וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבחן ישראלי ראשון לג'יפ רנגלר החדש

4.12.2018 / 7:21

סגמנט "רכבי שטח אמיתיים" בישראל מונה רכב בודד, כך שאין פלא שג'יפ רנגלר הוא מלך הקטגוריה. אבלJL הוא מלך אמיתי, משובח ומשופר ביחס למלך הקודם. יצאנו לנחל צין כדי לבדוק, האם בכל זאת יש בו גם פגמים? והפגשנו אותו עם תאום משופר

מבחן ראשון בג'יפ רנגלר החדש. רמי גלבוע, ניר בן טובים
טבילת אש הייתה קצת בעייתית לאור מחירו, אז הלכנו על טבילת מים/ניר בן טובים, רמי גלבוע

"איזה מדהים האוטו הזה!" התענג ג'וי בירן מאחורי ההגה, בעודנו מזדחלים באיטיות שבלולית במעלה מדרגת סלע ביציאה מגבי שיש. רנגלר המבחן היה בגרסת 'ספורט' צנועה, אבל זה לא הפריע לו לבלוע את ההצלבות בזלזול מופגן, בקרת המשיכה מנהלת היטב את צמיגי ה-AT הגדולים. בחלון הקדמי ראינו שמים כחולים, ולאחר הפסגה הזדחל הג'יפ כלפי מטה ב-1 קמ"ש, מדהים. לאורך כל המבחן לא הפסיק הרנגלר החדש להציג יכולות שטח משובחות, בנכונות בוטחת להתמודד עם כל מכשול, ואכן - רנגלר JL לא איבד כלום מיכולות השטח של קודמו, ואף הוסיף עליהן.

מבחן ראשון בג'יפ רנגלר החדש. רמי גלבוע, ניר בן טובים
התקדמות אדירה, אבל איפה הוא ביחס לשכניו למחיר?/ניר בן טובים, רמי גלבוע

"איזה מדהים האוטו הזה!" התענגתי הפעם אני מאחורי ההגה, בעודנו תופרים את העליות לדימונה בקצב של מכונית ספורטיבית נחרצת. הג'יפ השחור דהר במעלה הכביש המתפתל, מנוע ה-2.0 ליטר טורבו דוחף אותנו במהירויות בלתי סבירות בעליל. ההיגוי היה ראוי ואפילו המרכב נשאר מאוזן יחסית, למרות מרכז כובד גבוה, צמיגי שטח וסרנים חיים. מסתבר כי גם במחלקת הכביש עשה ה-JL קפיצת מדרגה מרשימה להפליא ביחס לקודמו; האמנם מצאנו את הרכב המושלם?

עוד באותו נושא

בלעדי: מבחן דרכים ראשון על ג'יפ רנגלר החדש

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully