההגה מתוגבר חשמלית ומתכוונן, שקע 12 וולט, תא חפצים של 15 ליטרים. בנוסף, לווילדקאט גם ארגז אחורי עם כושר העמסה של 136 ק"ג בנוסף לגלגל חלופי.

שיווק הווילדקאט מתחיל כאמור בימים אלו במחיר שיעמוד על 148 אלף שקלים וכן יכלול בתקופת ההשקה חבילת אבזור בשווי 20 אלף שקלים.

האחריות הינה לשנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully