וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהילוך גבוה: יונדאי מחממת את החטיבה הספורטיבית

30.8.2018 / 10:21

אלברט בירמן, ראש חטיבת N והאיש שאחראי להכניס דינאמיות במכוניות יונדאי מספר על הדגמים הבאים שיצטרפו לחטיבת הביצועים. זה כולל ג'יפון, מכונית היברידית והפתעה אחת

אתר יצרן

אחרי שהוכיחה לנו שהיא מסוגלת לייצר מכונית שפוגעת בול בפוני של גאוות המכוניות האירופיות - המשפחתיות הקומפקטיות עם ה-i30 החדשה והאיכותית. יונדאי רוצה לפצח גם את הצד הספורטיבי של המשוואה, להכניס קצת חשק לאולמות התצוגה שלה.

לשם כך היא הקימה לפני מספר שנים את חטיבת N שתהייה אחראית לתכנון וביצוע של הגרסאות החמות לדגמים שלה, הסנוניות הראשונות היו ה-i30N וכן הוולוסטר N ובתערוכת פריז שתיערך בתחילת אוקטובר היא תוסיף מכונית שלישית להיצע עם ה-i30N פאסטבק. שתמונות ראשונות שלה תחת הסוואה בניסויים במסלול הנורבורגרינג אתם רואים כאן לראשונה.

מי שאחראי לכל השישו ושמחו הזה הוא אלברט בירמן, אתם אולי לא מזהים את השם, אבל את ה"ילדים" שלו אתם מכירים היטב, בקצת יותר מ-30 השנים לפני ההצטרפות שלו ליונדאי הוא שימש בסדרת תפקידים בכירים בב.מ.וו בפיתוח הדינאמי של מכוניות החברה וכן בחטיבת M של ב.מ.וו בין השאר גם כמהנדס הראשי. השנים בהם צמחה החטיבה הזו והציגה שושלת מפוארת של מכונית כמו M3 לדורותיה, M4, M5 וכן הלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully