וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבחן: ווספה ספרינט 125

10.10.2018 / 10:09

קו הקטנועים החדש של ווספה לא מנסה ליישר קו עם הטרנדים הנוכחיים, אלא ממשיך למנף את מה שיש לו בשפע - קסם נוסטלגי. סביו בסיבוב יפואי על הספרינט 125

מבחן: ווספה 125 ספרינט. רונן טופלברג,
זה לא סביו, אבל היי, זו הווספה ספרינט 125/רונן טופלברג

ישנם כלי רכב שגורמים לך לרצות לשמור עליהם נקיים ואפילו לחשוב פעמיים לפני שאתה מחנה אותם במקומות צפופים, או חלילה מתחת לעצים. לרוב, כלי רכב אלו גם גורמים לשאר האנשים שפוגשים לאורך הדרך להסתכל עליהם, לשאול שאלות ולעיתים גם לתת מחמאות. בזכות כך, כלים אלו מעניקים לרוכב ערך מוסף מעבר לביצועים, לנוחות ולשימושיות שלהם. הם גם גורמים לבעליהם לעורר כלפיהם רגשות ובזכות כך מעניקים להם חווית רכיבה עוצמתית יותר. לקטגוריה הזאת שייכים מאז ומעולם אופנועי קסטום נוצצים, אופנועי אספנות ורפליקות של אופנועי מרוץ מיוחדים. בשנים האחרונות הצטרפו אליהם גם כלים שמבחוץ מעוצבים בסגנון רטרו/ וינטג', אך מתחת לעיצוב הנוסטלגי הם מסתירים היטב את מיטב הטכנולוגיה הנוכחית.

ווספה מציגה דגמים חדשים ל-2017. רונן טופלברג
היא צרעה עירונית מצוינת, אבל לא היינו עולים איתה על איילון או כל כביש מהיר אחר/רונן טופלברג

קטגוריה זאת הולכת וגדלה בקצב מסחרר בשנים האחרונות ובליין הכלים של כל היצרנים, ניתן למצוא מספר דגמים שבנויים לפי תפיסה זו. הווספה ספרינט 125 הוא בדיוק קטנוע שעונה על כל המאפיינים הללו. היא משלבת בין העיצוב הכובש של הווספה המיתולוגית מלפני 70 שנים, לבין מערכות מתקדמות כגון: הזרקת דלק, מערכת S.B.A, מולטימדיה ועוד. לקחנו את הווספה ספרינט, למרות שהיא נמכרת בארץ כבר כשנה, בגלל השינויים שחלו לאחרונה בשוק קטנועי ה-125. כיום לכל יצרן יש בהיצע הדגמים שלו, בנוסף לקטנועי ה-125 הפשוטים יחסית והזולים גם קטנועים יקרים ואיכותיים מאוד. הווספה ספרינט שייכת כמובן לקטגוריה זו ושם היא פוגשת בעיקר את הימאהה N-MAX ואת ההונדה PCX אותם בחנו לאחרונה.

עוד באותו נושא

ווספה 300GTS סופרספורט במבחן - שובה של הצרעה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully