וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל שיווק מכוניות בנטלי בישראל

8.11.2018 / 15:04

אחרי 99 שנים, מגיעה בנטלי, יצרנית מכוניות היוקרה הבריטית לישראל. היבואנית, אורכיד ספורטס קארס חנכה את אולם התצוגה בהרצליה. החל מ-1,575,000 ויש לכם אחת

החל שיווק בנטלי בישראל. רונן טופלברג,
אולם התצוגה החדש, קונטיננטל GT ובנטיגה בשלב זה/רונן טופלברג

איך מסבירים מה זה בנטלי, מאיפה מתחילים בכלל? בואו ננסה לעשות את זה כך: בכמה צבעים אתם יכולים להזמין קיה פיקנטו, 10? לא רע, מה עם מרצדס S קלאס? 14? מרשים, עכשיו, את הבנטלי קונטיננטל GT החדשה, ניתן לקבל בקצת יותר מ-100 מהם. זו, אולי הצצה קטנה לעולם הזה שבו חיות מכונות כמו בנטלי. עולם שבו המילה "אין" מגיעה רק במקרה אחד "אין בעיה אדוני".

אחרי יותר מעשור בו נעשו נסיונות להביא לישראל מותגי אולטרה-יוקרה כמו רולס רויס ובנטלי, חברת אורכיד ספורטס קארס, יבואנית פורשה בבעלותו של איש העסקים גיא מיוחס מכריזה על תחילת השיווק של בנטלי בישראל.

עוד באותו נושא:
- קרוסאובר על היברידי?
- הידוק חגורה? לא באלפיון העליון...

אולם התצוגה החדש, הממוקם בהרצליה פיתוח, המרכז של מותגי היוקרה המוקומיים, מציג בשלב זה שניים מתוך ארבעת הדגמים של החברה שתשווק החברה בישראל. אלו הם מכונית הקופה קונטיננטל GT החדשה והבנטיגה, ה-SUV של החברה. אלו גם שני הדגמים מהם מתכוון היבואן להחזיק במלאי בארץ, בעוד את שני הדגמים הנוספים - מולזאן וה- Flying Spur, הם יביאו בהזמנה מיוחדת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully