וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירוע הרכיבה השנתי של ב.מ.וו אופנועים 2018

15.10.2018 / 10:40

בפעם החמישית, מפיקה "דלק מוטורס" יבואנית אופנועי ב.מ.וו לישראל את אירוע הרכיבה השנתי שלה. הפעם בגרסה מקומית ל"גרמיש" המיתולוגי במסלול מוטור סיטי בשדה תימן

יח"צ - חד פעמי

עוד בדרך, בכביש שש דרומה אי אפשר היה לפספס את השיירה. הם הגיעו בבודדים, בזוגות ברביעיות, שישיות אופנוענים רכובים על הכלים מתוצרת ב.מ.וו.

היו בהם חדשים דנדשים ומצוחצחים, קלאסיים, כאלו שראו אבק מדבר וכאלו שנושאים מדבקות מזכרת על ארגזי המטען שלהם - עדות לנדודים עם בעליהם במדינות שונות סביב העולם.

גם השנה, בפעם החמישית, לאט לאט הם התנקזו למסלול "מוטור סיטי" בשדה תימן הסמוך לבאר שבע לאירוע BMW Motorrad day. המסורת הבווארית הנערכת מדי שנה באירוע בן עשרות אלפי אופנוענים בגרמיש גרמניה, הועתקה לכאן, לפחות ברוחה.

במתחם המסלול ארגנה החברה דוכני אוכל, מופע מוזיקלי ומעניין אפילו יותר - מופע רכיבת פעלולים של מתיו גריפין האירי, רוכב הפעלולים הרשמי של ב.מ.וו שהחליף בתפקיד את כריס פייפר המיתולוגי.

גירפין, שעושה עם אופנוע דברים שנראים כנוגדים כל פיזיקה או היגיון הרהיב בפעלולים על אופנוע שהינו פחות או יותר סטנדרטי. לצידו, אולג וסיליקוב שהרקיד את הב.מ.וו 240 סביב הקונוסים.

מה עוד? מקצי רכיבת מסלול שארגנה היבואנית יחד עם צוות ההדרכה של "אופנוען מאומן".

אבל עזבו מילים, ניתן לגלריה הזו לדבר בפני עצמה...

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully