וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהיגה ראשונה: סיטרואן C5 איירקרוס

25.11.2018 / 11:10

סיטרואן לקחה את הזמן עם הצגת ג'יפון משלה בסגמנט C, היא עושה את זה עכשיו עם ה-C5 איירקרוס. עם עיצוב, אבזור, טכנולוגיה ושימושיות. האם היה שווה להמתין, מה חשבנו עליו ומתי הוא בארץ?

ניר בן טובים

במעברי ההרים המפותלים של הרי האטלס במרוקו, מאחורי כמעט כל עיקול במה שמכונה "כביש" ניבט אלינו מה שמכונה "כפר". אותו מראה של צבירי בתים שבשל השימוש בחומרי בנייה מקומיים הלקוחים מאדמת ההר, נראה כאילו פורצים החוצה כהמשך מסותת של צלע ההר. הדבר היחיד ששובר את הצבע האחיד וגורם לבית זה או אחר לבלוט הוא חבלי הכביסה על הגגות, ועליהם בגדים בשלל צבעי כתום, כחול, אדום וירוק שתלויים לייבוש.

כמו הבתים האלו, כאשר בסגמנט הג'יפונים כל המתחרים צפופים כל כך, דומים כל כך ובנויים אותו הדבר - הדרך של סיטרואן לבלוט החוצה הוא להיות הססגונית, הבולטת והשונה מכולם. ואם יש משהו שסיטרואן עשתה ועושה כבר 99 שנים, מאז הוקמה ב-1919 זה להעמיד מכוניות יוצאות דופן.

נכון, היא לא תמיד עשתה את זה. קחו למשל את הסיבוב הקודם שלה בקטגוריה הזו, בסיטרואן אומרים שזו כניסה ראשונה שלהם לסגמנט, אבל חלק מכם אולי זוכרים את ה-C קרוסר שהייה למעשה מיצובישי אאוטלנדר בתחפושת - ההפך המוחלט מלהיות שונה וייחודית.

בסיבוב הנוכחי, עם ה-C5 איירקרוס, סיטרואן מבטיחה שהיא חוזרת להיות ייחודית ושונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully