וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרייזלר פסיפיקה בישראל

13.8.2018 / 11:27

להתראות גרנד וויאג'ר, שלום פסיפיקה. סמל"ת, יבואנית קרייזלר לישראל מודיעה על תחילת השיווק של המיניוואן הגדול פסיפיקה בישראל בשתי רמות גימור עם 7 או 8 מושבים. החל מ: 290 אלף שקלים

קרייזלר פסיפיקה בישראל. יצרן, אתר יצרן
פסיפיקה, מיניוואן בגודל מלא. מימין, הגרסה ההיברידית שלא מגיעה לישראל/אתר יצרן, יצרן

אל מול שטף הג'יפונים והקרוסאוברים בעלי שבעת המושבים, טוב מדי פעם להיזכר שיש חברות שעדיין זוכרות איך עושים את זה נכון ויעיל.

מיניוואנים היו אחת הבשורות הגדולות של שנות ה-80, עם רנו אספאס וקרייזלר וויאג'ר (שנקרא גם דודג' קראוון) המתקוטטים עד היום על זכות הבכורה. עם השנים ועליית קרנם של הקרוסאוברים, כלי הרכב המבריקים האלו למשפחה הגדולה קצת נדחקו לקרן זווית.

מי ששמרה על הגחלת והמשיכה לייצר מיניוואנים של ממש היא קרייזלר, שבמפתיע החליפה את השם המיתולוגי וויאג'ר באמצע 2016 עם הצגת הפסיפיקה.

קרייזלר פסיפיקה בישראל. יצרן, אתר יצרן
שתי רמות גימור, 7 או 8 מושבים/אתר יצרן, יצרן

הפסיפיקה, מיניוואן אמריקני למהדרין מאמין בגודל עם אורך של 518 ס"מ, רוחב של 202 ס"מ וגובה של 177 ס"מ. בסיס הגלגלים הוא 309 ס"מ. גדול בס"מ בודדים ממתחריו העיקריים קיה קרניבל ובמידת מה שברולט טראוורס. נפח תא המטען בשימוש בשלושת שורות המושבים הוא 914 ליטרים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
קרייזלר פסיפיקה בישראל. יצרן, אתר יצרן
פתיחה חשמלית לדלתות הצד ותא המטען/אתר יצרן, יצרן

את המימדים האלו מזיז מנוע 3.6 ליטרים V6 מסדרת פנטסטאר בהספק 280 כ"ס ו-35.5 קג"מ. ההנעה היא קדמית דרך תיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית בת תשעה יחסי העברה. למרבה ההפתעה ובניגוד למתחריו, הוא אינו מורשה לגרור. בארצות הברית משווקת גם גרסה היברידית של הפסיפיקה עם אותו המנוע בגרסה שונה ועם תגבור חשמלי בהספק כולל של 248 כ"ס. אך זו אינה צפויה להגיע לישראל.

קרייזלר פסיפיקה בישראל. יצרן, אתר יצרן
מרחבים אמריקניים בתא הנוסעים/אתר יצרן, יצרן

רמות גימור ומחירים

הפסיפיקה מגיע בשתי רמות גימור, טורינג L שמהווה את רמת הכניסה ולימיטד מפוארת.

רשימת הציוד בטורינג ארוכה מאוד, וכוללת חישוקי 17 אינץ', ריפודי עור עם מושב נהג חשמלי, חימום למושבים הקדמיים, כניסה והנעה ללא מפתח, פתיחה וסגירה חשמלית לדלתות הצד ותא המטען, התנעה מרחוק, גגון מתקפל ועוד. בקרת האקלים מפוצלת לשלושה אזורים עם יציאות מיזוג לשורה השנייה והשלישית. מערכת אקטיבית לביטול רעשים בתא הנוסעים, מסך המולטימדיה הוא בגודל 7 אינץ' והמערכת תומכת במכשירים מתוצרת אפל.


בתחום הבטיחות הוא מציע התראת תנועה חוצה בנסיעה לאחור, מובילאיי, התראה על רכב ב"שטח מת", חיישני חניה אחוריים עם מצלמת רוורס.

קרייזלר פסיפיקה בישראל. יצרן, אתר יצרן
914 ליטרים בתא המטען עם שימוש בשלוש שורות המושבים/אתר יצרן, יצרן

רמת הגימור לימיטד מחליפה את החישוקים ל-18 אינץ', ובאופן כללי מעלה את רף האבזור עם גג שמש, הטיה למראות הצד בנסיעה לאחור, כיוון חשמלי גם למושב הנוסע, אוורור למושבים הקדמיים וחימום גם למושבי השורה השנייה. תצוגת מחשב הדרך גדלה ל-7 אינץ' ומערכת המולטימדיה ל-8.4 אינץ' ועוד.

כאן אביזרי הבטיחות כוללים חיישני חניה היקפיים, מובילאיי, תיקון אקטיבי של סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית עם מצב פקקים, בלימה אוטומטית, מצלמות היקפיות וחיישני גשם למגבים.

מחירים:
טורינג: 290 אלף שקלים
לימיטד: 350 אלף שקלים

גרסאות שמונה מושבים מוסיפות 5,000 שקלים למחיר הבסיס.

קרייזלר פסיפיקה בישראל. יצרן, אתר יצרן
בקרת אקלים מפוצלת לשלושה איזורים/אתר יצרן, יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully