וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יגואר F טייפ עושה ראלי! איפה חותמים?

13.11.2018 / 15:48

יגואר מתכוננת לחגוג 70 שנים ל-XK120 האגדית, היא עושה את זה עם גרסת ראלי מלהיבה לגמרי למכונית הספורט העדכנית שלה ה-F טייפ. אנחנו מאוהבים

יגואר F טייפ בגרסת ראלי. יצרן, אתר יצרן
בשבילה אנחנו מוכנים לאכול חצץ!/אתר יצרן, יצרן

כשיצאה ה-XK120 בשנת 1948 היא הייתה סנסציה, בשעתה, עם 120 מייל במהירות המירבית (192 קמ"ש) היא הייתה המכונית הסדרתית המהירה ביותר בעולם. היום יש משפחתיות שיסתכלו על הנתון הזה בשוויון נפש, אבל דבר אחד לא השתנה - היא עדיין אחד הפסלים המוטוריים המרטיטים, הנפלאים וחסרי הגיל שהעמידה תעשיית הרכב מעודה. המכונית הזו, שרשמה כמה פרקים מפוארים בהיסטוריה של חברת יגואר ובכלל, הייתה לא רק בידיים של העשירים והמפורסמים ביותר של תקופתה - אלא גם על מסלולי המירוצים. היא עשתה זו במירוצים של מכוניות ספורט, מול עילית היצרניות האיטלקיות, היא עשתה את זה במירוצי סיבולת של 24 שעות סביב העולם וגם ביהלום שבכתר מירוצי הסיבולת "24 השעות של לה-מאן".

לא הרבה יודעים את זה, אבל חלק מההיסטוריה של אותה XK120 עברה במירוצי ראלי מקצועיים ושל נהגים חובבים, שנערכו לא רק על כבישים, אלא גם בדרכי עפר. כהומאז' לאותה מכונית קלאסית ולרגל חגיגות 70 השנים לה, יגואר מעמידה גרסה מיוחדת בשני עותקים בלבד של ה-F טייפ הנוכחית שעברה טיפול להתאמה שלה למכונית ראלי כהלכתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully