וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תמונות ריגול" ללנד רובר דיפנדר החדש

7.10.2018 / 14:49

לקהיליית הג'יפאים כבר נמאס לקרוא פייק ניוז על הלנד רובר המיוחל, אבל הפעם מגיעות התמונות ממקורות רשמיים למחצה. אם זה אמנם הכיוון, אז אפשר להתנחם קלות - למרות שיש מעט קשר בין עיצוב הדגם החדש, לבין האייקון היוצא

לנד רובר דיפנדר החדש בתמונות ריגול. יצרן, אתר יצרן
האם זה המראה או רק תחפושת מוסווית?/אתר יצרן, יצרן

התמונות המצורפות מוגדרות כ'תמונות ריגול' שצולמו בקרבת מפעלי רובר בבריטניה, אבל מאחוריהן ניצבת מחלקת השיווק הבריטית, המנסה לתת מענה חלקי להצלחתו של רנגלר JL החדש; "חכו", כתוב בין השורות "אל תרוצו לקנות את הג'יפ האמריקני, יש לכם למה לחכות". כך זה נראה אבל עליי להדגיש כבר עכשיו, שכל הכתוב מטה אינו אלא ספקולציה אישית שלי, הטובה בדיוק כמו זו שלכם... מדבקות הסוואה וחיפויי פלסטיק זמניים אמורים לטשטש את קווי המתאר של רכב הניסוי, למרות שעל דפנותיו מודפסת בגאון הסיסמה הקלאסית של רובר, BEST4X4XFAR... ועדיין, אפשר לראות בתמונות פרטים מעניינים על הדיפנדר החדש.

לנד רובר דיפנדר החדש בתמונות ריגול. יצרן, אתר יצרן
מתחת למרכב מציצות זרועות המתלה העצמאי/אתר יצרן, יצרן

מראה עיניים

רכב הניסוי אינו מזכיר במאום את אב-הטיפוס 100DC שיצא לאור לפני כמה שנים, וטוב שכך; אבל הוא גם לא מזכיר את צורת הדגם היוצא, וחבל (נראה שאפילו הפנסים האחוריים איבדו את עיצובם הכדורי המתוק כל כך, אנשי רובר חתכו את המדבקות בשקדנות המרמזת על עיצוב ריבועי). הדיפנדר הישן היה רכב מקסים וכריזמאטי, פרי מסורת מפוארת של שישים שנות עבודה ברחבי העולם. חבל על שהמעצבים הבריטיים לא השכילו לקיים זיקה ויזואלית ל-DNA הבסיסי, משימה בה עמדו המעצבים של Jeep בהצלחה רבה מאוד.


הרכב המצולם מזכיר במידה רבה דיסקברי 3 ו-4, זו כבר פשרה איתה אפשר לחיות (אם כי הדמיון הגדול ל-4 יכול להעיד על כך שהרכב המצולם אינו אלא "פרד ניסוי" עליו הולבש מרכב מאולתר, ואם כך הוא הדבר - אז התמונות מחוסרות כל ערך...). בתצלומים המציפים את הרשת אפשר לראות זוויות גישה ונטישה מצוינות, אבל זווית בטן בעייתית למדי; בוודאי בגרסת 5-דלתות המצולמת ובלי מתלים פניאומטיים, שאנחנו מקווים לא למצוא ברכב שטח קשוח.

עוד באותו נושא

שובו של עוף החול: האם יחודש ייצור הדיפנדר המיתולוגי, בחברת פטרו-כימיה שוויצרית?

לכתבה המלאה
לנד רובר דיפנדר יורמי. רמי גלבוע, מערכת וואלה! NEWS
לא דומה לאב הטיפוס DC100 וטוב שכך, אנחנו לא רוצים ייטי עם סמל לנד רובר/מערכת וואלה! NEWS, רמי גלבוע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully