וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוזוקי ג'ימני החדש מתחפש למרצדס G

19.11.2018 / 4:00

האייקון המיניאטורי קיבל חזות חדשה, המוצעת ללקוחות נלהבים ביפן. איני בטוח מה פוטנציאל השיווק של המוצר בישראל, מה שבטוח - הוא יעלה חיוך על פניכם

סוזוקי ג'ימני מתחפש. DAMA, אתר יצרן
כשלא מקפידים על הוראות הכביסה של ה-G קלאס/אתר יצרן, DAMA

לא עברו אלא חודשיים מאז הצגנו בפניכם את סוזוקי ג'ימני החדש, תוך שאנו מדברים על הדמיון הבולט בינו לבין מרצדס G, המפואר ויקר פי כמה. "Mini G" קראו לו בכמה מקומות, ובסדנת השיפורים היפנית DAMA החליטו לנצל את הדמיון החיצוני עד הסוף. הסדנה מתמחה בייצור קיטים קוסמטיים לכלי רכב יפניים, והיא אף שולחת ידיה בשיפור ביצועים מוטוריים. הסדנה לקחה את הג'ימני החדש, עבדו מעצביה וטרחו על המחשב, והוציאו מתחת ידם את "Little G" המופיע כאן בצבע לבן-פנינה, כמקובל בהוליווד.

סוזוקי ג'ימני מתחפש. DAMA, אתר יצרן
כיסוי גלגל, חישוקים ופסי צד/אתר יצרן, DAMA

העיצוב החמוד כולל בתי פנסים גדולים, תוספת של כונסי אוויר מאיימים (ביפן חמוש הג'ימני במנוע טורבו זעיר, הוא לא ממש צריך עזרי נשימה...), חצאית פלסטיק גדולה ואפילו פס גומי לאורך הדפנות, המזכיר דורות קדומים של G. זה חמוד, בטח מתאים לשוק היפני - אבל לא יעבוד בלוס אנג'לס הרוכשת את ה-G האמיתי בכמויות, גם לא בשוק הישראלי המתעניין ביכולות השטח האמתיות של הגמד הכריזמטי. הגלגל הרזרבי מקבל כיסוי פלסטי נאה ואלגנטי, שני מפלטים מגיחים לפני הגלגל האחורי, כמקובל בגרסאותAMG כוחניות... כנפוני הפלסטיק מוגדלים ורבועים, למאותגרי טיפוס מוצעות מדרגות אלומיניום אלגנטיות.

עוד באותו נושא

נהיגה ראשונה: סוזוקי ג'ימני החדש

לכתבה המלאה
סוזוקי ג'ימני מתחפש. DAMA, אתר יצרן
אפשר גם מיני דיפנדר/אתר יצרן, DAMA

לא בא לכם "כאילו G" ואתם רוצים "כאילו דיפנדר"? קבלו את Little D"" השחור. החיקוי לדיפנדר מתהדר בזוג פנסי איתות כדוריים כמו במקור, פגוש הנראה כפרופיל מתכת מסיבי (כולל ברגי מתכת בולטים) ומתחתיו מיגון גחון. מכסה המנוע קיבל את התפיחה המרכזית המשוייכת למנועי 'פומה', שהניעו את הדיפנדרים האחרונים זצ"ל. ה- Little Dנועל צמיגי שטח רחבים יותר מאלו של Little G, הוא מוכן לטרוף את מכשולי הסלעים של נחל כמריר. הגלגל הרזרבי של ה-D נטול כיסוי פלסטיק, ממחיש את נחישותו הקרבית למראה. איננו יודעים על כך, אבל לא נופתע לשמוע שנעשו שינויים גם בתא הנוסעים, או בתא המנוע.

סוזוקי ג'ימני מתחפש. DAMA, אתר יצרן
הפעם בלי כיסוי גלגל, בשביל המראה הקשוח/אתר יצרן, DAMA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully