וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ABT מציגה: 350 סוסים לקופרה אטקה

27.11.2018 / 7:32

ג'יפון תקרא לאחותך. סדנת ABT הגרמנית מציגה את הגרסה החמה באמת לקופרה אטקה, עם 350 כ"ס לא היינו מזלזלים בבריון הקטן והקשוח הזה

סופר קופרה אטקה. ABT, אתר יצרן
כש-300 סוסים פשוט לא מספיקים לכם.../אתר יצרן, ABT

מכירים את סיאט אטקה? בוודאי שמכירים, ג'יפון חמוד עם ביצועים טובים ובכלל, תמורה מצוינת לכסף עבור מי שמחפש SUV קומפקטי למשפחה. עד כאן הכל טוב ויפה, העניין הוא שאם אתם כבר פה, אתם בטח יודעים שלאטקה יש גם אח מופרע לגמרי שמגיע מהחטיבה הספורטיבית של סיאט - קופרה. הוא כבר מסתובב עם 300 כ"ס והנעה כפולה והרבה שישו ושמחו, אתם יכולים לקרוא עליו בכתבה של הנהיגה הראשונה שלנו בו.

סופר קופרה אטקה. ABT, אתר יצרן
מעט מאוד רמזים חיצוניים לשיפור/אתר יצרן, ABT

עכשיו, מציגה סדנת ABT הגרמנית, שלה יש היסטוריה ארוכה בשיפור מכונית מקבוצת פולקסווגן, בעיקר אודי - את הפרשנות שלה לקופרה אטקה. בניגוד לסדנאות אחרות, שפשוט לוקחות את המכוניות ונכנסות לתהליך של פיתוח שיפורים, כאן העסק קרה מהר מאוד. הסיבה - סדנת ATB לקחה חלק בפיתוח הקופרה אטקה. כך שלמעשה המכונית הזו היא גרסת ה"מה היה קורה אם נתנו לנו לעשות את זה".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
סופר קופרה אטקה. ABT, אתר יצרן
הנמכה של המרכב וחישוקי 20 אינץ בעיצוב ייחודי לו/אתר יצרן, ABT

אז 300 כ"ס הם באמת מספר מרשים, אבל ATB חשבו שאפשר להוציא יותר, חשבו ועשו - הגרסה שלהם מפיקה 50 כ"ס יותר אחרי שדרוג קטן למנוע וגם נתון המומנט שעלה מ-40.8 ל-44.8 קג"מ שזמינים כבר ב-2,000 סל"ד. גם הביצועים שופרו והתאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 5 שניות במקום 5.2 שניות והמהירות המירבית עלתה ב-10 קמ"ש ל-255 קמ"ש מירביים. על אף שהשיפור לא נראה כל כך משמעותי, על פי הסדנה, עיקר השיפור הוא בתחום הביניים של הסל"ד ואספקת הכוח.

סופר קופרה אטקה. ABT, אתר יצרן
סופר קופרה אטקה/אתר יצרן, ABT

כדי לתמוך בשיפור הביצועים, מקבל הקופרה אטקה גם קפיצי הנמכה ונועל חישוקי 20 אינץ' נמוכי חתך. בשאר הרכיבים הסדנה לא נגעה, כך שמערכת ההנעה הכפולה וגם תיבת ההילוכים כפולת המצמד בת שבעה יחסי ההעברה נותרה על כנה.

בהיעדר מתחרים גם בגרסה הסטנדרטית שלו, לא ברור למה טורחת הסדנה להציע את הגרסה החזקה יותר של הקופרה אטקה, אבל היי, מי אנחנו שנגיד לא לעוד כוח במכונית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully