וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבחן ראשון: הונדה פורצה 250

2.11.2018 / 15:36

לירות לכל הכיוונים זה בדרך כלל מתכון בטוח להחטיא בצורה מושלמת, אבל זה מה שעושה הונדה פורצה 250 החדש. גם אחרי כל זה יש את עניין המחיר הגבוה, אז מה חשבנו עליו?

הונדה פורצה 250 במבחן. יצרן, ניר בן טובים
הונדה פורזה, לשמרנים ולצעירים, אבל במחיר לא נמוך/ניר בן טובים, יצרן

ההונדה פורצה 250 הוא קטנוע חדש לחלוטין והוא הרבה יותר מאשר ממשיך דרכו של הדגם הקודם. הפורצה החדש מכוון לכמה כיוונים מצד אחד אל הלקוחות הצעירים ברוחם ובאופי רכיבתם, שמחפשים ביצועים ועיצוב אגרסיבי. עבורם מציע הפורצה החדש עיצוב ספורטיבי, בסיס גלגלים קצר יותר, זווית היגוי חדה יותר, משקל נמוך יותר ומנוע משודרג ביחס לדור היוצא. מצד שני הוא מכוון מאוד במדויק גם אל הקהל השמרן והפרקטי יותר בזכות תא המטען הענק, בקרת האחיזה, משקף קדמי מתכוונן חשמלית, מפתח חכם, מושב נוח וכל זה תוך כדי הקפדה על רמת גימור גבוהה במיוחד. למעשה אין בקטנוע החדש של הונדה בשורה חדשה ומיוחדת, הוא פשוט טוב יותר באופן משמעותי בכל תחום מהדגם שקדם לו.

הונדה פורצה 250 במבחן. ראובן סביו, ניר בן טובים
קטן יותר במימדיו, אבל מרשים מהדור היוצא במראה החיצוני/ניר בן טובים, ראובן סביו

הפורצה מיוצר גם בנפח של 300 סמ''ק וזה נובע מהדרישות השונות של השווקים בעולם. אנחנו מרוויחים מכך שדגם ה-250 חוסך לצרכן בישראל כ-1300 שקלים בביטוח ומבחינת הביצועים הוא נחות מדגם ה-300 רק בכ-10%. מחירו של הפורצה הוא 35,000 שקלים, כאשר זה ממקם אותו בחלק הגבוה של טווח המחירים לקטנועים בקטגוריה שלו, אך צריך לקחת בחשבון את רמת האבזור ואיכות היצור. המתחרים העיקריים שלו בארץ הם הימאהה XMAX 300 שעולה כ-1500 שקלים יותר ממנו והקימקו דאונטאון 250/300, סאן יאנג קרואיזם וג'וי מקס 250 שעולים משמעותית פחות מהפורצה.

עוד באותו נושא

רכיבה ראשונה: הונדה CB1000R

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully