וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוך הבא: פולקסווגן טוארג בישראל

12.11.2018 / 12:48

צ'מפיון מוטורס החלה בשיווק הדור השלישי של פולקסווגן טוארג. ישווק עם מנוע V6 דיזל 3.0 ליטרים 286 כ"ס, ברמת גימור אחת תמורת 500 אלף שקלים

פולקסווגן טוארג החדש: נהיגה ראשונה. קינן כהן, ניר בן טובים
מצמצם את הפער מהפרימיום, גם במחיר.../ניר בן טובים, קינן כהן

כבר בנהיגה הראשונה שלנו בפולקסווגן טוארג החדש, ההצהרות של אנשי החברה כי זהו הרכב המתקדם והאיכותי ביותר שבנתה החברה אי פעם, התבררו כמדויקות מאוד.

צמצום הפערים שלו מול המתחרים בהם נקבו המארחים שלנו - מרצדס GLE וגם ב.מ.וו X5 והאח מבית אודי Q7 שחולק איתו פלטפורמה ניכרים - אם כי בפועל, בקטגוריות האלו הסמל מדבר יותר מההיגיון.

פולקסווגן טוארג החדש: נהיגה ראשונה. קינן כהן, ניר בן טובים
פרופיל המזכיר את אודי Q7 וכנראה לא במקרה/ניר בן טובים, קינן כהן

גדל וקל

למרות גדילה בחלק מהמימדים החיצוניים שלו, עם 488 ס"מ לאורך (7.7 ס"מ תוספת), רוחב של 198 ס"מ (תוספת של 4.4 ס"מ) וגובה של 165 ס"מ (פחות 6 ס"מ) ובסיס גלגלים של 289 ס"מ (פחות ס"מ בודד מהדור היוצא). הוא שוקל 115 ק"ג פחות מהדור היוצא בגרסה המקבילה. תא המטען גדל ל-819 ליטרים.

על ההנעה, דיזל V6 בנפח 3.0 ליטרים והספק של 286 כ"ס (262 בדור היוצא) ב-3,500 סל"ד ו-61.1 קג"מ ב-2,250 סל"ד (59.2 קג"מ בדור היוצא). ההנעה היא כפולה קבועה, עם יכולת להעביר 80 אחוזים מהכוח לגלגלים האחוריים או עד 70 אחוזים לקדמיים במידת הצורך. תיבת ההילוכים היא פלנטרית, עם שמונה יחסי העברה.

הביצועים הם 6.1 שניות ל-100 קמ"ש ו-238 קמ"ש מירביים.

עוד באותו נושא

נהיגה ראשונה: פולקסווגן טוארג החדש

לכתבה המלאה
פולקסווגן טוארג החדש: נהיגה ראשונה. יצרן, אתר יצרן
מסך שליטה מרכזי ענק עם תפעול במחוות יד/אתר יצרן, יצרן

מתאבזר

אחד הדברים שהרשימו מאוד בהשקה העולמית שלו, היה כמויות הטכנולוגיה והאבזור שהעמיסו עליו בפולקסווגן. כפי שהערכנו, רבות מהמערכות האלו, כמו ראיית הלילה, ההיגוי האחורי והמוטות המייצבים האקטיביים נשארו בחוץ.

אולם הטוארג בכל זאת מגיע ברמת אבזור גבוהה למדי. רשימה חלקית: לוח מחוונים ווירטואלי, מסך מגע מרכזי 15 אינץ', ארבעה איזורי מיזוג אוויר, פתיחה וסגירה חשמלית של תא המטען, מתלי אוויר אדפטיביים, מושבי עור חשמליים, מאווררים ומחוממים, פנסי המטריקס לד בעלי 128 הנורות ועוד.

רמת הגימור בה יגיע הטוארג היא יחידה, אולם הוא יוצע בשתי חבילות עיצוב, Atmosphere עם גימורי עץ לחובבי המראה הקלאסי ו-Elengance שתציע גימור שחור מבריק לחובבי המראה המתחוכם.

עוד באותו נושא:
- פולקסווגן טוארג מצטיין במבחן הריסוק האירופי

אגף הבטיחות כולל בקרת שיוט אדפטיבית, התראת אי שמירת מרחק, תיקון סטיה מנתיב, זיהוי רכב ב"שטח מת"\ התראת תנועה חוצה, בלימה אוטומטית וכן בורר מצבי נהיגה כולל בקרת נסיעה במדרון.

פולקסווגן טוארג החדש: נהיגה ראשונה. קינן כהן, ניר בן טובים
אפשר שטח, אבל קצת ובעדינות/ניר בן טובים, קינן כהן

מתייקר

בהתרשמות שלנו בהשקה, הערכנו כי מחיר הפתיחה של הדגם בישראל יעמוד על כ-500 אלף שקלים.

עם פרסום המפרטים והמחיר בפועל, מסתבר שמעט קלענו בול, מחיר הטוארג יעמוד על 499,990 שקלים. עשרה שקלים עלינו...

מדובר בעליה לעומת מחיר הדור היוצא שעמד על 446 אלף שקלים, אולם לאור ההתקדמות האדירה, הוא מובן. מה שכן, מחיר כזה, מציב אותו אמנם פנס אל פנס מול הגרסאות החלשות של מרצדס GLE, אודי Q7, או ב.מ.וו X5 היוצא, אבל סביר להניח שהתחרות שלו לא תהיית מול המותגים למי שקונה בעיקר סמל, אלא מול כלי ה"שורה השניה" ברמת המיתוג כמו יגואר F פייס, וולוו XC90, לקסוס RX ועוד.

איך הוא בהתמודדות המקומית? המבחן בקרוב.

פולקסווגן טוארג החדש: נהיגה ראשונה. יצרן, אתר יצרן
גימור ה-Elengance למראה המתוחכם/אתר יצרן, יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully