וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

76.9 ק"מ לליטר: קיה נירו פלאג אין בישראל

21.11.2018 / 12:56

טלקאר, יבואנית קיה לישראל מודיעה על תחילת שיווק הנירו בגרסת פלאג אין נטענת, עם טווח חשמלי טהור של 58 ק"מ וצריכת דלק של 76.9 ק"מ לליטר לפי הצהרות היצרנית. המחיר: 155 אלף שקלים

קיה נירו פלאג אין בישראל. יצרן, אתר יצרן
קיה נירו פלאג אין, ירוק, מאובזר ויקר ב-15 אלף שקלים ממקבילו ההיברידי/אתר יצרן, יצרן

התוכנית השאפתנית של קיה לשיפור של צריכת הדלק של הדגמים שלה עד שנת 2020 בשיעור של 25 אחוזים לעומת שנת 2014 הוא לא רק יעד, איך נאמר, די מתבקש לאור הביצועים הלא מבריקים של כמה מהמכוניות שלה בתחום זה, אלא בעיקר מבשר על המחויבות שלה להציע קו שלם של מנועים, תיבות הילוכים ושיטות בניה חוסכות משקל במכוניות העתידיות שלה. למעשה בתוך שנה תחליף החברה שבע מתוך עשר סדרות מנועי הבנזין והדיזל שלה, זהו שינוי עצום עבור יצרנית.

קיה נירו פלאג אין בישראל. יצרן, אתר יצרן
קיה נירו פלאג אין בישראל/אתר יצרן, יצרן

הנירו, בגרסתו ההיברידית ועל אחת כמה וכמה בגרסת הפלאג אין נטענת השקע שלפניכם - הוא אחד הדגמים החלוצים של גישה זו, כך שהוא אפילו יוכל בעתיד לעשות שימוש בהנעת מימן. הוא מבוסס כמובן על אחיו ההיברידי, וכמוהו נמתח לאורך של 436 ס"מ, רוחב של 181 ס"מ, גובה של 155 ס"מ ובסיס הגלגלים הוא 270 ס"מ. השינויים בהיבט של מידות מתמקד בממדי תא המטען שבגרסת הפאג אין עומד נפחו על 324 ליטרים צנועים ביחס ל-401 הליטרים של הגרסה ההיברידית. וכן נתון המשקל שכאן עולה ל-1,594 ק"ג לעומת 1,425 ק"ג באחיו ההיברידי.

עוד באותו נושא

מכוון לצמרת: קיה סטוניק החדש במבחן דרכים

לכתבה המלאה
קיה נירו פלאג אין בישראל. יצרן, אתר יצרן
58 ק"מ מוצהרים של טווח חשמלי טהור/אתר יצרן, יצרן

תוספת המשקל מגיעה מתגבור הסוללות שלו. אלו מפוזרות כעת מתחת לתא המטען והמושב האחורי ובעלות קיבולת של 8.9 קילוואט-שעה. הן מניעות מנוע חשמלי בהספק של 44.5 קילוואט (מקביל ל-60.5 כ"ס ו-17.3 קג"מ). מלבדו כמובן ישנו מנוע הבנזין 1.6 ליטר, הזרקה ישירה בהספק 105 כ"ס ו-15 קג"מ. השילוב בין השניים מניב הספק משולב של 141 כ"ס ב-5,700 סל"ד ו-27 קג"מ ב-4,000 סל"ד.

הכוח עובר לגלגלים הקדמיים דרך תיבת הילוכים כפולת מצמד בת שישה יחסי העברה. התקן TMED מאפשר להעביר את הכוח לתיבת ההילוכים משני המנועים במקביל, שלא כמו חלק מהמתחרות המעבירות את הכוח דרך המנוע החשמלי בלבד. היתרון הוא אובדן מינימלי של הספק, החיסרון הוא מערכת מורכבת יותר.

מבחינת ביצועים, יאיץ הנירו פלאג אין הייבריד ל-100 קמ"ש ב-10.8 שניות ויגיע למהירות מירבית של 172 קמ"ש. אבל אלו מן הסתם לא הנתונים שמעניינים את הלקוחות שלו, אלא צריכת הדלק.

על פי הצהרות החברה עומדת צריכת הדלק המשולבת של הנירו על נתון כמעט בדיוני של 76.9 ק"מ לליטר.

קיה נירו פלאג אין בישראל. יצרן, אתר יצרן
מאובזר, בעיקר בתחום הבטיחות המתקדמת/אתר יצרן, יצרן

מבחינת אבזור, מציע הנירו פלאג אין בין השאר מפתח חכם, יציאות מיזוג למושב האחורי, חלון גג, מערכת מולטימדיה עם יישומי ניווט, חניה, רדיו אינטרנטי ועוד עם תאימות למערכת לאפל ואנדרואיד, משטח טעינה אלחוטי לנייד, מושבים בריפוד עוד ובד, מושב נהג חשמלי ועוד.

רשימת מערכות הבטיחות המתקדמות, ארוכה כרגיל וכמקובל בקיה. 7 כריות אוויר, בקרת סטייה מנתיב עם תיקון אקטיבי, בלימה אוטומטית, התראה על אי שמירת מרחק, בקרת שיוט אדפטיבית, זיהוי הולכי רגל ומצלמת רוורס.

בעוד הנירו ההיברידי עולה 139 אלף שקלים, מחירו של הנירו פלאג אין עומד על 155 אלף שקלים, כאשר למעשה לעת עתה המתחרה הקרוב ביותר אליו הוא הטויוטה CHR ההיברדי שמחירו עומד על 150 אלף שקלים אך אינו מציע אפשרות "פלאג-אין" של טעינה משקע חשמלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully