וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוכה הבאה: ב.מ.וו M2 קומפטישן בישראל

5.11.2018 / 7:27

M2 היא גרסת הקצה הספורטיבית של ב.מ.וו סדרה 2, ה-M2 קומפטישן לוקחת אותה עוד צעד קדימה עם שישו ושמחו של 410 סוסים בהנעה אחורית. לגרסת הקבריולה של הסדרה 8 החדשה תצטרכו לחכות עד לרבעון שני של 2019

ב.מ.וו M2 קומפטישן בישראל. יצרן, אתר יצרן
410 סוסים והנעה אחורית, גם אנחנו היינו יוצאים במחול/אתר יצרן, יצרן

בזמן שה-M5 הולכת והופכת למפלצת חזקה ויקרה יותר ויותר, ומחליפה ל-M3 ול-M4 לא נראית באופק, ב.מ.וו M2 היא נכון לעכשיו מכונת הנהיגה המושחזת ביותר לחובבי המנועים הגדולים באריזות קטנות (קטנות בגודל, לא במחיר...).

אחרי שנהגנו עליה במסלול בפורטוגל, מגיעה לישראל גרסת הקומפטישן, השנייה בדרגת המופרעות של הגרסאות החזקות של ה-M2, כאשר מעליה נמצאת גרסת ה-CS הקיצונית.

מתחת לעיצוב החיצוני שמקבל בידול באמצעות חצאיות קדמיות שונות, עם פתחי יניקת אוויר גדולים יותר, כליות גדולות יותר בגריל ופתחי פינוי אוויר חם בצבע שחור בכנפיים הקדמיות הרחבות יותר בשל מפשק גלגלים גדול יותר ועוד. מחביאה המכונית רשימה ארוכה של שדרוגים שלוקחים אותה כמה צעדים עמוק יותר לתוך תחום הביצועים.

ב.מ.וו M2 קומפטישן בישראל. יצרן, אתר יצרן
מפשק גלגלים, הגה, דיפרציאל - אלו רק חלק מהשדרוגים בגרסת הקומפטישן/אתר יצרן, יצרן

מתחת למכסה המנוע, מנוע 3.0 ליטרים עם שישה צילינדרים בטור, זה המבוסס על המנוע ב-M3 וב-M4 היוצאות. בעזרת שני מגדשי טורבו הוא מספק 410 כ"ס ו-56 קג"מ. הביצועים הם 4.2 שניות ל-100 קמ"ש עם שימוש בתיבה האוטומטית כפולת המצמד בת שבעה יחסי העברה. ניתן יהיה גם להזמין אותה עם תיבה ידנית בת שישה הילוכים, שם עומדת התאוצה ל-100 קמ"ש על 4.4 שניות "בלבד". המהירות המירבית בשתי הגרסאות היא 250 קמ"ש.

עוד באותו נושא

נחשף: ב.מ.וו X7

לכתבה המלאה
ב.מ.וו M2 קומפטישן בישראל. יצרן, אתר יצרן
ב.מ.וו M2 קומפטישן בישראל/אתר יצרן, יצרן

גם במעטפת שסביב המנוע, מקבלת הקומפטישן רשימת רכיבים מיוחדים, מוט מייצב עשוי סיבי פחמן לשיפור הקשיחות ודיוק ההיגוי, בקרת שיגור, דיפרנציאל מוגבל החלקה אלקטרוני מסוג אקטיב M, בקרת יציבות עם כיול מיוחד לדגם הזה המאפשרת ליברליות יתר בשחרור הזנב להחלקות אבל עדיין תחת עינה הפקוחה, ההגה חדש וייחודי לגרסה זו וכן מערכת הפליטה המציעה מצב רועש ורגיל.

למי שירצה לסמן עוד כמה V ברשימה, אפשר גם לצייד את ה-M2 קמפטישן בבלמי M ספורט מוגדלי דיסקים ורפידות. מה עוד באבזור? חישוקי 19 אינץ', תאורת לד אדפטיבית, מערכת שמע של HARMAN KARDON, מסך מגע 8.8 אינץ', חלון שמש ועוד.
מערכות הבטיחות המתקדמות כוללות התראת סטייה מנתיב, בלימה עצמאית, התראת אי שמירת מרחק, זיהוי הולכי רגל ושליטה באורות הגבוהים. מצלמת הרוורס היא אופציה בתוספת תשלום.

המחירים:
585 אלף שקלים לגרסה הידנית ו-605 אלף שקלים לאוטומטית.

ב.מ.וו M2 קומפטישן בישראל. יצרן, אתר יצרן
סדרה 8 קונברטיבל החדשה, אלגנטיות באוויר הפתוח/אתר יצרן, יצרן

סדרה 8 קונברטיבל - נמתין לאביב

במקביל, מעבר לים ואצלנו רק ברבעון השני של 2019, מציגה ב.מ.וו את הגרסה הפתוחה לסדרה 8 החדשה. המכונית שתחליף בהיצע הדגמים את סדרה 6 שומרת על גג בד לטובת חיסכון במשקל (אבל עדיין מוסיפה 135 ק"ג בשל החיזוקים הנדרשים).

ב.מ.וו M2 קומפטישן בישראל. יצרן, אתר יצרן
גג בד לחיסכון במשקל/אתר יצרן, יצרן

המכונית מוצגת עם שני המנועים בהם עושה שימוש גם גרסת הקופה, וזה אומר דיזל שישה צילינדרים בנפח 3.0 ליטרים שתיקרא 840d ותציע 320 כ"ס ו-69.3 קג"מ, היא תאיץ ל-100 קמ"ש ב-5.2 שניות ועד מהירות מירבית של 250 קמ"ש. גרסת הבנזין, שתיקרא M850 תשתמש במנוע ה-4.4 ליטרים כפול מגדש בתצורת V8 ולו 530 סוסים ו-76.5 קג"מ. התאוצה ל-100 קמ"ש תהייה 3.9 שניות בלבד. שתי המכוניות מקבלות תיבת הילוכים פלנטרית בת שמונה יחסי העברה והמהירות המירבית מוגבלת ל-250 קמ"ש.

ב.מ.וו M2 קומפטישן בישראל. יצרן, אתר יצרן
בהמשך תתפתח הסדרה 8 גם למרכב ארבע דלתות/אתר יצרן, יצרן

עוד ברשימת האבזור, דיפרנציאל מוגבל החלקה אלקטרוני שיהיה סטנדרטי בבנזין ואופציונלי בדיזל, גימור קרבון בגרסת הבנזין, מושבי עור שעברו טיפול מיוחד לעמידות בשמש, מערכת אוויר חם לצוואר לנסיעה נעימה ומופשלת גג גם בימים קרים, פתיחה וסגירה באמצעות הטלפון הנייד, ויש גם מערכת ייחודית וחכמה המאפשרת למכונית לשחזר נהיגה אחורה עד למרחק של 50 מטרים באופן עצמאי במקרים בהם לא ניתן לבצע סיבוב פרסה או ביציאה מחניונים צפופים למשל.

לישראל היא צפויה להגיע כאמור ברבעון השני של 2019.

ב.מ.וו M2 קומפטישן בישראל. יצרן, אתר יצרן
ב.מ.וו M2 קומפטישן בישראל/אתר יצרן, יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully