וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב.מ.וו M8 החדשה: דוהרת ליצור

13.11.2018 / 7:20

ב.מ.וו משחררת סט תמונות רשמיות ראשון של גרסת ה-M של סדרה 8 החדשה במבחנים הדינאמיים האחרונים שלה במסלול אסטוריל בפורטוגל. בתפריט: מעל 600 סוסים והנעה כפולה

הצצה ראשונה: ב.מ.וו M8. יצרן, אתר יצרן
האם לפנינו קלאסיקה עתידית?/אתר יצרן, יצרן

נדמה שבעידן האינטרנט, הימים של שמירה על סודיות ברמה של מפעל טקסטיל דרומי - חלפו מן העולם. האמת שזה פחות "עידן האינטרנט" כמו הרצון של היצרניות להשאיר את הדגמים החדשים שלהם בתודעה כל הזמן, כאשר הם מנצלים את הרעב שלנו לעוד פירור מידע על אחת המכוניות המעניינות יותר שמגיעות אלינו מב.מ.וו בשנים האחרונות - הסדרה 8.

כך, משחררת הפעם החברה תמונות של גרסת ה-M שלה, הלא היא ה-M8, עדיין תחת הסוואה במהלך מבחנים דינאמיים אחרונים על מסלול הגרנד פרי באסטוריל שבפורטוגל. בעוד המכונית צולחת את "הפניות האחרונות לפני ייצור סדרתי" לפי ההודעה לעיתונות, אנחנו מקבלים לא רק תמונות, אלא גם קצת מידע בנוגע למה צפוי להיות במכונית שתחזיר את סדרה 8 המיתולוגית.

הצצה ראשונה: ב.מ.וו M8. יצרן, אתר יצרן
מנוע V8 עם מעל ל-600 כ"ס/אתר יצרן, יצרן

גם בלי לנקוב במספרים, מהתיאור של המאפיינים הדינאמיים של ה-M8 כבר עולה חיוך. משקל נמוך (טוב, נמוך יחסית, אף אחד לא צופה מספרים של קייטרהאם), בעיקר בעקבות שילוב של משטחים וחלקים מסיבי פחמן. מרכז כובד נמוך, חלוקת משקל שווה בין החלק הקדמי לאחורי, ומפשק גלגלים רחב. על אלו יתווספו רכיבים של סדנת M אותם פגשנו בדגמים אחרים, במתלים, מערכת ההיגוי, הבולמים והבלמים.

מבחינת הנעה, ה-M8 תעשה שימוש מנוע ה-V8 טווין טורבו של ב.מ.וו, זה שב-M5 מייצר 600 כ"ס, אך על פי החברה ב-M8 ייצר מעל ל-600 כ"ס. בדומה ל-M5, גם כאן ההנעה היא כפולה דרך מערכת ה- M xDrive עם העדפה לציר האחורי, ולפני שהטהרנים שולפים את ארגזי העגבניות הרקובות - יהיה גם מצב הנעה אחורית בלבד.

עוד באותו נושא

ברוכה הבאה: ב.מ.וו M2 קומפטישן בישראל

לכתבה המלאה
הצצה ראשונה: ב.מ.וו M8. יצרן, אתר יצרן
כנראה שתראו אותה בעיקר מהזווית הזו/אתר יצרן, יצרן

מבחינת תאריכי השיווק שלה, ב.מ.וו מציינת את "מהלך 2019", אולם מהיבואנית בישראל נמסר שאלינו היא צפויה להגיע ברבעון השלישי של השנה הבאה, כך שניתן לשער כי בעולם היא צפויה להופיע במחצית השנה. בהמשך יצטרפו לתצורת הקופה של ה-M8 גם תצורות הקונברטיבל וגרסת גראן קופה (קופה ארבע דלתות בבווארית מדוברת).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully